• 1
  • 2
2011-01-12, 16:47
Medlem
har hört om dessa i uppsala, vad är det, vad gör dom, vilka delar håller dom till?finns dom ens eller har jag hört massa skitsnack,
Citera
2011-01-12, 21:26
Medlem
Hankash låter arabiskt.
Citera
2011-01-12, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasanovic
Hankash låter arabiskt.
ja är väll araber jag hört vart inblandade men vad jag fått det förklarat låter det som ett starkt kompisgäng på killar runt 18 men vad vet jag
Citera
2011-01-17, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plmms
ja är väll araber jag hört vart inblandade men vad jag fått det förklarat låter det som ett starkt kompisgäng på killar runt 18 men vad vet jag

Är det bara latch eller är det organiserat?
Citera
2011-01-18, 20:00
Medlem
zejlkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Är det bara latch eller är det organiserat?
Det är 18 åringar, det säger väl det mesta
Citera
2011-08-11, 15:03
Medlem
B.T.D i uppsala delen vet jag är Unga hungriga grabbar!
Dom kör helhjärtat dom kommer faktiskt ta över i UPPSALA faktiskt !
dom flesta är från 16 till 18 och kommer från Gottsunda.
Citera
2011-08-11, 15:58
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.T.D
Det tror jag med!
Citera
2011-08-11, 16:58
Medlem
DunderBusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.T.D

haha jävla tönt. Eller så trollar du...
Citera
2011-08-12, 05:15
Medlem
vad står KLL för och vad betyder hankash?
Citera
2011-08-12, 15:47
Medlem
KLL och Hankash är samma liga tror jag. Så som jag uppfattat det är det mest ett skämt kompisar emellan. KLL står för kurd-libanesiska ligan eller nått sånt. Det rör sig om ungdomar födda 93-88 nånstans där. Främst från stenhagen och nyby. Alltså ungdomarna i Metto, Haidar och Khodor släkterna.
Flera av dem är tungt belastade men något gäng är det inte. Som sagt en skämtsam benämning på ett gäng kompisar och släktingar.
Citera
2011-08-12, 15:54
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapeln73
KLL och Hankash är samma liga tror jag. Så som jag uppfattat det är det mest ett skämt kompisar emellan. KLL står för kurd-libanesiska ligan eller nått sånt. Det rör sig om ungdomar födda 93-88 nånstans där. Främst från stenhagen och nyby. Alltså ungdomarna i Metto, Haidar och Khodor släkterna.
Flera av dem är tungt belastade men något gäng är det inte. Som sagt en skämtsam benämning på ett gäng kompisar och släktingar.
Men B.T.D da? Det finns en anvandare i denna traden som berattar att dom ar ratt hungriga och kommer ta over Uppsala. Ar det bullshit eller hur ligger det till? Han verkar ju ratt trovardig.
Citera
2011-08-12, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gobbegrogg
Men B.T.D da? Det finns en anvandare i denna traden som berattar att dom ar ratt hungriga och kommer ta over Uppsala. Ar det bullshit eller hur ligger det till? Han verkar ju ratt trovardig.
Jag har svårt för att komma ihåg det här med alla förkortningar. Om BTD är de killar från Gottsunda som tatuerat in initialer på brösten så kan jag väl inte säga mer än att de är "unga talanger" som inte riktigt testats ännu. Det är inte heller ett kriminellt gäng. Ett gäng grabbar som är "Bröder Till Döden" helt enkelt. Hänger i stan och ägnar sig åt diverse pojkstreck.

Ingen kommer ta över Uppsala.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in