2004-08-03, 07:18
Medlem
XenuHubbards avatar
Många har påpekat här att det är judarna som leder spridningen av mångkultur, för att dom tjänar på det själva. Nu undrar jag bara om tanken bakom detta - se bara hur antisemitismen har ökat i Frankrike.

Kan någon förklara varför judarna skulle vilja driva detta? Vilka fördelar skulle judarna själva få av konceptet?
Citera
2004-08-03, 11:00
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XenuHubbard
Många har påpekat här att det är judarna som leder spridningen av mångkultur, för att dom tjänar på det själva. Nu undrar jag bara om tanken bakom detta - se bara hur antisemitismen har ökat i Frankrike.

Kan någon förklara varför judarna skulle vilja driva detta? Vilka fördelar skulle judarna själva få av konceptet?

Judarna slår flera flugor i en smäll:

De bastardiserar Europa med rasfrämmande gener, så att det blir lättare för dem att utöva kontroll över massorna.. bastarder är i regel lättare att kontrollera än renrasiga.. (Jag misstänker också att judarna innerst inne har komplex för sitt ful-utseende och är avundsjuka på vår vackra, vita ras..) Judarna tillfogar också sina kristna fiender svåra problem genom att svämma över deras länder med diverse låg-rasiga muslimer.. Framförallt den katolska kyrkan och judendomen drar inte riktigt jämt, och judarna hatar helt enkelt de kristna..

Judarna, sionisterna alltså, skiter fullständigt i judarna som bor och lever utanför Israel.. de är inte ansedda som "riktiga" judar, och omfattas inte av Guds löften.. För att vara en riktig, "utvald" jude, så MÅSTE du bo i det land som du fått dig tilldelat av Gud. Sionisterna blir bara glada om judarna blir förföljda av muslimer i Europa, för de räknar då med att fler och fler judar skall flytta till Israel.. Judarna håller nämligen sakta men säkert på att bli till en minoritet där, och de vill därför ha fler judar där.. Att det innerst inne är sionisternas önskan bevisades alldeles nyligen av ett uttalande av den ökände Ariel Sharon, som sade att alla judar i Frankrike borde flytta till Israel..
Citera
2004-08-03, 13:39
Medlem
ziozio2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R

De bastardiserar Europa med rasfrämmande gener, så att det blir lättare för dem att utöva kontroll över massorna.. bastarder är i regel lättare att kontrollera än renrasiga.. (Jag misstänker också att judarna innerst inne har komplex för sitt ful-utseende och är avundsjuka på vår vackra, vita ras..) Judarna tillfogar också sina kristna fiender svåra problem genom att svämma över deras länder med diverse låg-rasiga muslimer.. Framförallt den katolska kyrkan och judendomen drar inte riktigt jämt, och judarna hatar helt enkelt de kristna..

Judarna, sionisterna alltså, skiter fullständigt i judarna som bor och lever utanför Israel.. de är inte ansedda som "riktiga" judar, och omfattas inte av Guds löften.. För att vara en riktig, "utvald" jude, så MÅSTE du bo i det land som du fått dig tilldelat av Gud. Sionisterna blir bara glada om judarna blir förföljda av muslimer i Europa, för de räknar då med att fler och fler judar skall flytta till Israel.. Judarna håller nämligen sakta men säkert på att bli till en minoritet där, och de vill därför ha fler judar där.. Att det innerst inne är sionisternas önskan bevisades alldeles nyligen av ett uttalande av den ökände Ariel Sharon, som sade att alla judar i Frankrike borde flytta till Israel..

Skitsnack rakt igenom, inte en enda sann mening. Förutom "Judarna håller på att bli en minoritet där" samt att Judar hatar kristna, eller tvärtom om man inte vill böja allt emot Judarna, som M_A_R tyvärr är tvungen att göra för att få sina konspirationer att se så bra ut som möjligt.
Citera
2004-08-09, 19:10
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziozio2
Skitsnack rakt igenom, inte en enda sann mening. Förutom "Judarna håller på att bli en minoritet där" samt att Judar hatar kristna, eller tvärtom om man inte vill böja allt emot Judarna, som M_A_R tyvärr är tvungen att göra för att få sina konspirationer att se så bra ut som möjligt.

