2011-01-07, 17:54
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristibrud
Hann du få orgasm innan han började tjuta...?

Bästa Frågan!

Skulle vara intressant att veta kan ju vara en del av orsaken om TS älskarinna lyckades få TS att nå njutningens höjder som TS pojkvän inte hade föreställt vara fysiskt möjliga...
Citera
2011-01-07, 18:00
Medlem
_-olle-_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korax
Så allt är frid och fröjd, nästan. Lite ledsen tror jag han är, men inget bestående.

Var inte säker på det. Om det nu var så att han inte kunde säga nej, eller förstå att han inte ville, första gången så kan du inte vara säker på att han säger ifrån nu eller senare. Tror du får bli lite mer lyhörd.
Citera
2011-01-07, 18:20
Medlem
dra hem en bög nästa gång så lär ni alla ha roligt
Citera
2011-01-07, 18:22
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Han trodde inte han kunde bli svartsjuk på en tjej när ni pratade om det, men blev det när det väl hände. Punkt schhhhlut.
Citera
2011-01-07, 18:37
Medlem
_Monk_s avatar
Jag är mållös, han lyckades få dig ts, att köra en trea med en till brud, men sen så bryter han ihop??

Tror nog nästan det va så att han märkte att han inte fick bånge när han fick se det på riktigt, och sådeles upptäckte att han är bög, för det är man om man har två heta brudar framför sig i sängen som väntar på att man ska gå lös på dom med sin åderpåle, men börjar grina istället!
Citera
2011-01-07, 18:38
Medlem
Fantasin överträffar ofta verkligheten.. Han fick sig väl en törn på självförtroendet stackarn, när han såg att nån annan fick igång dig lika hårt.
Citera
2011-01-07, 18:43
Medlem
_Monk_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sivu
Fantasin överträffar ofta verkligheten.. Han fick sig väl en törn på självförtroendet stackarn, när han såg att nån annan fick igång dig lika hårt.

Men det är ju lebbporr på första parkett!
Citera
2011-01-07, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bazkiluzh
Din pojkvän är bög, tyvärr.

Helt rätt han är bög därför blir han deprimerad sådär
Citera
2011-01-07, 18:54
Medlem
fejsetnr1s avatar
Bara en som gillar killar kan börja grina om 2 tjejer gosar med varandra.
Citera
2011-01-07, 18:55
Medlem
Jthunderas avatar
Trekant ska man i regel inte ha med någon man är kär i. Ja, killar blir också kära . Ni cyberalfahanar som slår er för bröstet har garanterat inte haft några trekanter.

Det bästa är om man lyckas få ihop snygga personer som betyder noll för en vilka man aldrig kommer att träffa igen.

Jag har själv fått kalla fötter en gång när elden redan var tänd så att säga. Alla vet vad som händer då om man är kille . En annan gång fick jag en riktigt förbannad flickvän över mig som inte gillade att hennes tjej hade trevligt med någon annan.
Citera
2011-01-07, 18:58
Medlem
kortegas avatar
Det hela låter ganska sött, faktiskt.
Citera
2011-01-07, 19:11
Medlem
_-olle-_s avatar
Eh.. alltså... när två kvinnor ligger med varandra resulterar det inte alltid i "lebbporr", i vissa fall är det faktiskt två personer som knullar med varandra och är ganska nöjda med att vara två, så varför i helvete sitter du i soffan och håller i din kuk och var tror du att den ska få plats någonstans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in