Citat:
Ursprungligen postat av Tunnicliffe
Du klagar alltså på att han tränar frisparkar 30 minuter per dag?

det är snarare något positivt, visar att han är ambitiös och inte tar sin talang för givet utan också jobbar hårt för att nå framgång. Att du sedan klankar ned på hans frisparkar är nog det mest pinsamma, särskilt då han är den överlägset bästa frisparkdskytten i dagens toppfotboll.
Eeh va?? Läs igen, jag klagade aldrig på att han tränar, eller på hans frisparkar. Jag klagade på att han alltid söker det där gyllene frisparksläget, just för att han har såna bra frisparkar. Fast du kan ju inte säga att han sätter 9/10 frisparkar? Många går på muren, eller långt ovanför. Men de som sitter är ju riktigt fina, men självklart är de det pga all träning. Comprende?
Citat:
Ursprungligen postat av Tunnicliffe
Ja hans dribblingar suger. Jag slutade ta dig på allvar där, men nu ser jag också att du är ett bittert Barcelona fan.
Bra att du erkänner, synd att du inte tar mig på allvar. Hans dribblingar är coola på bakgården i Rosengård..
Vad exakt är jag bitter på? Vad har Cristiano gjort som inte någon i Barcelona har gjort? Vill jag ha honom i Barcelona? absolut inte som sagt.
Han har inte gjort ett piss mot Barcelona alla 6 gångerna han mött de. Det närmsta mål han har varit är straffmissen i det första mötet. Okej han leder skytteligan för tillfället, men det är med 1 mål. Annars så leder Barca ligan över hans lag. Jag har absolut ingenting att vara bitter över. Han är bara en individ jag avskyr. Smuts som kastar sin nations kaptensbindel i gräset för att hans mål blev bortdömt.