Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-03, 13:48
  #1
Medlem
IngenKommentars avatar
Jag har debatterar flitigt i I&I några dagar nu och slår mig för pannan varje gång någon kläcker ur sig saker likt detta:

Citat:
Ursprungligen postat av Faku
Den processen [att folk röstar bättre] är nog redan igång. Jag vet många som kommer dra sitt strå till stacken genom att nästa val rösta på det parti som vågar ta upp frågorna och vågar kräva förändring.

Blir förundrad över hur djupt pacifistiska, apatiska och hjärntvättade många är i detta forum - de tror på fullaste allvar att situationen kommer bli bättre om fler orkar släpa sitt blekfeta arsle till vallokalen vart fjärde år för att lägga en lapp i en låda.

Citat:
Ursprungligen postat av Viktig information om Sverigedemokraterna
Sverigedemokraterna strävar enbart efter en "mångkultur" som fungerar. I praktiken är Sverigedemokraterna en "säkerhetsventil" för att svenska folket inte ska få idéer om att situationen är ohållbar så länge det djupt anti-svenska och icke-demokratiska system som nu råder helt omkullkastas. Sverigedemokraterna är ett djup kontrollerat skeende. De har lyfts fram av media som världens mest kontroversiella parti när de i själva verket är ett "mångkulturellt" parti som eftersträvar att stabilisera det sjuka samhälle vi har och få hela det "mångkulturella" experimentet till att fungera.

SYSTEMET ÄR KORRUMPERAT UT I FINGERSPETSARNA! ALLA PARTIER I RIKSDAGEN ÄR OLIKA SIDOR AV SAMMA ANTI-SVENSKA SYSTEM.

Vi ska inte vara något "mångkulturellt" experiment. Vi ska inte låta andra styra vår media. Vi ska inte låta andra manipulera vår in- och utrikespolitik. Vi ska inte låta oss sugas ut av super-bankernas iscensatta "finanskriser". Hur svårt är det att förstå?

Det kommer att krävas betydligt mer uppoffringar av oss, kollektivt som folk, än att vi masar oss till valurnan vart fjärde år. Vi kommer i realiteten att behöva blöda och dö för vår frihet.

Och sluta likställa komfort och konsumtion med frihet. Sluta låta er manipuleras till pacifism. Vi svenskar är inte en skock med negrer utan förmåga att organisera oss. Vi är tvärt emot detta extremt duktiga på att organisera oss och lösa uppgifter vi tilldelas.

Vi har all potential i världen att återta vårt land om vi ruskar av oss all pacifism och defaitism som hälls över oss.

Börja kämpa med alla medel för böveln.
__________________
Senast redigerad av IngenKommentar 2011-01-03 kl. 13:55.
Citera
2011-01-03, 14:00
  #2
Medlem
Antevantes avatar
Kan du inte precisera lite mer exakt vad du syftar på! Vad ska göras?
Ska Svenskar likt självmordsbombare börja mörda otrogna? Ska det ske utrensningar?
Som sagt! Vad mer exakt ska göras?
Citera
2011-01-03, 14:09
  #3
Medlem
IngenKommentars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Kan du inte precisera lite mer exakt vad du syftar på! Vad ska göras?
Ska Svenskar likt självmordsbombare börja mörda otrogna? Ska det ske utrensningar?
Som sagt! Vad mer exakt ska göras?

Fyra spontana saker vi svenskar kan ta oss an såhär års:
  • Beställa och dela ut tidningen "Nationell Idag" till våra grannar, eller villa- och bostadsområden i vår närhet.
  • Ladda ner och bränna ut ISO-filen av filmen "A Conversation about Race" och dela ut i samma område.
  • Skriva ut detta flygblad, som manar andra svenskar till att sluta delta i konsumtions-hetsen, och dela ut i brevlådor: http://www.patriot.nu/files/101201_julflygblad.pdf
  • Delta i Salem-manifestationen (blir nästa år då).

