2011-01-03, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nascor
Nej och åter nej! Ett snack med henne leder ingen vart, prata med HONOM! Vad vill HAN? Varför umgås han inte med tjejer i hans ålder?
ja får bli så. Om dom nu ses något mer
Citera
2011-01-03, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amagadfittnoob
Det är ju rätt stor skillnad att som 24 åring dejta en 20 åring, eller som 22 åring dejta en 18 åring, än att som ~17 åring dejta en ~13 åring. Tycker inte du det?

Beror helt på tjejens mentala, (och till viss del) fysiska utveckling. Det jag försökte förklara var att det är fullt naturligt att tjejer dras till äldre killer, och vice versa. Inte fan kan någon ha missat det?

I grund och botten handlar det om våra biologiska arv där hanen är försörjaren och honan barnuppfostraren. Att dagens feministelit försöker förneka dessa arv och förvandla dem till abstrakta maktstrukturer är en annan sak.
Senast redigerad av Nascor 2011-01-03 kl. 22:37.
Citera
2011-01-03, 22:36
Bannlyst
Citat:
Beror helt på tjejens mentala, (och till viss del) fysiska utveckling. Det jag försökte förklara var att det är fullt naturligt att tjejer dras till äldre killer, och vice versa. Inte fan kan någon ha missat det?

Låt mig gissa; du är en sådan som desperat raggar småtjejer i brist på lyckan till få till det med jämnåriga?

En 17 åring är inte långt ifrån vuxen, medans en 13 åring fortfarande är ett barn i huvudet.
Citera
2011-01-03, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariwani
Har ett par frågor som kan vara relevanta för diskussionen. Är din dotters pojkvän tjock? Jag har lagt märke till att det är ofta är osäkra killar som inleder förhållanden med så unga flickor. Är han det så behöver han inte alls vara ett svin, utan bara en osäker stackars pojke som tar det enda han kan få. Det skulle vara en liten tröst för mig i alla fall, att han är en nolla som man tycker synd om och inte någon big-time player.

Tycker även det är vanligare att 'white-trash' hookar upp & umgås med mycket yngre, förhållande och som vänner. Dock är väll white-trash inte det rätta ordet, snarare efterbliven kanske!
Citera
2011-01-03, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amagadfittnoob
Låt mig gissa; du är en sådan som desperat raggar småtjejer i brist på lyckan till få till det med jämnåriga?

En 17 åring är inte långt ifrån vuxen, medans en 13 åring fortfarande är ett barn i huvudet.

Nej...tvärtom fungerar jag inte alls med yngre tjejer. Är <25 och KK med en <35-åring för tillfället. Jag pratar om det genomsnittliga, och det jag för fram är en teori i nivå med evolutionen ditt jävla troll.
Citera
2011-01-03, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av coolpontuskiller
Tycker även det är vanligare att 'white-trash' hookar upp & umgås med mycket yngre, förhållande och som vänner. Dock är väll white-trash inte det rätta ordet, snarare efterbliven kanske!

Håller med dig. Det är inte alltför sällan man ser att volvo-raggare och annat white trash pack ofta är med småflickor, medans i princip alla andra (normala) killar är och försöker främst med jämnåriga.

Citat:
Nej...tvärtom fungerar jag inte alls med yngre tjejer. Är <25 och KK med en <35-åring för tillfället. Jag pratar om det genomsnittliga, och det jag för fram är en teori i nivå med evolutionen ditt jävla troll.

Du kan ju inte mena allvar att det inte är någon skillnad på att en 25 åring är med en 20 åring, i jämförelse mot att en 20 åring är med en 15 åring? Undra vem som är ett troll egentligen...

Jag anser att det är mer ok för dig att vara med en 35 åring som 25 åring, än att du som 25 åring skulle vara med en 15 åring.

Sen bör du inte tala om evolution, då du inte verkar begripa vad begreppet betyder.
Senast redigerad av amagadfittnoob 2011-01-03 kl. 22:55.
Citera
2011-01-03, 22:53
Medlem
Alexander Liass avatar
Alla kvinnor är någons syrra/morsa/dotter och ni kvider om 4 år hit och dit. Våldtäkt mot barn? Jo vi är kända för verklighetsanpassade lagar i detta landet eller hur.

Stoppa pressarna en tonåring trycker på en 4 år yngre tonåring.

EN MAN SOM GILLAR YNGRE TJEJER DET HAR ALDRIG HÄNT FÖRR...

Han kanske är en loser. Han kanske är ett slem. Hon kanske söker en fadersfigur. Hon kanske är ute efter uppmärksamhet. Eller tänk om de är kära på riktigt? Man kan vara det. Och då skiter man fullständigt i en minimal åldersskillnad som ingen bryr sig om om 10 år. Kolla på era föräldrar. Dom e exakt lika gamla va?

Ja jag vet, oddsen för att det är kärlek är minimal. Kände mig tvungen att pissa lite på den brasa av äcklig moral de flesta av er kastat ved på. Detta är Flashback, inte Familjeliv.se. Ni borde skämmas.
Citera
2011-01-03, 22:56
Bannlyst
Det enda du kan göra är att förföra killen.

Han kommer defenitivt aldrig våga komma innanför din tröskel igen....
Citera
2011-01-03, 22:58
Medlem
backflasharns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klartsomfan
jag vet inte om dom har knullat

klartsomfan dem har.

edit: tvåa på bollen...
Citera
2011-01-03, 23:01
Bannlyst
Citat:
Har jag sagt det ditt jävla tard? Att yngre kvinnor söker sig till äldre män är ingen jävla teori. Läs på innan du uttalar dig, och framförallt, innan du klickar på dina jävla smileys.

Huruvida TS:s dotter har en osund dragning till 17-åringen ifråga beror helt på hennes (och hans) personliga utveckling, både den fysiska och mentala. Om du tror att alla 13-åringar är likadana i psyket är du fan dummare än du ger sken för, och det säger inte lite. Håll bara käft nu!

En 13-åring är ett barn och en 17-åring är nästan vuxen, så jag behöver nog inte säga så mycket mer än så.

Du är förövrigt rapporterad för personangrepp.
Senast redigerad av amagadfittnoob 2011-01-03 kl. 23:06.
Citera
2011-01-03, 23:16
Medlem
PersianPrides avatar
Ja, ni svenskar är ju pedofiler så acceptera detta med handen knyten i fickan.
Citera
2011-01-03, 23:19
Medlem
kaxigkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalt_Psykad
Det är i sådana fall föräldrarnas fel. Det är heller ingen ursäkt generellt sett. Alla människor är lättpåverkade. Kolla bara på all reklam. Det är inget argument.

Grejen är den att Ts inte tål att se sin dotter i en annan mans händer. Ts klarar inte av att se sin dotter växa upp och vill hålla kvar henne i lekrummet så länge som bara möjligt. Det skapar spänning i relationen mellan far och dotter och leder aldrig till något bra i längden.

Läser ni aldrig böcker?

Haha, herregud.

Det handlar ju om att mannen är så mycket äldre än henne, inte att han förbjuder henne träffa killar. Om han varit 23, hade det fortfarande varit lika självklart för dig? Då brukar man kalla det pedofili osv. men det kanske klassas som helt normalt det med i dina ögon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in