2011-01-03, 22:05
Medlem
Hade inte låtit mitt barn träffa honom!
Ett sett kan ju vara att bjuda över honom! Se om han är så "farlig" för ditt barn!
Citera
2011-01-03, 22:11
Medlem
Forbliranonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klartsomfan
hejsan, det är så att min dotter träffar en kille som är 17 år gammal och hon endast 13 fyller 14 i augusti. Vad tycker ni om detta, jag själv gillar det inte men va kan man göra...?

Tycker inte du ska fäste så mycket vid åldern, så länge han är snäll och dom trivs tsm så låt henne ha en relation med han.
Citera
2011-01-03, 22:18
Medlem
canals avatar
Polarn som är 20 träffade en 96a för inte längesen.. Det är inte OK! Softa fan, hon har sin shargång, se till att hon inte gör ngt dumt bara (röka tex..)
Citera
2011-01-03, 22:19
Medlem
Citat:
hejsan, det är så att min dotter träffar en kille som är 17 år gammal och hon endast 13 fyller 14 i augusti. Vad tycker ni om detta, jag själv gillar det inte men va kan man göra...?

Så länge det verkar vara en vettig kille ser jag inga problem. Hade själv en tre år äldre kille när jag var i den åldern.
Citera
2011-01-03, 22:22
Medlem
Rubarth23s avatar
Inte okej enligt mig, hade jag varit farsa till dottern hade jag bett honom dra åt helvete.
Citera
2011-01-03, 22:23
Bannlyst
prata lite med henne, och om hon vill va med den här killen så låt henne va det,men hon måste känna efter skälv vad hon vill,nån gång måste man börja ta ansvar för sitt eget liv.se till att hon får p-piller.V ad kan hända EGENTLIGEN..HON KANSKE ÄR JÄTTE KÄR...men om han på något sätt är dum mot henne eller försöker bestämma över henne , då måste du agera och det omedelbart...tala om för henne att om han på något sätt behandlar henne illa så måste hon lämna honom.
Citera
2011-01-03, 22:23
Medlem
Nolander78s avatar
Se till att tala med hans föräldrar då situationen låter sjuk.

Skulle något hända mellan dom så anmäl direkt!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8030045.ab
Citera
2011-01-03, 22:24
Medlem
stordrulens avatar
Inte okej för fem öre.

Hade han varit 15 så hade det varit ok, 16..njaa, inte direkt, 17 -your out.
Citera
2011-01-03, 22:26
Medlem
Det är fullt naturligt att din dotter söker sig till äldre killar, det är naturens lag. Dra ett genomsnitt över alla gifta par i Sverige så lovar jag er att ålderskillnaden ligger mellan 3-4 år.

Är din dotter redo för sex är hon redo för en 17-årig pojkvän, är hon inte det bör du skrämma iväg honom. Hur gick DINA tankar TS, när du var 17? Att han vill/har sex med din dotter är givet, frågan är på vilken mognadsnivå din dotter ligger.
Citera
2011-01-03, 22:27
Medlem
Nej och åter nej kommer nog ta ett snack med dottern min, han var just här luktade rök och såg ut som en sån här "tuffing"
Citera
2011-01-03, 22:30
Medlem
Citat:
Nej och åter nej kommer nog ta ett snack med dottern min, han var just här luktade rök och såg ut som en sån här "tuffing"

Nej och åter nej! Ett snack med henne leder ingen vart, prata med HONOM! Vad vill HAN? Varför umgås han inte med tjejer i sin egen ålder?

Din dotter kanske är mogen och klok, men är hon tillräckligt mogen och klok att lyssna på sin far är hon nog mogen att att ha sex, sorry.
Citera
2011-01-03, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nascor
Dra ett genomsnitt över alla gifta par i Sverige så lovar jag er att ålderskillnaden ligger mellan 3-4 år.

Det är ju rätt stor skillnad att som 24 åring dejta en 20 åring, eller att som 22 åring dejta en 18 åring, än att som 17 åring dejta en 13 åring. Tycker inte du det?
Senast redigerad av amagadfittnoob 2011-01-03 kl. 22:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in