Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-04-10, 22:07
Medlem
Giorgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Afrikaliknelsen haltar naturligtvis (det finns ju mer lejon och giraffer i Afrika än på månen t ex). Men poängen, som jag tror alla förstod, är att det är tråkigt att vi ser månen som en outforskad grusboll.
Och det är svårt att göra något sexigt av isotoper. Mars har det ju oerhört mycket enklare att tilltala allmänheten då det finns fina solnedgångar och utforskas av små gulliga robotar.

[modfez på]
Konspirationsteorier om apolloprogrammet diskuteras INTE här utan i den dedikerade tråden i Konspirationer.
[modfez av]

Behåll den, fezes are cool
2012-04-12, 12:47
Bannlyst
Månen projeketet är ju en lögn från början, man satsade inte alla dom cashen för att åka och gräva lite med en spade och hoppa runt som damp där uppe.

Det finns otroligt många månbaser, och månen är inte våran jordens allt, det är ufo traffik nonstop där. I månen finns också dyrbar råvara som titanium tex, man gör otoroligt mycket sprängningar där uppe.
2012-04-12, 14:57
Medlem
PuffTheDragons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benamoz
Månen projeketet är ju en lögn från början, man satsade inte alla dom cashen för att åka och gräva lite med en spade och hoppa runt som damp där uppe.

Det finns otroligt många månbaser, och månen är inte våran jordens allt, det är ufo traffik nonstop där. I månen finns också dyrbar råvara som titanium tex, man gör otoroligt mycket sprängningar där uppe.
Vilken science fiction film har du rymmt ifrån?
2012-04-12, 14:59
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:

När ska du erkänna ditt riktiga jag SexyBlatteKille84?

Och till sist - källa på ovanstående? INTE YOUTUBE tack.
2012-04-12, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PuffTheDragon
Vilken science fiction film har du rymmt ifrån?
Tja beror på hur du menar, jag insett sanningen, verkligheten är själva verket "sciense fiction" men ni som lever det monutära systemet kommer ju aldrig fatta ändå.

Här har du ett riktigt bra klipp. Och berättaren där har tusen gånger bättre fysisika kunskaper än dig!

http://www.youtube.com/watch?v=T3FbllbOeco&feature=related
2012-04-12, 17:09
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Här har du ett riktigt bra klipp. Och berättaren där har tusen gånger bättre fysisika kunskaper än dig!

Ännu ett klipp av en konspirationsnörd. Har sett såna förrut. En demonstrerade nånting genom att rita ut månens bana runt jorden. Fast han ritade månens bana som en ellips med jorden i centrum av ellipsen! Så bra är den vetenskapliga kunskapen hos konspirationsnördar... Och om du inte förstår felet med det jag nämnt om omloppsbanor så säger det en massa om dig...
2012-04-12, 17:41
Medlem
Tranquility Bass avatar
Då denna diskussion hör hemma bättre i andra fourmdelar stänger jag denna tråd och hänvisar till [USA] Den ENDA tråden om Apollo / Månlandningarna / Bemannade rymdresor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in