Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-03, 19:18
  #1
Medlem
Nu finns JGE inne hos smartbar, själv har man beställt en påse.. återkommer med resultat när jag fått den!

Gott Nytt År!
Citera
2011-01-03, 19:27
  #2
Medlem
EilertPilarms avatar
Intressant, återkom gärna med ett utlåtande när du har testat
Citera
2011-01-03, 19:53
  #3
Medlem
Bongmons avatar
Jag hade tänkt köpa en när den kom men istället kom Toxic waste som jag testade. Precis som SN skriver Smartbar ut "bästa någonsin" eller nått liknande och jag fick inget rus, inte ens ett 15min.. Bara jobbigt och den smakade skit.

När jag trodde att Smartbar hade slutat använda Am-hi-co som leverantör visade det sig att det inte var så. Jag trodde att dom bytt leverntör eftersom den nyaste pulse ultran var skit jämnfört med Generation 2, och nån sa att det inte var så så jag gick in på Am-hi-co.com och hittade den nya pulse ultran i samma kategori (UK legal eller nått sånt hette kategorin) bamboo jungle och swedish dream som smartbar hade inne sammtidigt, i samma kategori fanns även Tocix waste och nucklear reaktor som smartbar hade senare som var lika värdelösa. Även Jamaican gold extreme ligger i den kategorin och lär vara lika värdelös som smartbars föregående.Därför gör jag ingen beställning.
Citera
2011-01-03, 20:06
  #4
Avstängd
JUNK2K4s avatar
Smartbars rökmixar har varit riktigt dåliga, men den här kan nog faktiskt vara något, Jamaican Gold Extreme.
Provade Jamaican Gold i andra generationens rökmixar och det var en trevlig och potent rökmix!
Citera
2011-01-03, 21:57
  #5
Medlem
vrzzs avatar
Jamican Gold är den absolut bästa rökmixen jag nångonsin har rökt..
Om den är likvärdigt som jg var så blire beställning direkt!
Men tvivlar starkt på att det är som jg va förr..
Citera
2011-01-03, 22:53
  #6
Medlem
Tjackapotatiss avatar
Ja vi får väl hoppas på det bästa. =) Om det är någon mix som jag har höga förväntningar om ifrån SB sedan dom slutade sälja spice så är det den här!
Citera
2011-01-04, 00:01
  #7
Medlem
Jag tror Bongmon har en liten poäng. Att mixen har samma namn som en av generation 2s kraftigare är självklart ingen garanti för att den ska vara något bra. Och eftersom SB endast har levererat sämre röka sedan gen3 startade så är iaf jag oehört skeptisk.
__________________
Senast redigerad av Budenovka 2011-01-04 kl. 00:06.
Citera
2011-01-04, 00:15
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Budenovka
Jag tror Bongmon har en liten poäng. Att mixen har samma namn som en av generation 2s kraftigare är självklart ingen garanti för att den ska vara något bra. Och eftersom SB endast har levererat sämre röka sedan gen3 startade så är iaf jag oehört skeptisk.

Just det jag är orolig för... men inget röka är sämre än SN's mixar så man kan väll lika gärna chansa på att JGE är nått att ha!

Spicelandet har jag också beställt ifrån en Escape ska testa båda och skriver hur det gick sen!
Citera
2011-01-04, 00:30
  #9
Avstängd
köttbulle1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvatusentio
Just det jag är orolig för... men inget röka är sämre än SN's mixar så man kan väll lika gärna chansa på att JGE är nått att ha!

Spicelandet har jag också beställt ifrån en Escape ska testa båda och skriver hur det gick sen!

SN's Boom är mycket mycket bättre än atomic blast och toxic waste.
Citera
2011-01-04, 01:57
  #10
Medlem
HappyHours avatar
Det är säkert väldigt många som kommer drömma sig bak i tiden då Jamaican Gold fanns och beställa denna och förväntar sig samma rökmix i princip. Jag säger inte att det är en dålig mix, för det har jag ingen som helst aning om det är, det återstår att se, men om man tänker på smartbars senaste mixar tror jag man inte ska förvänta sig mer än en rökmix med en kvart rus.
Citera
2011-01-04, 03:26
  #11
Avstängd
JUNK2K4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Det är säkert väldigt många som kommer drömma sig bak i tiden då Jamaican Gold fanns och beställa denna och förväntar sig samma rökmix i princip. Jag säger inte att det är en dålig mix, för det har jag ingen som helst aning om det är, det återstår att se, men om man tänker på smartbars senaste mixar tror jag man inte ska förvänta sig mer än en rökmix med en kvart rus.

Jag förstår vad du menar, självklart är det inte samma rus, MEN Jamaican Gold och Bonzai har alltid varit potenta och starka mixar. Vi får se vad folket säger sen...
Citera
2011-01-04, 09:25
  #12
Medlem
christopher82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Även Jamaican gold extreme ligger i den kategorin och lär vara lika värdelös som smartbars föregående.Därför gör jag ingen beställning.


Är dock ett annat företag som levererar så man vet ju aldrig.....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback