• 1
  • 2
2004-08-05, 12:37
Medlem
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...514152,00.html

Frugan verkar vara rätt blåst.
Citera
2004-08-05, 12:38
Medlem
aaiiyytts avatar
Tycker de som har gjort det verkar rätt blåsta.

De kan ju ha vilka åsikter de vill om Sanny, men att dra in hans familj i det verkar helt onödigt.
Citera
2004-08-05, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aaiiyytt
Tycker de som har gjort det verkar rätt blåsta.

De kan ju ha vilka åsikter de vill om Sanny, men att dra in hans familj i det verkar helt onödigt.

Ja, visst det är ju en dum grej men vad kan man förvänta sig av gnagare?
Citera
2004-08-05, 12:44
Medlem
rastapopouloss avatar
Om man vill vara lite konspiratoriskt lagd - och det vill man ju - kan man ju undra lite hur fotografen kunde vara på plats redan på natten. Att fotografen av en händelse och tidigare bl a gjort en hel bok om Black Army (med lite olika falanger som stora inslag) får en ju att ytterligare undra en smula.
Citera
2004-08-05, 12:45
Medlem
mrtwinlabs avatar
Det stinker om hela scenariot, hur kan man attackera honom som privatperson,
det fattar inte jag. Visst, kräv hans avgång, pressa honom professionellt, kritisera honom på klubbsidorna, men ge fan i att göra en personsak av det.
Luktar lite Ku Klux Klan om det hela????
Citera
2004-08-05, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rastapopoulos
Om man vill vara lite konspiratoriskt lagd - och det vill man ju - kan man ju undra lite hur fotografen kunde vara på plats redan på natten. Att fotografen av en händelse och tidigare bl a gjort en hel bok om Black Army (med lite olika falanger som stora inslag) får en ju att ytterligare undra en smula.

Kanske nåt för Chockad?
Citera
2004-08-05, 12:47
Medlem
rastapopouloss avatar
Bifogar även en länk:
http://www.sannas.se/

Men självklart var det gnagare - alla vi andra vill ju såklart ha Sanny kvar, tycker han gör ett strålande jobb
Citera
2004-08-05, 12:51
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtwinlab
Det stinker om hela scenariot, hur kan man attackera honom som privatperson,
det fattar inte jag. Visst, kräv hans avgång, pressa honom professionellt, kritisera honom på klubbsidorna, men ge fan i att göra en personsak av det.
Luktar lite Ku Klux Klan om det hela????

Problemet är ju att allt det du skriver redan är gjort men aset vägrar förstå allvaret i situationen. Om Sanny bara tog sitt ansvar och avgick så skulle dylika handlingar vara överflödiga.

Tilläggas ska att jag inte sympatiserar med handlingar liknande de ovanstående men jag kan ha full förståelse för att det rinner över på en del när man ser hur Sanny och co. misskött AIK.
Citera
2004-08-05, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rastapopoulos
Bifogar även en länk:
http://www.sannas.se/

Men självklart var det gnagare - alla vi andra vill ju såklart ha Sanny kvar, tycker han gör ett strålande jobb

Det var det jag också tänkte när jag läste det
Citera
2004-08-05, 16:34
Bannlyst
Ser ut att vara en riggad nyhet ju. Var kommer det här korset in i bilden? Skumt. Några Djurgårdare antagligen.

Anonyma aktioner suger.
Citera
2004-08-05, 19:00
Medlem
P3RK3L3s avatar
Om det var Sännås som fotade så kan ni ge er fan på att han var med när "dådet" gjordes. Ett litet skönt samspel m.a.o. omniförstårvajamenar...
Citera
2004-08-05, 21:44
Medlem
farbror einars avatar
Om det nu inte är en konspiration a´la 11:e september var det ju jävligt väntat.
Är det konstigt att folk tappar tålamodet efter flera års maktmissbruk blandat med total inkompetens?.

Tyvärr kommer nu detta leda till att aset sitter ännu tryggare i styrelsen.
Denna händelse är som att släcka eld med bensin.

Jag fördömer inte handlingen i sig jag fördömer att horan inte tar sitt jävla ansvar och avgår!!!. :mad:
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in