Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-10, 14:24
  #1
Medlem
När brukar man ungefär få studentpaketet hemskickat? Alltså den med mössa, kläder och så vidare..

Börjar undra varför det inte kommer...
Citera
2011-01-10, 14:27
  #2
Medlem
Malewhales avatar
Chilla för fan. Det är 6 månader kvar. Ska du sitta och runka i dina "Student 2011"-kalsonger eller vad är grejen?
Citera
2011-01-10, 14:28
  #3
Medlem
skrudiss avatar
Beställde du privat, dvs. från Internet? Eller skedde det genom att du fyllde i blanketter i din skola? Om det rör sig om det senare så anländer mössorna till skolbyggnaden där man klassvis hämtar ut sina mössor. Nu minns jag inte när jag fick ut detta, men det var nog inte direkt så tidigt som i januari. Snarare rörde det sig om vårkanten.
Citera
2011-01-10, 14:29
  #4
Medlem
General.Maximus.s avatar
Har för mig att vi fick våra då snön smält. Vilket är i april tidigast här uppe.

Är väl bara ett företag som gör dom där mössorna så att det tar ett tag är ju förståeligt.
Citera
2011-01-10, 14:31
  #5
Medlem
eXtremos avatar
Vi fick våra mössor en tid innan mösspåtagningen, nojjar du kan du alltid kontakta företaget du beställde mössan från och fråga.
Citera
2011-01-10, 14:37
  #6
Medlem
scharpschutzes avatar
Det beror ju på ganska mycket? Hur ska vi veta om du beställde privat, tillsammans med klassen, från vilket företag du beställde, vilket tid osv???

Jag beställde privat av ett företag som hette CTH eller något, fick mössfan ca en vecka efter jag beställde. Billigare var det också. Resten av min klass (och skola) beställde av ett företag som hette ABC-gruppen eller något liknande när det företaget var på besök i skolan. De fick sina mössor, champagneglas, flipflops och diverse dyrt skit ungefär 2 veckor innan skolan slutade.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback