Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Hoppas du åkte dit för misshandel ditt as. (Om hon nu inte försökte bita av dig snoppen och du slog i skyddande syfte, vilket jag verkligen har svårt att tro) Hon kanske itne var erfaren och råkade bita till lite för hårt på ditt ollon, huden är jävligt tunn där så hårt behöver hon inte heller bita, räcker nog med att den nuddar en hörntand ganska så lätt. Så du ditt äckel som slår kvinnor borde skämmas.
Jag vet inte vad du har för erfarenhet av ollon, men inte fan går det hål på huden bara för att man nuddar den med en hörntand.
Vidare så är det inte så att jag tycker det är ok att damma till någon, oavsett kön, men vad fan har könet med saken att göra i just det här fallet?
Det är väl lika fel oavsett vem som får örfilen?
On topic:
När det tagit slut med min första tjej var jag mer än lovligt desperat och hängde på diverse nätdejtingsajter för att få lite bekräftelse.
Efter ett par dagar med tafatta försök till presentationer som var mer eller mindre idiotiska fick jag napp av nån tjej som blivit dumpad av sin kille och var ganska deppig över saken... Long story short, vi sågs och hon var inte riktigt stabil kan man säga. Vi låg vid ett tillfälle, men hon var så emotionellt fucked-up att jag bara mådde dåligt av alltihop och var tvungen att avbryta. Dessutom var hon en fd tjockis och hade de hemskaste taxöron jag någonsin sett samtidigt som hon hade kanske 50% extra hud.. uuh.