Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-01-03, 13:16
  #1
Medlem
Misterfrosts avatar
....som hon fick för ungefär 4 timmar sedan...i kaffet. (laxoberal 7.5g/ml)
Det stod på flaskan att man skulle droppa 10 droppar, men jag var så nervös, och ville att det skulle gå fort att preppa, så jag sprutade till med den lilla flaskan så jag tror att det eventuellt blev lite till.

Någon som har erfarenhet av var detta är på väg?
Jag har många gånger funderat över hur snabbt, och länge det verkar, och då detta är ett test inför den riktiga operationen, när jag ska hindra en viss människa från att gå på en fest, genom att se till så att hon sitter på muggen när vi kör, så är det ju intressant att veta.

Chefen gick precis in till sin chef, för att sitta i möte x antal timmar, så jag är mycket spänd på när hon ska komma ut därifrån.

Är det som på film, att man kutar på muggen och skiter i flera timmar, eller har det inte den effekten?
(tänkte då närmast på Dum och Dummare)

Jajaja...alla moral-kukar och de som tycker jag är en pick som provar sånt här kan hålla käft och läsa någon annan tråd.
__________________
Senast redigerad av Misterfrost 2011-01-03 kl. 13:20.
Citera
2011-01-03, 13:19
  #2
Medlem
NaturalBornChillers avatar
HAHA den här idén har jag tänkt på också, dock på nån polare då så man kan skratta åt det efteråt.

Hoppas att det blir som dum och dummare.
Citera
2011-01-03, 13:22
  #3
Medlem
pontusens avatar
4. EVENTUELLA BIVERKNINGAR


Mycket vanliga (fler än 1 person av 10): Diarré

Didn't see that one coming.
Citera
2011-01-03, 13:23
  #4
Medlem
Mullinupps avatar
Ha ha.. Får vi lite detaljer snart??
Citera
2011-01-03, 13:27
  #5
Medlem
fistfuckrs avatar
Haha, vad skönt det låter
Minns inte hur det är i Dum och dummare faktiskt, men jag tänker på Paul Finch i den första american pie
Citera
2011-01-03, 13:27
  #6
Medlem
NaturalBornChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullinupp
Ha ha.. Får vi lite detaljer snart??

Han borde filma när hon kommer springandes ut från mötet i letandet efter en toalett. om han nu kan det?

She´ll never know what hit her
Citera
2011-01-03, 13:28
  #7
Medlem
dasbandits avatar
fan vad jag blev bajsnödig efter den där kaffen min kollega gav mig nyss

__________________
Senast redigerad av dasbandit 2011-01-03 kl. 13:32.
Citera
2011-01-03, 13:33
  #8
Medlem
Misterfrosts avatar
....när jag köpte det så sa tanten på apoteket att det kunde ta allt mellan 4-10 timmar beroende på hur det specifika "offret" reagerar.
Så, jag hoppas verkligen på en reaktion innan jag slutar vid 16.....annars är det ju trist.

Men, som sagt så ska detta bara vara ett försök inför det riktiga hindret.
Det är en tjej som ska med på en fest i en annan stad i helgen, som vi VERKLIGEN inte vill ha med....och så kläclte ci den här iden att bjussa henne på en spetsad dryck kvällen innan, för att hon själv ska misstänka flunsan eller nåt när hon sprut-bajjar hela morgonen efter, och därmed dra sig ur själv. Slutet gott allting gott, och ingen kommer till skada.
Citera
2011-01-03, 13:35
  #9
Medlem
skulle vilja göra precis som TS på min personalchef som är ett riktigt arsle.
Citera
2011-01-03, 13:37
  #10
Avstängd
BadgerMans avatar
Bara du inte får sparken av chefen
Citera
2011-01-03, 13:39
  #11
Medlem
Misterfrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaturalBornChiller
Han borde filma när hon kommer springandes ut från mötet i letandet efter en toalett. om han nu kan det?

She´ll never know what hit her


Hehe...det går dessvärre inte...men annars hade det varit ball.
Det står i spec att man ska kunna blanda det i allt...hoppas bara inte att hett kaffe neutraliserar effekten på något sätt.
Citera
2011-01-03, 13:39
  #12
Medlem
Det är inget sprutmedel utan mjukar upp och löser upp mer. Det blir nog inte så skoj.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback