2010-10-10, 15:37
Bannlyst
det va ju bra va jag minns i alla fall , beställde man stor order med polarna när det va mycket folk så hade dem ju bara en viss tid på sig innan man fick gratis maten, samt om du inte va nöjd med burgaren lämna man bara in en halv och fick en hel ny, bra service på det sättet va jag minns i alla fall, vi kom ofta in 5-6 personer eller ibland flera å sen la en person beställningen och alla skulle ha stora menyer blandat och givetvis såg man till att burgarna på vissa skulle vara special utan vissa original ingridienser så det va garanterat att dem fick steka nya och tiden spräcktes och vi fick faktiskt gratis mat väldigt ofta där hehe,
det funkar inte lika bra idag på andra ställen, synd det
Citera
2010-10-10, 18:23
Medlem
Sjveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filato
det va ju bra va jag minns i alla fall , beställde man stor order med polarna när det va mycket folk så hade dem ju bara en viss tid på sig innan man fick gratis maten, samt om du inte va nöjd med burgaren lämna man bara in en halv och fick en hel ny, bra service på det sättet va jag minns i alla fall, vi kom ofta in 5-6 personer eller ibland flera å sen la en person beställningen och alla skulle ha stora menyer blandat och givetvis såg man till att burgarna på vissa skulle vara special utan vissa original ingridienser så det va garanterat att dem fick steka nya och tiden spräcktes och vi fick faktiskt gratis mat väldigt ofta där hehe,
det funkar inte lika bra idag på andra ställen, synd det
Med sådana kunder är det ju inte så konstigt att Clock gick åt skogen.
Citera
2010-10-10, 18:28
Medlem
Mr TTTTs avatar
Vilka minnen,när man fick ta pendeln till Sumpan o gå på Clock var väl inte lika gott som på gamla Big Burger,som var överlägset på den tiden.Men nere på T-Centralen fanns ngt typ Clock som var snabbmat som bara kunde köpas i påse o dom hade ngn riktig god burgare med en dressing som fortfarande vattnas i munner när man drömmer tillbaka
Citera
2010-10-11, 01:12
Medlem
samfishers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hårdkår
Ledsen för denna bump. Men är det någon som skådat dessa Clockrätter ute i handeln. Eller sett någon tillstymmelse till hambrugare?
]

Här sitter man och läser en Clock-tråd och vad springer man på idag om inte en färsk Clock-pizza, MED den "snygga" Clock-loggan på paketet, se bildbevis:

http://img813.imageshack.us/img813/4131/clockpizza.jpg
Citera
2010-10-11, 01:17
Medlem
Mufffs avatar
Fyfan vad man saknar Clock. Minns att det fanns en Clock-restaurang på landet och en av höjdpunkterna när familjen åkte till landet var att jag som liten kid fick käka på Clock. Stämningen där var så mycket mysigare och bättre än på andra ställen. Hade de inte sköna namn på alla menyer också? Dessutom var nog deras pommes de överlägset bästa jämfört med BK och Donken.
Citera
2010-10-11, 01:42
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samfisher
]

Här sitter man och läser en Clock-tråd och vad springer man på idag om inte en färsk Clock-pizza, MED den "snygga" Clock-loggan på paketet, se bildbevis:

http://img813.imageshack.us/img813/4131/clockpizza.jpg
Hmm . .intressant. Väntar med spänning på smarrapport.
Kan det vara så att det blir självaste Clock som lyckas med det som man väntat på hela livet. Nämligen en RIKTIG pizza man kan värma hemma. Vore på tiden
Citera
2010-10-11, 06:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sjved
Med sådana kunder är det ju inte så konstigt att Clock gick åt skogen.

är ju inte mitt fel att dem envisat med att ha sådan tids regler mm =) men milkshaken va god där kommer jag ihåg , vi envisades ofta med att byta burgare då dem ofta va kalla samt om du ville ha special utan va det ofta många nya burgar stekare som felat och det tog ju givetvs ett par tuggor tills man såg det så man kunde få en ny sen, dem hade ju även drickan för själv hämtning ett tag så va man törstiga som vi va och i ungdoms åren och vi skatea mycket där eller annat i stan så vi gick ju då bara in å och tog en mugg och skaffa oss lite gratis dricka då och då, vet inte hur dem har det nu men vissa andra har så nu med med drickan är det mycket folk är det bara att mingla in
Citera
2010-10-11, 13:09
Medlem
Säger bara Clocks baconburgare...Fy fan vad det var god... Saknar dom verkligen...
Citera
2010-10-11, 13:18
Medlem
wonderlands avatar
Det jag minns är väl främst lill-burgaren som ingick i barnmenyn. Var väl lite mer Sibylla-känsla över den burgaren om jag minns rätt.
Citera
2010-10-11, 13:22
Bannlyst
Dett många inte känner till är att det var det en massa låtsasflyktingar som anmälde restaurangen för rasism då de ansåg att svenskar på restaurangen tittat snett på dom när dom betalt maten med checkar från soc, de ska tydligen ha beställt väldigt mycket typ 18 mega menyer med extra allt osv

Varje låtsasflykting fick sen 200 000 av skattebetalarna för att de blev utsatta för rasism varpå en massa andra låtsasflyktingar gjorde sammas sak, anmälde för rasism, fick 200 000 kr var, osv sen var bollen i rullning och hela kedjan gick omkull
Citera
2010-10-11, 13:34
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filato
är ju inte mitt fel att dem envisat med att ha sådan tids regler mm =) men milkshaken va god där kommer jag ihåg , vi envisades ofta med att byta burgare då dem ofta va kalla samt om du ville ha special utan va det ofta många nya burgar stekare som felat och det tog ju givetvs ett par tuggor tills man såg det så man kunde få en ny sen, dem hade ju även drickan för själv hämtning ett tag så va man törstiga som vi va och i ungdoms åren och vi skatea mycket där eller annat i stan så vi gick ju då bara in å och tog en mugg och skaffa oss lite gratis dricka då och då, vet inte hur dem har det nu men vissa andra har så nu med med drickan är det mycket folk är det bara att mingla in
Vet du vad man kallar såna som er?

Citat:
Ursprungligen postat av Sossefri
Dett många inte känner till är att det var det en massa låtsasflyktingar som anmälde restaurangen för rasism då de ansåg att svenskar på restaurangen tittat snett på dom när dom betalt maten med checkar från soc, de ska tydligen ha beställt väldigt mycket typ 18 mega menyer med extra allt osv

Varje låtsasflykting fick sen 200 000 av skattebetalarna för att de blev utsatta för rasism varpå en massa andra låtsasflyktingar gjorde sammas sak, anmälde för rasism, fick 200 000 kr var, osv sen var bollen i rullning och hela kedjan gick omkull

Ja de låter ju verkligen inte som bullshit. Källa på det?
Senast redigerad av Grodaifickan 2010-10-11 kl. 13:37.
Citera
2010-10-11, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Hmm . .intressant. Väntar med spänning på smarrapport.
Kan det vara så att det blir självaste Clock som lyckas med det som man väntat på hela livet. Nämligen en RIKTIG pizza man kan värma hemma. Vore på tiden

Degen är för degig och tjock, blir en blandning mellan hönökaka och mördeg. Kanske kan du höja upplevelsen om du fetar på med lite egna tomater/tomatsås och mer ost. Annars är det inte mer än 2 av 5 i betyg.

Jag betalade 15kr/st och tyckte inte ens det var värt det. Tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in