Jag älskar honom för att:
Han är otroligt bra och gör det bra på ett ofta utsökt sätt. Snabbheten, styrkan och målsinnet han har är helt sjukt att se på ibland.
Jag hatar honom för att:
Han slänger sig, filmar och grinar väldigt ofta. Ställ dig upp min herre!
Han verkar extremt osympatisk och självisk.
Otroligt bra fotbollsspelare. Även om jag inte håller på det lag han spelar i, så måste man bara hålla med om att han är extremt taktiskt.
Hans fördelaktiga utseende gör honom till flickidol, och det kanske provocerar vissa killar när deras flickvänner är attraherade av honom, eller så är de bara generellt avundsjuka. Vem vet vad som ligger bakom de negativa kommentarerna.
Han är heterosexuell. Hans flickvän heter Irina Shayk. Han har en son som som föddes juli 2010. Tro inte på vad idioter skriver på ett forum.
Varför man gillar Christiano? För att han är vår tids mest kompletta fotbollsspelare. Speed, teknik, huvudspel, speluppfattning, skott, passningar, fysik och en otrolig jävla vilja att bli bäst genom tiderna.
De som hatar honom tror jag är följande typer av människor:
Osäkra på sin sexuella läggning och blir därmed lite oroliga när det rycker i baguetten vid synen av CR7
De som är rent avundsjuka på hans framgångar
De som inte kan ett skit om fotboll (Oftast samma människor som tycker att Zlatan suger)
Utöver detta finns det ingen anledning till att inte gilla fotbollsspelaren CR7. Vad det gäller privatpersonen CR7 tänker jag inte uttala mig, då varken jag eller någon annan här har en aning om hur denna person är.
Varför man gillar Christiano? För att han är vår tids mest kompletta fotbollsspelare. Speed, teknik, huvudspel, speluppfattning, skott, passningar, fysik och en otrolig jävla vilja att bli bäst genom tiderna.
De som hatar honom tror jag är följande typer av människor:
Osäkra på sin sexuella läggning och blir därmed lite oroliga när det rycker i baguetten vid synen av CR7
De som är rent avundsjuka på hans framgångar
De som inte kan ett skit om fotboll (Oftast samma människor som tycker att Zlatan suger)
Utöver detta finns det ingen anledning till att inte gilla fotbollsspelaren CR7. Vad det gäller privatpersonen CR7 tänker jag inte uttala mig, då varken jag eller någon annan här har en aning om hur denna person är.
Han är en otroligt komplett fotbollsspelare, kanske världens mest komplette. (Med det inte sagt att han är bättre än Messi )
Nästan otäckt jävla bra.
Jag hatar honom för att han inte verkar besitta någon som helst ödmjukhet överhuvudtaget. Han verkar tro att han är bättre än alla andra. På plan faller han för lätt och hånskrattar åt varje domslut han får mot sig. Jag äcklas av hans attityd mot domare och saker som går emot honom.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!