2009-04-10, 23:46
Medlem
debeos avatar
Underbar tråd! Många goda skratt. Ska försöka återkomma med en egen så fort jag nyktrat till lite.
Citera
2009-04-11, 00:35
Medlem
sperrmans avatar

Läst samma i annan sex-tråd.
Citera
2009-04-11, 00:43
Medlem
Har under en avsugning blivit biten i ollat så det börjat blöda. Det hela slutade i en örfil av mycket grövre slag som utdelades av mig då.
Citera
2009-04-11, 00:46
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herze
Har under en avsugning blivit biten i ollat så det börjat blöda. Det hela slutade i en örfil av mycket grövre slag som utdelades av mig då.

Hoppas du åkte dit för misshandel ditt as. (Om hon nu inte försökte bita av dig snoppen och du slog i skyddande syfte, vilket jag verkligen har svårt att tro) Hon kanske itne var erfaren och råkade bita till lite för hårt på ditt ollon, huden är jävligt tunn där så hårt behöver hon inte heller bita, räcker nog med att den nuddar en hörntand ganska så lätt. Så du ditt äckel som slår kvinnor borde skämmas.
Citera
2009-04-11, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Hoppas du åkte dit för misshandel ditt as. (Om hon nu inte försökte bita av dig snoppen och du slog i skyddande syfte, vilket jag verkligen har svårt att tro) Hon kanske itne var erfaren och råkade bita till lite för hårt på ditt ollon, huden är jävligt tunn där så hårt behöver hon inte heller bita, räcker nog med att den nuddar en hörntand ganska så lätt. Så du ditt äckel som slår kvinnor borde skämmas.

Herze kanske trodde att hon var någon form av maschokist (iom att hon bet honom).
Citera
2009-04-11, 01:03
Medlem
Tro mig (och eftersom jag är den enda som kan ge ett persektiv på historien så är du illa tvungen) det där var endast för att jävlas.
Inte erfaren in my ass hon har nog mer erfarenhet än vad en tjej i hennes ålder borde ha, kan tillägga att hon vid tillfället var hon 22 år gammal.

Om det sen var rätt kan man ju diskutera, spelar egentligen ingen roll för mig var mer utav en reflex som kom in.
Senast redigerad av Herze 2009-04-11 kl. 01:09.
Citera
2009-04-11, 02:51
Medlem
Ekkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoombo
I min ungdom på en typ av festival så small jag av i ett tält som tillhörde två tjejer som var något år äldre än mig. Jag var 15 tror jag. Vaknade så småningom till och såg att det låg två stycken bredvid mig varefter jag började smeka den närmaste på magen lite försiktigt. I den åldern var man ju ständigt kåt. Blev lite djärvare när jag märkte reaktion, hörde andhämtningen bli tyngre. Till saken hör att jag låg vänd mot ena långsidan med huvudet och hade alltså ännu inte vågat vända mig för att möta hennes blick.
Till slut blev jag modigare och körde ner handen i de uppknäppta jeansen - och fick en dase i näven!

Släppte den i panik och kollade upp, då hånglade tjejen (som låg ytterst på andra sidan) för fullt med killen som jag hade legat och gnidit mig på. Jag hade troligen kåtat upp honom och han hade trott att det var hos så han fortsatte på henne och hon var med på noterna.
Nyktrade till på 13ms och smög mig därifrån.

Hade jag varit äldre/nyktrare/mera erfaren så hade jag nog stannat kvar och erbjudit mitt deltagande. Grämde mig över detta efteråt, hon hade nog huggit.

Hahaha fyfan va pinsamt.

Jag kan berätta om en god vän till mig då jag inte har någon pinsam nog att platsa här.

Min gode vän hade nyligen köpt en lägenhet, och hans förening var i full gång med stambyte och badrumsrenovering. Därav hade de ställt en barack på utsidan med dass och dusch osv. Han tog hem en tjej från krogen, och tilläggas ska att han har en förkärlek till analsex. Sagt och gjort så satte han på henne i röven och där gick det även för honom. När hon då 5 minuter senare av anledningar man kan förstå ville låna toaletten så berättade han att hon var tvungen att gå ut på gården. Han "glömde" dock nämna att hon behövde hans nyckel för att komma in och och så fort han hörde porten slå igen så låste han sin ytterdörr och gick och la sig. Där stod denna tjej kl 5 på natten med en laddning smegma i röven och ingenstans att ta vägen. Porten till lägenheten också låst, givetvis. Vad hon gjorde sen är det ingen som vet men att hon vandra hem med sagge i arslet är nog ingen dum gissning.
Citera
2009-04-11, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ogmatte
En vis man sade: Det är inte skruvens fel att muttern är för stor....

Citera
2009-04-12, 10:23
Medlem
sydostmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte

Jag vet inte vad du har för erfarenhet av ollon, men inte fan går det hål på huden bara för att man nuddar den med en hörntand.
Vidare så är det inte så att jag tycker det är ok att damma till någon, oavsett kön, men vad fan har könet med saken att göra i just det här fallet?
Det är väl lika fel oavsett vem som får örfilen?

On topic:
När det tagit slut med min första tjej var jag mer än lovligt desperat och hängde på diverse nätdejtingsajter för att få lite bekräftelse.
Efter ett par dagar med tafatta försök till presentationer som var mer eller mindre idiotiska fick jag napp av nån tjej som blivit dumpad av sin kille och var ganska deppig över saken... Long story short, vi sågs och hon var inte riktigt stabil kan man säga. Vi låg vid ett tillfälle, men hon var så emotionellt fucked-up att jag bara mådde dåligt av alltihop och var tvungen att avbryta. Dessutom var hon en fd tjockis och hade de hemskaste taxöron jag någonsin sett samtidigt som hon hade kanske 50% extra hud.. uuh.
Citera
2009-04-14, 08:38
Medlem
matrix2005s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sperrman

Läst samma i annan sex-tråd.

Grattis, alltid skönt när man kan dela erfarenheter med fler stackare.
Citera
2009-04-14, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Fylleknull utan gummi
Fet ångest dagen efter
Knull/fylleknull med kondom är ju omöjligt, utan är givet.

Det får mig att tänka på en sak jag ångrar. Jag gick hem till en skitfull tjej från krogen, jag var också rätt packad annars hade jag aldrig dragit hem med en så full tjej. Jag hade vinballe + kondom och efter att vi hållit på ett bra tag utan resultat sket vi i det och somnade istället. Hon snarkade f.ö. som fan. Dagen efter var vi båda sugna igen och jag var, till skillnad från natten innan, extra hård. Så hård blir jag sällan med tjejer första gången. Hon frågade om "jag hade testat mig nyligen" och jag sa nej, av rädsla för sjukdomar och barn. En stund senare gick jag hem och ett tag senare fick jag troll i trumpeten, troligtvis av henne.

Sensmoral: Om jag ändå skulle få könssjukdomar kunde jag lika gärna knullat henne ordentligt när jag hade chansen. Nu för tiden använder jag aldrig kondom.
Citera
2009-04-14, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Turbo-Niclas
Tog hem en tjej en gång. Hon ville inte men jag insisterade på att jag skulle få ta henne i sketan....
Sedan sket hon ner min kudde

Hände med mitt ex när hon var skitfull och kom hem från krogen, hon somnade rätt omgående och vaknade inte trots att jag satte på henne rätt hårdhänt i bajan. Det var jävligt skönt och jag kom väl efter typ tio minuter.. Men sen drog jag ut och då kom efterbörden så att säga
Jag fick göra i ordning och hon var både jävligt sur och jävligt generad på morgonen då vissa spår ändå fanns kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in