Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-08-05, 16:18
  #1
Medlem
Baskis avatar
Finns det något roligt jag kan göra med mitt msn?!?har msn 6.2
Det jag menar med nått roligt är typ att modda det på nått tufft eller vad som helst!
Har sett att man kan göra jätte biler som smilisar så att bilden blir typ över hela chattrutan
Citera
2004-08-05, 16:50
  #2
Medlem
Raazs avatar
www.mess.be har de mesta inom msn-mods
Citera
2004-08-06, 00:28
  #3
Medlem
JoffaJaffers avatar
msnplus till 6.2, ganska neat
Citera
2004-08-06, 03:51
  #4
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
Finns det något roligt jag kan göra med mitt msn?!?har msn 6.2
Det jag menar med nått roligt är typ att modda det på nått tufft eller vad som helst!
Har sett att man kan göra jätte biler som smilisar så att bilden blir typ över hela chattrutan

Det finns något målnings tillägg till msn som jag testat... Man kan välja att måla i rutan istället för att skriva... Och så måste man ha tillägget InfoPen....

Kommer dock inte ihåg vad det hette.. Men sök på lite msn addons och sånt så hittar du det...
Citera
2004-08-06, 04:10
  #5
Medlem
KaZibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
Det finns något målnings tillägg till msn som jag testat... Man kan välja att måla i rutan istället för att skriva... Och så måste man ha tillägget InfoPen....

Kommer dock inte ihåg vad det hette.. Men sök på lite msn addons och sånt så hittar du det...
InfoPenOL_CHT.exe och msnhandwriting.zip
Citera
2004-08-06, 04:31
  #6
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaZiber
InfoPenOL_CHT.exe och msnhandwriting.zip

Jo, det är möjligt att det var något såndant
Citera
2004-08-06, 09:22
  #7
Medlem
Baskis avatar
då får man tacka och bocka för dom fina svaren!!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback