2009-04-10, 12:39
Citat:
Fyfan :P
Ursprungligen postat av matrix2005
Var asfull en gång och fick en avsugning men var grymt pissnödig, stod upp i sängen och tänkte att jaja, nu går det för mig men icke, istället pissar jag tjejen i gapet. I 99 % av fallen hade tjejen spytt, blivit förbannad och dragit men icke... Istället sitter hon där och låtter pisset rinna från munnen ned över kroppen och njuter för fullt för att fortsätta sitt sugande när jag pissat klart.
Mina tankar var ungefär så här när jag inser att jag pissar henne rätt in i munnen med kuken två-tre decimeter från munnen; "det här händer inte, det här händer inte... men vänta, nu....varfan, hon gillar det.... och nu suger hon mig igen.....!!!"
Det var enda gången som jag varit med på wetsex men garanterat inte hennes första gång. Jag mår iallafall fortfarande illa av se hennes nedpissade ansikte och bröst framför mig med en sjö av piss i munnen. Kan man inte radera minnen..?
Mina tankar var ungefär så här när jag inser att jag pissar henne rätt in i munnen med kuken två-tre decimeter från munnen; "det här händer inte, det här händer inte... men vänta, nu....varfan, hon gillar det.... och nu suger hon mig igen.....!!!"
Det var enda gången som jag varit med på wetsex men garanterat inte hennes första gång. Jag mår iallafall fortfarande illa av se hennes nedpissade ansikte och bröst framför mig med en sjö av piss i munnen. Kan man inte radera minnen..?
Hände en lite liknande sak för mig. Eller inte liknande, men på samma tema.
Jag hade analsex (JAJAMENSAN FB-GRABBAR - TVÅAN!!!) med en väldigt berusad brud. Jag tog henne där bak då hon plötsligt vände sig om och började suga på ballen.
För mig är analsex på gränsen till vad jag kan hantera iom rövens övriga funktioner, men när hon började suga precis efter att jag varit i grytan kändes det bara fruktansvärt äcklande. Hon var en riktig sexoholic har jag insett i efterhand eftersom det var hon som ville ha analt + att hon på eget initiativ villa ha satsen i munnen. Mitt äcklade tillstånd leverade tidernas minsta sprut med en volym på två microskopiska droppar simmare i munnen. FY FAN.