Ta jägarexamen, träna kampsport, agitera på släktmiddagar, skaffa barn, säg upp din prenumeration på lokaltidningen, köp lokalproducerat. Finns hur mycket som helst!
__________________
Senast redigerad av IngenKommentar 2011-01-03 kl. 14:12.
Citera
2011-01-03, 14:12
  #4
Medlem
Emerthons avatar
Jag har också tänkt att det inte är nog att rösta på ett parti som SD fast jag gjorde det. Man är ju lite naiv och la sin röst där pga chansen att det skulle klara riksdagsspärren vilken ND som jag hellre röstat på inte skulle klara av. Man ville att det skulle komma in i riksdagen och påverka för det är ju bättre att lägga en röst på SD än på någon av riksdagspartierna eller på ND eller liknade som bara får några fåtal tusen röster.

Men vad ska man göra om man inte kan påverka politiskt då, gå och spränga en moské eller synagoga? Sen har jag inte lust och involvera mig i pajas organisationer som SMR och liknade. Hur ska kampen bedrivas?
Citera
2011-01-03, 14:15
  #5
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngenKommentar
Fyra spontana saker vi svenskar kan ta oss an såhär års:
  • Beställa och dela ut tidningen "Nationell Idag" till våra grannar, eller villa- och bostadsområden i vår närhet.
  • Ladda ner och bränna ut ISO-filen av filmen "A Conversation about Race" och dela ut i samma område.
  • Skriva ut detta flygblad, som manar andra svenskar till att sluta delta i konsumtions-hetsen, och dela ut i brevlådor: http://www.patriot.nu/files/101201_julflygblad.pdf
  • Delta i Salem-manifestationen (blir nästa år då).

Ta jägarexamen, träna kampsport, agitera på släktmiddagar, skaffa barn, säg upp din prenumeration på lokaltidningen, köp lokalproducerat. Finns hur mycket som helst!

Jaå! Sådant som olika organisationer har gjort under de senaste 30 åren som inte leder någonvart då majoriteten av svenska folket inte stöder sådant trams! Men fortsätt gärna roa oss andra
Citera
2011-01-03, 14:16
  #6
Medlem
Emerthons avatar
Jag såg iofs ditt inlägg över nu och det hade mycket bra råd.
Citera
2011-01-03, 14:17
  #7
Medlem
IngenKommentars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emerthon
Jag har också tänkt att det inte är nog att rösta på ett parti som SD fast jag gjorde det. Man är ju lite naiv och la sin röst där pga chansen att det skulle klara riksdagsspärren vilken ND som jag hellre röstat på inte skulle klara av. Man ville att det skulle komma in i riksdagen och påverka för det är ju bättre att lägga en röst på SD än på någon av riksdagspartierna eller på ND eller liknade som bara får några fåtal tusen röster.

Men vad ska man göra om man inte kan påverka politiskt då, gå och spränga en moské eller synagoga? Sen har jag inte lust och involvera mig i pajas organisationer som SMR och liknade. Hur ska kampen bedrivas?

Att du benämner SMR som "pajasorganisation" är för att du antagligen stött på den strida ström av förlöjligande propaganda som riktas mot denna organisation. SMR är de som systemet hatar mest, och de får utstå extremt mycket skit på grund av detta faktum - de säljer sig aldrig, de organiserar sig hierarkiskt, deras skrifter är som en chock för hjärnan och som presenterar väldigt system-kritiska idéer i individerna som läser dem.

Men att alla inte vill offra så pass mycket som deras aktivister gör är förståeligt. Läs mitt förra inlägg så har du exempel på vad man som vanlig Svensson kan göra - dessutom helt anonymt.

Givetvis är det bäst att man står för sina åsikter - ju fler som vågar detta ju tidigare kommer domino-effekten och vårt kollektiva uppvaknande. Däremot är det ingen förutsättning för att strosa runt och dela ut lappar.

