2011-01-22, 02:31
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CRonaldo
Ni som påstår att han är bög osv, hur känns det att en bög haft mer flickvänner än er?

Känns rätt bra faktiskt då alla "flickvänner" han haft säkerligen döljer en dase mellan benen
Citera
2011-01-31, 10:15
Bannlyst
för att han är en jävla fjolla som slänger sig så fort någon är i närheten.
dessutom klär han sig som en äcklig homosexuell bög jämt
Citera
2011-01-31, 18:30
Medlem
han solos avatar
Jag älskar honom för att:
Han är otroligt bra och gör det bra på ett ofta utsökt sätt. Snabbheten, styrkan och målsinnet han har är helt sjukt att se på ibland.

Jag hatar honom för att:
Han slänger sig, filmar och grinar väldigt ofta. Ställ dig upp min herre!
Han verkar extremt osympatisk och självisk.
Citera
2011-01-31, 22:04
Medlem
daicazzos avatar
älskar honom för att han är den bästa i världen på vad han gör

och att han får jävligt mycket brudar

och att han har imponerande abs
Citera
2011-02-01, 00:25
Medlem
River99s avatar
Jag varken hatar eller älskar honom.

Otroligt bra fotbollsspelare. Även om jag inte håller på det lag han spelar i, så måste man bara hålla med om att han är extremt taktiskt.

Hans fördelaktiga utseende gör honom till flickidol, och det kanske provocerar vissa killar när deras flickvänner är attraherade av honom, eller så är de bara generellt avundsjuka. Vem vet vad som ligger bakom de negativa kommentarerna.

Han är heterosexuell. Hans flickvän heter Irina Shayk. Han har en son som som föddes juli 2010. Tro inte på vad idioter skriver på ett forum.
Citera
2011-02-02, 17:04
Medlem
Walter geväret Pandiani gav sin syn på Ronaldo efter matchen mellan Osasuna och Real Madrid:

"Ronaldo har en skruv lös"

"Real Madrid får betala för hans primadonna fasoner"

"Han ska hålla käften tills han har vunnit något här i Spanien"
Citera
2011-02-02, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Walter geväret Pandiani gav sin syn på Ronaldo efter matchen mellan Osasuna och Real Madrid:

"Ronaldo har en skruv lös"

"Real Madrid får betala för hans primadonna fasoner"

"Han ska hålla käften tills han har vunnit något här i Spanien"

Han har vunnit tillräckligt mer än hela Osasuna har gjort på 20år
Citera
2011-02-02, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony-Soprano
Han har vunnit tillräckligt mer än hela Osasuna har gjort på 20år

Nu var det Pandiani och inte Osasuna som uttalade sig. I spanska ligan står han sig slätt mot Pandiani i fråga om titlar.

Ronaldo 0 titlar

Pandiani 4 titlar med tre olika klubbar dessutom
Citera
2011-02-02, 21:12
Medlem
Moofys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mellan2och18tecken
för att han är en jävla fjolla som slänger sig så fort någon är i närheten.
dessutom klär han sig som en äcklig homosexuell bög jämt

woopwoop
Citera
2011-02-03, 00:37
Medlem
Varför man gillar Christiano? För att han är vår tids mest kompletta fotbollsspelare. Speed, teknik, huvudspel, speluppfattning, skott, passningar, fysik och en otrolig jävla vilja att bli bäst genom tiderna.

De som hatar honom tror jag är följande typer av människor:
Osäkra på sin sexuella läggning och blir därmed lite oroliga när det rycker i baguetten vid synen av CR7
De som är rent avundsjuka på hans framgångar
De som inte kan ett skit om fotboll (Oftast samma människor som tycker att Zlatan suger)

Utöver detta finns det ingen anledning till att inte gilla fotbollsspelaren CR7. Vad det gäller privatpersonen CR7 tänker jag inte uttala mig, då varken jag eller någon annan här har en aning om hur denna person är.
Citera
2011-02-03, 04:29
Medlem
Konzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuzp
Varför man gillar Christiano? För att han är vår tids mest kompletta fotbollsspelare. Speed, teknik, huvudspel, speluppfattning, skott, passningar, fysik och en otrolig jävla vilja att bli bäst genom tiderna.

De som hatar honom tror jag är följande typer av människor:
Osäkra på sin sexuella läggning och blir därmed lite oroliga när det rycker i baguetten vid synen av CR7
De som är rent avundsjuka på hans framgångar
De som inte kan ett skit om fotboll (Oftast samma människor som tycker att Zlatan suger)

Utöver detta finns det ingen anledning till att inte gilla fotbollsspelaren CR7. Vad det gäller privatpersonen CR7 tänker jag inte uttala mig, då varken jag eller någon annan här har en aning om hur denna person är.

+1
Citera
2011-02-03, 12:09
Medlem
Han är en otroligt komplett fotbollsspelare, kanske världens mest komplette. (Med det inte sagt att han är bättre än Messi )
Nästan otäckt jävla bra.

Jag hatar honom för att han inte verkar besitta någon som helst ödmjukhet överhuvudtaget. Han verkar tro att han är bättre än alla andra. På plan faller han för lätt och hånskrattar åt varje domslut han får mot sig. Jag äcklas av hans attityd mot domare och saker som går emot honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in