Citat:

Ursprungligen postat av B.T.D

För det första HA finns inte längre i Uppsala dom blev utkastade och samma sak med Bandidos.
För det andra Syuar asir sitter inne och Asir blev också utkörda från Uppsala o sen Nabil haydar har inget med Uppsala att göra.
Ni säger BTD kommer inte ta över i Uppsala men vänta och se

Dom håller redan i nästan hela Uppsala och jag lovar er att BTD kommer ta över inom kort.

Ditt jävla skämt:
HA finns i Uppsala,hällsa på Bullit ifall du vill.
Bandidos blev utslängd av Süyar.
Süyar sitter inne visst, men hur kommer det sig att varje gång han är ute så gömmer folk sig från Gottsunda precis som möss.
Nabil, är det inte han som läxade upp halva Gottsunda och ni BTB är därifrån + att han bötfälde en Gottsunda kille som är ganska tung.
Kompis jag har varit i den här branchen ett tag nu,jag bor i Södertälje och är det någon eller några i Uppsala folk som det snackas om är Süyar och Nabil. Ingen har den makten att kunna slänga ut Süyar,HA och Nabil från Uppsala.Varje gång dom har försökt har det slutat illa.En idag finns det 3-4 Asir medlemar som går runt i staden och hällsar på familjen till Süyar.HA skulle rensa eran kära Gottsunda ganska rejält. Nabil har hela sin familj i Uppsala, killen hänger där hela tiden.VARFÖR SNACKAR DU SKIT FÖR?! ALLA VI VET ATT BTB ÄR SNORUNGAR SOM ÄR 16-18 ÅR!