2009-04-10, 12:39
Medlem
Ramaskriets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matrix2005
Var asfull en gång och fick en avsugning men var grymt pissnödig, stod upp i sängen och tänkte att jaja, nu går det för mig men icke, istället pissar jag tjejen i gapet. I 99 % av fallen hade tjejen spytt, blivit förbannad och dragit men icke... Istället sitter hon där och låtter pisset rinna från munnen ned över kroppen och njuter för fullt för att fortsätta sitt sugande när jag pissat klart.

Mina tankar var ungefär så här när jag inser att jag pissar henne rätt in i munnen med kuken två-tre decimeter från munnen; "det här händer inte, det här händer inte... men vänta, nu....varfan, hon gillar det.... och nu suger hon mig igen.....!!!"

Det var enda gången som jag varit med på wetsex men garanterat inte hennes första gång. Jag mår iallafall fortfarande illa av se hennes nedpissade ansikte och bröst framför mig med en sjö av piss i munnen. Kan man inte radera minnen..?
Fyfan :P

Hände en lite liknande sak för mig. Eller inte liknande, men på samma tema.

Jag hade analsex (JAJAMENSAN FB-GRABBAR - TVÅAN!!!) med en väldigt berusad brud. Jag tog henne där bak då hon plötsligt vände sig om och började suga på ballen.

För mig är analsex på gränsen till vad jag kan hantera iom rövens övriga funktioner, men när hon började suga precis efter att jag varit i grytan kändes det bara fruktansvärt äcklande. Hon var en riktig sexoholic har jag insett i efterhand eftersom det var hon som ville ha analt + att hon på eget initiativ villa ha satsen i munnen. Mitt äcklade tillstånd leverade tidernas minsta sprut med en volym på två microskopiska droppar simmare i munnen. FY FAN.
Citera
2009-04-10, 12:43
Medlem
Enzymes avatar
Fylleknull utan gummi
Fet ångest dagen efter
Citera
2009-04-10, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanOla
Var ute med en polare och hans tjejkompisar för att festa.. till saken hör att jag ganska nyligen blivit dumpad av en tjej och sökte bekräftelse överallt. I tjejgänget fanns en ganska söt tjej med kanonkropp som dock var väldigt tillbakadragen och blyg. Några groggar senare hamnar vi ensamma vid ett bord på krogen där vi var, och jag häver ur mig mest på skämt -"nä va sägeru ska vi dra hem till dig eller ?" .. hon tittar på mig och svarar helt allvarligt "JA!".

Sagt o gjort, vi drog hem till henne, stannade väl var 5:e meter och grovhånglade, krängde av oss kläderna i trapphuset typ.. Sexet var helt ok, hon var ganska passiv, men det var klart godkänt. Nästa morgon vaknar jag, kallpratar lite, säger att det var trevligt och så, vi hörs nån gång osv, och drar hem till min polare. Han är fly förbannad för hans tjejkompisar (dom andra) har ringt honom hela morgonen och berättat vilket svin jag är som " följde med henne hem, tog oskulden på henne och sen dumpar henne morgonen efter ".

Fan.. hade jag vetat detta hade jag naturligtvis inte dragit hem henne för ett one-night. Helvete vad jag ångrar detta än idag.

Du ställde en simpel ja eller nej fråga och fick svar. Sen e det ju upp till henne. Och hon kan ju inte riktigt förvänta sig mer än ett ONS i den situationen. Hatar hur folk alltid lägger ansvaret på killarna.
Citera
2009-04-10, 13:13
Medlem
jcm900mods avatar
Hånglade med en småfet och ful brud på en halvdöd fest, det slutade med att vi hade sex i trapphuset utanför. Sen vaknar man upp dagen efter och får reda på att alla som var på festen visste om det..
Citera
2009-04-10, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nebutsduts
Het sommar för många år sen..

Var på krogen med nån kompis och hamnade mittemot en tjej i 20 års åldern
vi satt vid samma bord och hon verkade glad mest hela tiden.
Var packad och det var som tropisk natt ute ..
Visst verkade hon skum lite sådär men jag hade inte kommit till på ett tag så jag drog med henne ut när jag gick från krogen och här skulle pippas.

Naturligtvis tog det en evighet innan det gick för mig i det menslösa knullet och under tiden hade jag nyktrat till lite för att haja att det var en förrymd toka nånstanns ifrån...hon satte sig upp i sängen drog sitt finger i skåran förde det til munnen och log lite sådär "heres jhonnyyyyy" aktigt mot mig, sen slickade hon sina fingrar och sa: tänk om jag blev gravid?

-Vadå vad dillar du om du sa ju att du tog piller??
-njae sa jag det? *ler*

Du får dra nu jag ska jobba ser du..
Jag gick på dass med världens ågren och insåg fullt ut att jag legat med en utvecklingsstörd männinska

När jag kom ut från dass stod hon framför hallspeglen påklädd mina kläder
och garvade in i speglen..
hjälpte henne på med sina egna...sen ut med henne..
efter två minuter ringde hon på porttelefonen och frågade vilket håll hon skulle gå på... gå till höger sa jag.

Idiot, du skulle sett till att hon fick i sig ett dagen-efter-piller. Annars är det väll möjligt att hon missbrukar något. Då e ju risken att hon kommer få missfall ganska stor. Men hur svårt är det att dra ner till apoteket och fixa dagen efter.
Citera
2009-04-10, 13:53
Medlem
Drog hem en tjej en sommar, också när det väll kom till knullandet menade hon att hon var oskuld, jag tänkte efter lite och kom fram till att jag inte ville ta hennes oskuld som ett ONS. Jag somnade, sen på morgonen var det lite lätt pinsamt. Kanske inte så farligt, men sen fick man fanimej inte vara ifred på hela sommaren. Tog en Spaneinresa på tre veckor att bryta kontakten.

Det jag ångrar är att jag fick stå ut med en satans massa spam för väldigt lite utdelning.
Citera
2009-04-10, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramaskriet
Fyfan :P

Hände en lite liknande sak för mig. Eller inte liknande, men på samma tema.

Jag hade analsex (JAJAMENSAN FB-GRABBAR - TVÅAN!!!) med en väldigt berusad brud. Jag tog henne där bak då hon plötsligt vände sig om och började suga på ballen.

För mig är analsex på gränsen till vad jag kan hantera iom rövens övriga funktioner, men när hon började suga precis efter att jag varit i grytan kändes det bara fruktansvärt äcklande. Hon var en riktig sexoholic har jag insett i efterhand eftersom det var hon som ville ha analt + att hon på eget initiativ villa ha satsen i munnen. Mitt äcklade tillstånd leverade tidernas minsta sprut med en volym på två microskopiska droppar simmare i munnen. FY FAN.

Låter som porr ju!
Citera
2009-04-10, 14:26
Medlem
superKings avatar
Haha helt underbara berättelser
Fast ha sex med ett retard utan att märka det måste väl toppa listan?
Citera
2009-04-10, 16:15
Medlem
Bokstavsbarns avatar
Somnat under en avsugning. Det va väl inte sådär jättepopulärt.
Det berodde inte på att den va dålig, utan på att jag va svajntrött...men lite pinsamt va det allt..
Citera
2009-04-10, 19:17
Medlem
DesktopZquaress avatar
Någon gång när jag gick i gymnasiet och hade uppfyllt de 18 var jag inte särskilt smidig i de sexuella valen...

Jag och en kompis hade gått till krogen ganska tidigt så de var inte så mkt folk där... Vi hade supit ganska bra innan också och inte brytt oss om att blanda ut spriten vi drack med något och även detta kom att skada mitt omdöme ytterligare...

Vi stötte på ett tjejgäng som satt vid ett bord och satte oss vid dem och börja prata... I gänget fanns en tjej som var riktigt söt, men de andra var riktiga ruggugglor... Jag sitter brevid den ruggigaste av dem... Hon är även ganska korpulent... Känner att hon börjar gnida sitt ben mot mitt... Vid detta laget är det bara min reptilhjärna som fungerar och jag sväljer betet... Vi börjar hångla och så, hon är INTE fin... Jag drar in henne på en toalett och ger henne huvud i hopp om att jag också ska få en omgång... Så blev de inte...

Vi går ut... Sätter oss vid ett "random" bord där andra sitter och pratar... Jag stoppar in mina fingrar under hennes kjol och "gör-min-grej". Naturligtvis tycker folk runt omkring att detta är lite väl obscent och utskällingarna haglar... Jag avbryter och springer och spyr...

Jag skämms nåt så djävulskt när jag tänker på det idag.. Och de var 5 år sedan...
Citera
2009-04-10, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snow_man
Kanske din som var för liten?

Är det inte ALLTID killens som är för liten?
Oavsett om man knullar en flodhäst eller inte...
Citera
2009-04-10, 22:20
Medlem
ogmattes avatar
citat

Citat:
Ursprungligen postat av Supermuppen
Är det inte ALLTID killens som är för liten?
Oavsett om man knullar en flodhäst eller inte...

En vis man sade: Det är inte skruvens fel att muttern är för stor....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in