Citera
2011-01-03, 14:19
  #8
Medlem
IngenKommentars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Jaå! Sådant som olika organisationer har gjort under de senaste 30 åren som inte leder någonvart då majoriteten av svenska folket inte stöder sådant trams! Men fortsätt gärna roa oss andra

Och likt väl är det bara om vi som folk, kollektivt ändrar vårt beteende som vi kommer att kunna bryta oss fria. Det finns inga lätta räkmackor till att återta ett land. Det kommer krävas blod och uppoffringar som jag nämnde i det första inlägget.

Hoppet finns i att icke-pacifister får personer likt dig själv att frångå sitt nuvarande beteende.

"Our struggle is hard, because we are fighting for something great, and great things are not lightly or easily gained. We are fighting for nothing less than a revolution in the spirit of our people. We must be worthy of our mission, for we are those who are summoned to lead the people to a new and a higher civilization.".

Lyssna och njut: http://www.youtube.com/watch?v=o2aAlbScje4
__________________
Senast redigerad av IngenKommentar 2011-01-03 kl. 14:23.
Citera
2011-01-03, 14:20
  #9
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emerthon
Jag har också tänkt att det inte är nog att rösta på ett parti som SD fast jag gjorde det. Man är ju lite naiv och la sin röst där pga chansen att det skulle klara riksdagsspärren vilken ND som jag hellre röstat på inte skulle klara av. Man ville att det skulle komma in i riksdagen och påverka för det är ju bättre att lägga en röst på SD än på någon av riksdagspartierna eller på ND eller liknade som bara får några fåtal tusen röster.

Men vad ska man göra om man inte kan påverka politiskt då, gå och spränga en moské eller synagoga? Sen har jag inte lust och involvera mig i pajas organisationer som SMR och liknade. Hur ska kampen bedrivas?

Då vi lever i ett öppet demokratiskt "nåja!" samhälle blir det ju svårt med en annan kamp än debatt, påverkan och annat. Att ta till våld kommer bara leda till att du blir nedkämpad med ännu mer våld.
Hade folk hyst SD/NDs åsikter hade de för länge sedan varit stora partier..Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Blir SD någonsin större än 7-8% max 10% blir jag mycket förvånad.
Citera
2011-01-03, 14:23
  #10
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngenKommentar
Och likt väl är det bara om vi som folk, kollektivt ändrar vårt beteende som vi kommer att kunna bryta oss fria. Det finns inga lätta räkmackor till att återta ett land. Det kommer krävas blod och uppoffringar som jag nämnde i det första inlägget.

Hoppet finns i att få personer likt dig själv att frångå sin pacifistiska läggning.

Där kommer du grundligt att misslyckas då jag är emot alla former av våld. Jag kommer aldrig att "dra ut" i någon förvirrad väpnad kamp. För min del räcker det att vi får bukt med I&I politiken och till det behövs inget våld..
Citera
2011-01-03, 14:23
  #11
Medlem
Euripidess avatar
Det är roande hur nötterna som författat flygbladet ovan är ute efter att endast rädda etniska svenskar. Vilka skulle dessa vara? Hur många led bak i tiden räknar de? Hur definierar de etnicitet? Mina föräldrar kom hit -68 från Ungern, de har jobbat hela sina liv och betalat mer skatt än genomsnittsinvånaren gör. Ska de, och jag, kastas ut eller? Det blir en sorgligt liten skara kvar om det bara är de kalles-kaviar blonda arierna som ska stanna kvar. Det är helt orealistiskt och rätt retarderat budskap.
__________________
Senast redigerad av Euripides 2011-01-03 kl. 14:32.
Citera
2011-01-03, 14:25
  #12
Medlem
IngenKommentars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Där kommer du grundligt att misslyckas då jag är emot alla former av våld. Jag kommer aldrig att "dra ut" i någon förvirrad väpnad kamp. För min del räcker det att vi får bukt med I&I politiken och till det behövs inget våld..

Gå ut på gatan och sprid det nationalistiska budskapet med fredliga medel. Valet du har är följande: Bli misshandlad eller slåss fysiskt för din yttrandefrihet. Så längt ner i skärselden har vi kommit.

Jag vill hävda att du är en djupt desillusionerad och "bekväm" individ som likställer komfort med frihet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback