2009-04-14, 14:16
Medlem
matrix2005s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonno41

Hände med mitt ex när hon var skitfull och kom hem från krogen, hon somnade rätt omgående och vaknade inte trots att jag satte på henne rätt hårdhänt i bajan. Det var jävligt skönt och jag kom väl efter typ tio minuter.. Men sen drog jag ut och då kom efterbörden så att säga
Jag fick göra i ordning och hon var både jävligt sur och jävligt generad på morgonen då vissa spår ändå fanns kvar.

Du våldtog henne alltså i röven? Och hon tog det coolt? Du hade ju lätt fått en fet smäll av 99 % av tjejerna. Grattis!
Citera
2009-04-14, 14:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av matrix2005
Du våldtog henne alltså i röven? Och hon tog det coolt? Du hade ju lätt fått en fet smäll av 99 % av tjejerna. Grattis!
Som sagt hon fyllesov. Dessutom gillade hon att bli kvävd med en kudde medan hon rev mig blodig.
Citera
2009-04-14, 15:23
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonno41
Som sagt hon fyllesov. Dessutom gillade hon att bli kvävd med en kudde medan hon rev mig blodig.

Vilken hjälte!
Citera
2009-04-14, 21:49
Medlem
fylleknullade med morsans sambos lillebror! I stundens hetta kändes det roligt och lite sjukt... men dagen efter insåg jag att det kanske inte hade varit så smart som jag hade trott, eftersom morsan hitta mig naken i hans säng morgonen därpå och det blev kalabalik

Stackars mamsen
Citera
2009-04-15, 00:24
Medlem
edit- kan inte vara så ärlig
Citera
2024-07-07, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbo-Niclas
Tog hem en tjej en gång. Hon ville inte men jag insisterade på att jag skulle få ta henne i sketan....
Sedan sket hon ner min kudde

När jag var i 20 års ålder låg jag i tält med min dåvarande tjej som alltid var kåt och på det, denna lördag låg hennes kompis också i vårt 2mans tält, när jag låg med min tjej låg ju hennes kompis intill jag finger knöllade henne samtidigt, hon sa inget utan låg bara bredbent och tyst.
Men i veckan sa hon det till min tjej, hon tog revansch genom att ligga med min kompis ( tror jag ) för några dagar därefter hittade de honom hängd på vinden i det hus han bodde.
Varken jag eller min tjej talade aldrig om detta och vi vet ju inte om det var för han var otrogen mot oss såsom kompisar.
Men tog det hårt båda.
Citera
2024-07-09, 19:02
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag var väl typ 22 år å vrålkåt å knullade ganska friskt. Jag hade just knullat en tjej från min gymnasieklass dessutom TVÅ gånger då hon kläcker ur sig att hon har en pojkvän sen tre år tillbaka å att hon ville ha barn men inte han, jag insåg då att jag endast var en sperma donator å syftet med att låta mig knulla henne var för att hon skulle bli gravid. Visst ville jag väl bli pappa redan då men då med en partner. Jag hade verkligen ågren då, hade jag gjort ett barn som jag inte skulle få ha kontakt med? Så gick tankarna. Nu blev hon lyckligtvis inte med barn, men där å då ångrade jag mina knull bravader. Jag fick dock min son tre år senare då jag var 25 å det ångrar jag INTE.
Citera
2024-07-09, 21:48
Medlem
Traveller7s avatar
Jag var ensam deppig och desperat?
Det var ett mörker. Jag var handlingsförlamad. Dumpad. Förnedrad som vanligt.

Jag hade träffat en tjej, kvinna på en fest litegrann och det ena ledde till det andra. Jag höll på med lite droger och befann mig utanför samhället ganska kraftigt så att säga.
Den här tjejen började komma hem till mig riktigt odrägligt full. Hon rökte (cigg) och stank svett efter utekvällar.

Det kändes som en lite välkommen ljusglimt då. Jag trodde att det var vad jag ville ha. Jag nöjde mig.

Betedde mig illa. Det var vad jag kunde.
Betedde mig illa för jag trodde inte jag kunde få nån annan och typ nöjde mig.

Samtidigt kände jag avsmak för hon var så äckligt full och snuskig så.

Sen fattade jag tycke för henne och vi blev väl kära. Vet inte om det var riktig kärlek eller om man bara som sagt gjorde vad man kunde där.

Men jag brydde mig om henne och jag älskar henne såklart. Men jag var fel då.
Hade mycket att bearbeta och jobba med mig själv.

Om jag beter mig på liknande sätt (som hon gjorde med mig)mot kvinnor blir det våldtäktsförsök. ofredande och antastan. Kan jag tänka mig
Kvinnor kan inte våldta!
Mannen kan bara egentligen göra nåt.
Så vad säger det om kvinnor. De kan inget göra eller? Är de omyndiga. Icke ansvariga.Därför kvinnor inte fick rösta eller prata i kyrkor. Bara mannen som har snopp.

Men så är vi män.

Man riggat upp nån sån situation för mig. Ett par.
Det gick sådär bra.
Jag trodde kompisens mamma ville ha sex med.mig en gång. Det kändes så självklart. Tänk dig en frigjord kvinna som var med på 60 talet Woodstock.
Varför inte. Jag kände mig oemotståndlig. Påverkad av droger. Skitkåt.

Det var inte skönt att vakna upp utomhus med minnesluckor.

Det blev en jobbig tid efter det. Inte det heller fick mig att sluta med droger. Tyvärr.
Men några bäckar små.
Tillfället gör tjuven.
One love.
Senast redigerad av Traveller7 2024-07-09 kl. 21:57.
Citera
2024-07-09, 22:25
Medlem
Traveller7s avatar
Det var depraverat här. Dekadons.
Nu är det bättre ordning på fortet..

Jag bekänner min synd iaf. Har nog svårt att ångra ärligt talat, vad det nu betyder. Jag skäms för några saker. Såhär i efterhand.

Jag hade inte varit den jag var idag.
Vill inte vara utan sanningen. Jag litar på er.

Era synder är förlåtna.
Ett högt pris är betalat.. det högsta. En gång.
För våra liv.

Om man kunde känna mer tillbörligt inför detta.leva i det.

Två mig ren från min missgärning, rena mig från min synd. Ty jag känner mina överträdelser och min synd är alltid inför mig. Det är mot dig jag har syndat och gjort det som är ont i dina ögon. Du är rättfärdig när du talar, du är ren när du dömer. Se, i synd är jag född, och i synd blev jag till i min moders liv. Du vill ju ha sanning i mitt innersta, lär mig då vishet i mitt hjärtas djup.

Namnet Jesus frälsa kan.
Take control of your mind. Your body and your soul!

https://youtu.be/W6Aqc89MiOw?si=gufFmiX3Kvenhtui
Senast redigerad av Traveller7 2024-07-09 kl. 22:46.
Citera
2024-07-09, 22:57
Medlem
flugornass avatar
Jag ångrar den gången jag och min dåvarande man var på ett litet hotell i Nyköping och vi besökte spa avdelningen när han tyckte att det var inget för honom så han gick upp till rummet före mig, men vad han missade var ett yngre par som låg kvar som började att lite diskret pilla på varandra så man såg vad som var på gång.
När hon böjde sig ned i en vinkel som gjorde att det inte gick att missförstå vad hon gjorde fick jag ögon kontakt med killen, som vinkade med handen att jag skulle komma över poolen till deras sida "min tolkning" vilket jag inte gjorde och det ångrar jag för efter några minuter såg jag honom spruta sperma över hennes platta mage, och jag hade med glädje tagit den satsen i min mun.
Den stunden ångrar jag för om jag reagerat på den inviten så hade det troligen blivit ett minne för livet.
Kanske en trekant i poolen med dom två.
Citera
2024-07-10, 13:49
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Jag ångrar den gången jag och min dåvarande man var på ett litet hotell i Nyköping och vi besökte spa avdelningen när han tyckte att det var inget för honom så han gick upp till rummet före mig, men vad han missade var ett yngre par som låg kvar som började att lite diskret pilla på varandra så man såg vad som var på gång.
När hon böjde sig ned i en vinkel som gjorde att det inte gick att missförstå vad hon gjorde fick jag ögon kontakt med killen, som vinkade med handen att jag skulle komma över poolen till deras sida "min tolkning" vilket jag inte gjorde och det ångrar jag för efter några minuter såg jag honom spruta sperma över hennes platta mage, och jag hade med glädje tagit den satsen i min mun.
Den stunden ångrar jag för om jag reagerat på den inviten så hade det troligen blivit ett minne för livet.
Kanske en trekant i poolen med dom två.

Så det hade varit värt att vara otrogen tycker du för lite lättsam underhållning?
Citera
2024-07-10, 13:49
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag var väl typ 22 år å vrålkåt å knullade ganska friskt. Jag hade just knullat en tjej från min gymnasieklass dessutom TVÅ gånger då hon kläcker ur sig att hon har en pojkvän sen tre år tillbaka å att hon ville ha barn men inte han, jag insåg då att jag endast var en sperma donator å syftet med att låta mig knulla henne var för att hon skulle bli gravid. Visst ville jag väl bli pappa redan då men då med en partner. Jag hade verkligen ågren då, hade jag gjort ett barn som jag inte skulle få ha kontakt med? Så gick tankarna. Nu blev hon lyckligtvis inte med barn, men där å då ångrade jag mina knull bravader. Jag fick dock min son tre år senare då jag var 25 å det ångrar jag INTE.

Det är därför man använder skydd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in