Vad skulle jag ha för personligt intresse av att ljuga på detta forum på min fritid?

Det är bra att du erkänner att judar hatar kristna.. nu är jag inte särskilt kristen av mig, men jag antar att dina judiska bröder räknar mig ändå som en "kristen".. och eftersom ni har sådant hat mot oss, är det bara bra att jag är fientligt inställd till er semitisk-hamitiska Mellanöstern-sort..
Citera
2004-08-09, 19:41
Medlem
Bademjoons avatar
Citat:
Vad skulle jag ha för personligt intresse av att ljuga på detta forum på min fritid?

Ni nationella har en tendens att generalisera och förvränga fakta, överdriva och manipulera - allt detta hinner Ni med på Er fritid...
Citera
2004-08-09, 19:52
Medlem
HusqWallys avatar
Citat:

Undrar hur dom ska kunna ta over och kontrolera jorden om alla judar ska bo i israel? Larer mer som om dom isolerar sig.

Man kanske skulle klona det forlavade landet i 2 kopior. Ett till judarna, ett till muslimerna, sa dom kan sluta leka sin lilla 14ars tjej lek. Och ett till alla oss som trotnat pa elandet. Sa vi kan resa dit pa semester och se alla historiska och bibliska platser. Skulle vara intressant att resa dit nagon dag.

Eller vanta nu. Kanske battre att bara fixa 1 kopior, som alla stritts tuppar runt om jorden kan aka till och skuta, spranga, tortera och morda varandra. Sa vi anndra blir av med dom. Kanske tillochmed kan gora nagot big brother av det hela.
Rosta pa veckans varatning. Kandidat #1......

fuck, life is good..
Citera
2004-08-09, 21:03
Medlem
Banzais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusqWally
Man kanske skulle klona det forlavade landet i 2 kopior. Ett till judarna, ett till muslimerna, sa dom kan sluta leka sin lilla 14ars tjej lek. Och ett till alla oss som trotnat pa elandet. Sa vi kan resa dit pa semester och se alla historiska och bibliska platser. Skulle vara intressant att resa dit nagon dag.

Äh, enda sättet att få lugn o ro i den där religiösa smörjan är att ta kål på allihop och låta Gud ta in de som hade rätta tron..... Dessutom skulle vi andra få en fin semesterplats:-)
Citera
2004-08-09, 22:15
Medlem
Securions avatar
Tillbaks till ämnet.
Citera
2004-08-09, 22:57
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusqWally
Undrar hur dom ska kunna ta over och kontrolera jorden om alla judar ska bo i israel? Larer mer som om dom isolerar sig.

fuck, life is good..

På mig förefaller det som om judarna är mer intresserade av att se till Israels intressen först och främst, dvs kontrollera de delar som är nödvändiga för Israels säkerhet.

Men i en av deras heliga skrifter, Talmud, står ju uttryckligen att en dag skall varje jude ha X antal goyim (icke-judar) som slavar.. och att rasblanda bort oss åt helvete och därmed förstöra vår rasliga motståndskraft torde väl underlätta för dem i sitt mål, eller hur? Lågrasiga bastarder är enklare att kontrollera än renrasiga vita, eftersom de i regel inte kommer upp i samma höga nivå som vi..

Så man vet aldrig....

Dessutom behöver ju inte alla judar bo i Israel, samtidigt.. De kan bo och arbeta hos oss, och sedan flytta till Israel när de skall gå i pension, t.ex..

Judarna är helt fixerade vid sitt land.. det måste vara en väldigt snål Gud de har, som bara ger dem ett pytte-litet, knastertorrt öken-land..
Citera
2004-08-09, 23:03
Medlem
Autumn Auroras avatar
Säger som S.O.D

"Fuck the middle east
There's too many problems"

Förresten, hur kommer det sig att USA alltid stödjer Israel? I FN tillexempel.
Citera
2004-08-09, 23:17
Medlem
Siddhartas avatar
Citat:

Jag tror du har fel, men som konspirationsteori är den jävligt bra!
Citera
2004-08-10, 00:56
Medlem
Citat:

Det gör du väl indirekt genom att göra så som Bademjoon nämnde lite längre upp...

Åter till ämnet - men visst.. Det känns som att judarna är VÄLDIGT "nationalistiska" och rasistiska av sig..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in