2004-08-10, 01:23
Medlem
HusqWallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
På mig förefaller det som om judarna är mer intresserade av att se till Israels intressen först och främst, dvs kontrollera de delar som är nödvändiga för Israels säkerhet.

Vad ar det for delar dom ska kontrolera for att uppna det malet med sin sakerhet?

Citat:
Men i en av deras heliga skrifter, Talmud, står ju uttryckligen att en dag skall varje jude ha X antal goyim (icke-judar) som slavar.. och att rasblanda bort oss åt helvete och därmed förstöra vår rasliga motståndskraft torde väl underlätta för dem i sitt mål, eller hur?
Raslig motstandskraft? Vad ar det? Fattar inte vad du menar med det.
Om man tar tillexempel den Franska framlings legionen. Sa ar det en bland dom basta armen i varden. (Det var dom som tillexempel soppade for amerikanerna i forsta irak kriget.) Det ar ju inte en ren rasig arme direkt. Valdigt blandad.
Citat:
Lågrasiga bastarder är enklare att kontrollera än renrasiga vita, eftersom de i regel inte kommer upp i samma höga nivå som vi..
Samma hoga niva av vada?
Citat:
Så man vet aldrig....
Vada?
Citat:
Dessutom behöver ju inte alla judar bo i Israel, samtidigt.. De kan bo och arbeta hos oss, och sedan flytta till Israel när de skall gå i pension, t.ex..
Det later ju skit bra slipper vi betala pen(sion) till dom.
Citat:
Judarna är helt fixerade vid sitt land.. det måste vara en väldigt snål Gud de har, som bara ger dem ett pytte-litet, knastertorrt öken-land..

Vad jag satt pa bilder sa ser det jatte vackert ut.

Citera
2004-08-10, 02:32
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husqwally
Vad ar det for delar dom ska kontrolera for att uppna det malet med sin sakerhet?

Bland annat är det viktigt för judarna att muta så många amerikanska senatorer och kongress-ledamöter och presidenter som möjligt för att dessa skall föra en så Israel-vänlig politik som möjligt.. Att det finns många idiotiska fundamentalist-kristna i Amerika som fått för sig att judarna är Guds utvalda folk, och att Amerika kommer att klara sig bra så länge de hjälper judarna underlättar ju också för sionisterna i Israel... Det är viktigt för judarna att kontrollera medier och politiker i USA, för det skulle bli bra mycket svårare för Israel att överleva utan USA som en trogen allierad..

Citat:
Raslig motstandskraft? Vad ar det? Fattar inte vad du menar med det.
Om man tar tillexempel den Franska framlings legionen. Sa ar det en bland dom basta armen i varden. (Det var dom som tillexempel soppade for amerikanerna i forsta irak kriget.) Det ar ju inte en ren rasig arme direkt. Valdigt blandad.

Franska främlingslegionen är ingenting annat än en samling betalda lego-knektar, om än skickliga sådana.. De klarar inte av att kuva ett rashomogent, enat folk.. Dina idoler i franska främlingslegionen åkte på storstryk vid slaget om Dien Bien Phu i Vietnam.. Inte heller lyckades de särskilt väl i Algeriet... Ett rashomogent folk kan betydligt bättre stå emot motgångar än ett rasblandat skräp-folk, eftersom rashomogena folk i regel har en bättre sammanhållning..

Citat:
Samma hoga niva av vada?

Samma höga nivå av intelligens och skönhet, så klart..

Citat:
Det later ju skit bra slipper vi betala pen(sion) till dom.

Om de har jobbat ett helt liv i ett annat land så får de sin pension utbetald i Israel av det land där de har jobbat, så klart.. En jude som arbetat hela sitt yrkesliv i Sverige kommer att få svensk pension hemma i Israel..

Men det är ändå bra att de sticker..

Citat:
Vad jag satt pa bilder sa ser det jatte vackert ut.

Israel kommer inte ens i närheten av de nordiska länderna när det gäller naturskönhet..
Citera
2004-08-10, 03:00
Medlem
HusqWallys avatar
Citat:

Franska främlingslegionen är ingenting annat än en samling betalda lego-knektar, om än skickliga sådana.. De klarar inte av att kuva ett rashomogent, enat folk.. Dina idoler i franska främlingslegionen åkte på storstryk vid slaget om Dien Bien Phu i Vietnam.. Inte heller lyckades de särskilt väl i Algeriet... Ett rashomogent folk kan betydligt bättre stå emot motgångar än ett rasblandat skräp-folk, eftersom rashomogena folk i regel har en bättre sammanhållning..

Har alldrig sagt att dom var mina idoler. Tycker att dom ar en samling ex kriminella eller mentalt rubbade personer, som fick for lite karlek av sin mamma nar dom var sma. Och troligt vis for mycket av sin pappa och hans vanner....

Har ingen info om slaget du namner i vietnamn. Men det var den franska armen som forlorade nar dom forsokte kolonisera vietnamn. Kan vall inte halamed om att motstandet var, ren rasigt haller. Fick en hel del hjalp av ryssarna.(cccp)

Citat:
Samma höga nivå av intelligens och skönhet, så klart..

Ok.hahaha fan va dum jag ar....eller???

Citat:
Om de har jobbat ett helt liv i ett annat land så får de sin pension utbetald i Israel av det land där de har jobbat, så klart.. En jude som arbetat hela sitt yrkesliv i Sverige kommer att få svensk pension hemma i Israel..

Men det är ändå bra att de sticker..

Men for varje jude par som lamnar det land dom jobbat i, lamnar sakert kvar en javla massa barn. 2=4=16=osovidare.

Citat:
Israel kommer inte ens i närheten av de nordiska länderna när det gäller naturskönhet..

Smaken ar ju som roven delad.

over end out.. God natt
Citera
2004-08-10, 10:00
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husqwally
Har alldrig sagt att dom var mina idoler. Tycker att dom ar en samling ex kriminella eller mentalt rubbade personer, som fick for lite karlek av sin mamma nar dom var sma. Och troligt vis for mycket av sin pappa och hans vanner....

Har ingen info om slaget du namner i vietnamn. Men det var den franska armen som forlorade nar dom forsokte kolonisera vietnamn. Kan vall inte halamed om att motstandet var, ren rasigt haller. Fick en hel del hjalp av ryssarna.(cccp)

Här är lite info om slaget vid Dien Bien Phu..

http://www.cnn.com/SPECIALS/cold.war/episodes/11/spotlight/

Visst.. ryssarna hjälpte sina kommunistiska vänner i Vietnam med vapen, rådgivning och annat smått och gott.. men de utkämpade knappast kriget åt dem..
Citera
2004-08-10, 12:37
Bannlyst
Citat:
Det är bra att du erkänner att judar hatar kristna.. nu är jag inte särskilt kristen av mig, men jag antar att dina judiska bröder räknar mig ändå som en "kristen".. och eftersom ni har sådant hat mot oss, är det bara bra att jag är fientligt inställd till er semitisk-hamitiska Mellanöstern-sort..

I min familj ser man på individen, inte rasen, så vi räknar inte dig som kristen.

Angående din hat-fyllda lol-text:
Du påstår att "De bastardiserar Europa med rasfrämmande gener, så att det blir lättare för dem att utöva kontroll över massorna.. " Men du påstår aldrig hur de gör alla dessa hemskheter. För inte vore det väl smart för oss Judar att manipulera folk att rösta på Socialdemokraterna, ett av de mest PLO-vänliga partierna? Nu vet jag inte vilka andra partier som stödjer mass-invandring, men som jag ser det bör det inte finnas något parti som stödjer massinvandring, men är pro-Israel, i och med att vänstern i största allmänhet är anti-Israel.

Sen all religion, utvalt folk, muslimer och annat kraffs bryr jag mig inte mycket om. Obetydligt vilken religion man tillhör, så blir man förblindad utav den. Men att Israeli Judar inte skulle bry sig om oss, är ju enbart skitsnack, det kan jag själv konstatera utav egna erfarenheter.

Nu kommer du garanterat dra till någon liten text om Marx, eller expo. Men som jag sagt förr, finns det individer inom alla folkgrupper som gör saker som inte överensstämmer med den allmänna viljan utav resten utav den folkgruppen. Det är dina egna ras-vänner som sitter i regeringen M_A_R, du kan inte försöka få allt att se ut som Judarnas fel
Citera
2004-08-10, 16:36
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2io2io
I min familj ser man på individen, inte rasen, så vi räknar inte dig som kristen.

Angående din hat-fyllda lol-text:
Du påstår att "De bastardiserar Europa med rasfrämmande gener, så att det blir lättare för dem att utöva kontroll över massorna.. " Men du påstår aldrig hur de gör alla dessa hemskheter. För inte vore det väl smart för oss Judar att manipulera folk att rösta på Socialdemokraterna, ett av de mest PLO-vänliga partierna? Nu vet jag inte vilka andra partier som stödjer mass-invandring, men som jag ser det bör det inte finnas något parti som stödjer massinvandring, men är pro-Israel, i och med att vänstern i största allmänhet är anti-Israel.

Sen all religion, utvalt folk, muslimer och annat kraffs bryr jag mig inte mycket om. Obetydligt vilken religion man tillhör, så blir man förblindad utav den. Men att Israeli Judar inte skulle bry sig om oss, är ju enbart skitsnack, det kan jag själv konstatera utav egna erfarenheter.

Nu kommer du garanterat dra till någon liten text om Marx, eller expo. Men som jag sagt förr, finns det individer inom alla folkgrupper som gör saker som inte överensstämmer med den allmänna viljan utav resten utav den folkgruppen. Det är dina egna ras-vänner som sitter i regeringen M_A_R, du kan inte försöka få allt att se ut som Judarnas fel

Jag räknar mig inte heller som kristen. Tack och lov.

Självklart bryr sig de flesta judar om andra judar. Judarna i Amerika propagerade ju ivrigt för att Amerika skulle hjälpa judarna i Europa under andra världskriget, vilket ju också senare skedde. Tror svenskarna skulle reagera om spanjorerna började avrätta svenskar på Costa Del Sol ... Helt naturligt.. dock finns det en liten hård, religiös kärna judar som bara räknar de judar som bor i Israel som "riktiga judar"..

Judarna i Amerika startade hela den här multikulti-grejen i USA, och de sprider denna sjukdom över hela världen genom sina media-kanaler.. tyvärr har de varit väldigt framgångsrika. Men visst håller jag med om allt inte är judarnas fel.. det största ansvaret för denna utveckling vilar på oss själva.
Citera
2004-08-10, 18:52
Bannlyst
Citat:
Jag räknar mig inte heller som kristen. Tack och lov.

Självklart bryr sig de flesta judar om andra judar. Judarna i Amerika propagerade ju ivrigt för att Amerika skulle hjälpa judarna i Europa under andra världskriget, vilket ju också senare skedde. Tror svenskarna skulle reagera om spanjorerna började avrätta svenskar på Costa Del Sol ... Helt naturligt.. dock finns det en liten hård, religiös kärna judar som bara räknar de judar som bor i Israel som "riktiga judar"..

Precis, det är ungefär som det finns folk som du, de är helt enkelt de Israeliska rasisterna. Det finns sådana i alla folkslag. Men den gruppen av Judar är ju inte direkt upskattade i Israel.

Citat:
Judarna i Amerika startade hela den här multikulti-grejen i USA, och de sprider denna sjukdom över hela världen genom sina media-kanaler.. tyvärr har de varit väldigt framgångsrika. Men visst håller jag med om allt inte är judarnas fel.. det största ansvaret för denna utveckling vilar på oss själva.

Tack.
Men har du någon källa eller något om Judarnas spridande utav multikulturella samhället? Skulle vilja läsa mig in i det lite innan jag skriver någonting mer.
Citera
2004-08-11, 01:57
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2io2io

Tack.
Men har du någon källa eller något om Judarnas spridande utav multikulturella samhället? Skulle vilja läsa mig in i det lite innan jag skriver någonting mer.

Jag har hämtat lite "nödfakta" från jewwatch.com, en sida som jag tycker mycket om.. den är dock inte särskilt objektiv, men jag orkar inte leta fram fler fakta just nu.. jag håller på och sållar fram lite, men det tar tid..

Här får du länken till jew watch så länge.. jag har dock studerat en del av namnen och en del är inaktuella.. Till exempel så är juden Ross inte längre VD för Time Warner.. han lämnade över till en annan jude, Gerald M Levin, som inte längre han heller är chef för Time Warner..

Ironiskt nog är Walt Disneys företag i händerna på juden Eisner.. Och Walt Disney som hatade judar..

Han vänder väl sig i sin grav just nu..

http://www.jewwatch.com/jew-controlledpress-folder.html
Citera
2004-08-11, 03:17
Medlem
M_A_Rs avatar
Ser dock redan nu att Viacom, som sprider sin multikulturella smörja via kanaler som MTV och Nickelodeon, är i händerna på en jude.

http://www.viacom.com/sumner.tin

Det är synnerligen oroväckande att så många av västerlandets mest inflytelserika medier är i händerna på krafter som är rasfrämmande för oss.. De bidrar till att förgifta vår ungdom med sina sjuka idéer om rasblandning, genom sin kontroll över stora ungdomskanaler..

Ett annat exempel är det stora kanadensiska media-företaget CanWest som startades av juden Izzy Asper..

Först lite fakta om juden..

http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Izzy%20Asper

Denne jude är ett typ-exempel på vad som kan hända när Guds utvalda folk har makten över media... Denne jude tvingade sina journalister och sina tidningar att följa en strikt Israel-vänlig linje, samtidigt som han anklagade medier utom hans kontroll för att vara anti-semitiska, slarviga och oärliga i sin rapportering.. Rasfrämlingar som stryper det fria ordet för att främja sina egna ras-intressen.. jo, jag tackar jag..

http://aztlan.net/censored.htm

http://www.rense.com/general32/truth.htm

http://www.fpp.co.uk/online/02/11/Globe_Mail011102.html

Denne jude är numera död, men det judiska inflytandet är fortfarande stort på detta media-företag..

http://www.canwestglobal.com/executivemanagement.html

Jag vill dock inskärpa ännu en gång, att huvud-ansvaret för den degeneration som vår ras och vår civilisation genomlider nu vilar på oss själva..
Citera
2004-08-11, 03:40
Medlem
Tim Sebastians avatar
Citat:
Denne jude är ett typ-exempel på vad som kan hända när Guds utvalda folk har makten över media... Denne jude tvingade sina journalister och sina tidningar att följa en strikt Israel-vänlig linje, samtidigt som han anklagade medier utom hans kontroll för att vara anti-semitiska, slarviga och oärliga i sin rapportering.. Rasfrämlingar som stryper det fria ordet för att främja sina egna ras-intressen.. jo, jag tackar jag..

Jag håller med, även om jag inte är så påläst själv. Media ska inte kunna ägas av främmande grupper som inte arbetar för folkets bästa! Dock tycker jag det där med att jornalisterna "måste följa en strikt Israel-vänlig linje" känns som en ganska futtig sak.
Citera
2004-08-11, 04:10
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tim Sebastian
Jag håller med, även om jag inte är så påläst själv. Media ska inte kunna ägas av främmande grupper som inte arbetar för folkets bästa! Dock tycker jag det där med att jornalisterna "måste följa en strikt Israel-vänlig linje" känns som en ganska futtig sak.

Futtig i jämförelse med den lögnbild som serveras oss av Hollywood, möjligen..

Kom att tänka på skådespelaren Marlon Brandos (må han vila i frid) uttalande om att judarna styrde Hollywood.. han blev häftigt kritiserad för detta uttalande.. hade han blivit lika kritiserad om han hade sagt att svenskarna eller engelsmännen styr Hollywood? Knappast.. Man undrar ju vad det är judarna är så rädda för? Har de månne något att dölja? Judarna fruktar sanningen, helt klart..
Citera
2004-08-12, 20:02
Bannlyst
Citat:
Judisk inflytelse av Media...

Ja, många media företag är ägda av Judar, men många pizzerior är ägda av muslimer också. Försöker muslimerna överta Sveriges mattraditioner?

Förresten var frågan ’hur Judar är förespråkare av multikultur i Sverige’, inte om media ägs av Judar. Om du menar att Judar förespråkar multikulturellt samhälle genom media i Sverige är det ju inte heller sant. Bonnier är ju de som alla NS-nissar börjar dilla om så fort man säger emot att svensk media styrs av Judiska personer. Familjen Bonnier är i styrelsen för ett media koncern, med 200 avgrenade bolag vilka alla är oberoende utav varandra. Det enda som bolagen har gemensamt är marknadsekonomin. En majoritet utav dessa 200 bolags journalister är ickejudar, och denna koncern är inte ens den största.. Stenbeck-koncernen är ännu större och är helt judefritt.

Berätta nu varför Svenska Judar skulle vilka att folk röstar för ett multikulturellt samhälle, när alla partier som stödjer multikultur även stödjer PLO mycket starkt.

Även om Judar skulle vilja att Sverige blev ett kaotiskt multikulturellt samhälle skulle de välja en välmående Judisk stat framför ett illamående Svenskt land. Judar är inte lika dumma som NS-fjantar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in