2011-08-13, 00:42
Medlem
Ingen av dessa gäng kommer att kunna ta över Uppsala, dessa killar som tillhör gängen är stabila men för unga och oerfarna att kunna ta över Uppsala. För att kunna ta över måste man rensa några och det är gäng och personer som skulle sluka dom.

BFA:är runt 20 killar, visst är vissa av dom vass men det saknas fortfarande mycket för att kunna konkurrera med dom värsta.

KLL:är runt 15 personer men har back up av Nabil,Ahmed och Süyar. Deras back up skrämmer folk.

Det som talar emot att dessa pojkgängen kommer kunna ta över Uppsala är:
HA
Süyar-Asir
Nabil Haydar
Bandidos
Citera
2011-08-13, 18:43
Medlem
För det första HA finns inte längre i Uppsala dom blev utkastade och samma sak med Bandidos.
För det andra Syuar asir sitter inne och Asir blev också utkörda från Uppsala o sen Nabil haydar har inget med Uppsala att göra.
Ni säger BTD kommer inte ta över i Uppsala men vänta och se
Dom håller redan i nästan hela Uppsala och jag lovar er att BTD kommer ta över inom kort.
Citera
2011-08-13, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.T.D
För det första HA finns inte längre i Uppsala dom blev utkastade och samma sak med Bandidos.
För det andra Syuar asir sitter inne och Asir blev också utkörda från Uppsala o sen Nabil haydar har inget med Uppsala att göra.
Dom håller redan i nästan hela Uppsala och jag lovar er att BTD kommer ta över inom kort.
Troll. Vad i Uppsala är det ni vill ta över och vad är det "ni håller i nästan hela Uppsala"?
Citera
2011-08-13, 19:16
Medlem
StigAllans avatar
Här finns ämnen som ska kastas ut tillbaka till sina föräldrars hemland tillsammans med sina föräldrar och hela släkten.
Finns ingen anledning att tillåta sådant patrask att få fortsätta sätta sina fötter på Sveriges jord.
Ut med packet!
Citera
2011-08-13, 21:02
Medlem
Citat:

Ditt jävla skämt:
HA finns i Uppsala,hällsa på Bullit ifall du vill.
Bandidos blev utslängd av Süyar.
Süyar sitter inne visst, men hur kommer det sig att varje gång han är ute så gömmer folk sig från Gottsunda precis som möss.
Nabil, är det inte han som läxade upp halva Gottsunda och ni BTB är därifrån + att han bötfälde en Gottsunda kille som är ganska tung.

Kompis jag har varit i den här branchen ett tag nu,jag bor i Södertälje och är det någon eller några i Uppsala folk som det snackas om är Süyar och Nabil. Ingen har den makten att kunna slänga ut Süyar,HA och Nabil från Uppsala.Varje gång dom har försökt har det slutat illa.En idag finns det 3-4 Asir medlemar som går runt i staden och hällsar på familjen till Süyar.HA skulle rensa eran kära Gottsunda ganska rejält. Nabil har hela sin familj i Uppsala, killen hänger där hela tiden.VARFÖR SNACKAR DU SKIT FÖR?! ALLA VI VET ATT BTB ÄR SNORUNGAR SOM ÄR 16-18 ÅR!
Citera
2011-08-13, 21:05
Medlem
Lak era fucking stekare Gottsunda håller Uppsala ingen har fucking bötfällt nån här och syuar är inte tuff nånsyans i Uppsala haha.
B.T.D/F.T.A kommer ta över i Uppsala punkt slut.!!!!
Citera
2011-08-13, 21:07
Medlem
Han bara HA lak HA finns inte ens här i Uppsala.
Och du som är från Södertälje vad hände med 2 personer som va från Södertälje när dom var i Gottsunda.
Och nabils släkt vad har dom gjort mot nån från Gottsunda dom backade direkt.
Citera
2011-08-13, 22:14
Medlem
StigAllans avatar
Man kan tänka sig snacket i skitländerna dessa individer kommer ifrån, det är inte underligt att det finns "miliser" aka gangstergäng eller religiösa sammanslutningar som hela tiden håller på att käfta med varandra.
Vilken jävla typ av civilisation är det?
Jo inavlade ADHD eller sämre individer med knappt någon skalle ovanför ögonbrynen, där det ska finnas en hjärna egentligen.

Här är det inte längre plats för sådant skitfolk, min åsikt och vi blir allt fler.
Citera
2011-08-13, 22:30
Medlem
Citat:
Lak era fucking stekare Gottsunda håller Uppsala ingen har fucking bötfällt nån här och syuar är inte tuff nånsyans i Uppsala haha.
Gottsunda grabbarna har alltid och kommer alltid vara underlägsna både Suyar och gränbygänget.
Men för att återgå till min fråga, vad är det ni vill ta över? Uppsalas droghandel? Krogbranschen?
Citera
2011-08-13, 22:49
Medlem
Citat:

Ni som är så tuffa:
Vad hände med Y**** när Metto familjen och han bråkade, nu gömmer han sig + att hans familj betalade 200.000 till Mettos för att dom inte skulle röra honom? Vad hände med 9 Gottsunda killar när Ahmed och Süyar slängde ut dom från BJ? Det var dom "tunga killarna från Gottsunda". Vad hände med K*** när Nabil slog sönder?! Ni kan gå runt 10-15 pers och leka tuffa men så fort ni är 1-3 pers är ni som små råttor som bara leker.Det är skillnaden mellan riktiga och plast kriminella. Gottsunda killarna är ett skämt och kommer alltid att vara det. Så sluta lek och rätta till ditt liv,innan det blir försent.
Senast redigerad av Pintocosta 2011-08-13 kl. 22:59.
Citera
2011-08-13, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pintocosta
Ni som är så tuffa:
Vad hände med Y**** när Metto familjen och han bråkade, nu gömmer han sig + att hans familj betalade 200.000 till Mettos för att dom inte skulle röra honom? Vad hände med 9 Gottsunda killar när Ahmed och Süyar slängde ut dom från BJ? Det var dom "tunga killarna från Gottsunda". Vad hände med K*** när Nabil slog sönder?! Ni kan gå runt 10-15 pers och leka tuffa men så fort ni är 1-3 pers är ni som små råttor som bara leker.Det är skillnaden mellan riktiga och plast kriminella. Gottsunda killarna är ett skämt och kommer alltid att vara det. Så sluta lek och rätta till ditt liv,innan det blir försent.
Det roliga är att så som jag förstått det är dessa BTD eller vad de kallar sig endast ynglingar födda 92-95. Om något så kommer de tystas ner av den äldre gottsundafalangen.
Citera
2011-08-13, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pintocosta
Precis!
Jag skulle vilja se dem försöka hävda sig mot ex Nabil även fast de är 15 pers. Eller varför inte valfri gränbygrabb.
Det hade varit en rolig syn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in