Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-10-11, 21:23
  #13
Medlem
Taurus-s avatar
Pratade med en bekant som faktiskt mindes kajutan litegrann.
Dock sa han att det var ett ställe han bara besökt en gång och sedan aldrig mer pga. klientelet.
Det var många alkisar där, sa han
Citera
2018-01-01, 12:02
  #14
Medlem
Kajutan.... ja ett ställe som levde första halvar utav 80:talet, där hängde man som osnuten 15åring och spelade Flipper för 5kronor man snott ur morsans Plånbok.
Förutom alla nersunkade Alkisar som hängde där så var "Horan" ofta där också, en Kvinna i 70 års åldern, svinkorta kjolar, nätstrumpor och en liten topp, satt ofta och visade Fittan för karlarna på detta ställe.
Hon var mentalpatient på Walloxens sjukhem som då fanns i Knivsta.... hahaha, ja det var tider det

Och ang Läder-Leffe som var dum som fan på en Kompis till Mig.... riktigt Fylledryg.... Sade till min kompis att den där får du sänka annars så kommer han att klappa till dig.... vände mig om och skulle ta en öl vid bardiskan på Submarine vd dåvarande Ängbykrog, smack hörde jag bakom mig och där Låg Läder-Leffe golvad och Knockad Hejja Abbe!!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback