2004-09-04, 23:37
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2io2io
Om vi säger såhär istället då...

Den svarta mannen ifråga har ett pigment fel (Michael Jackson style) hans släkt har bott i Sverige i flera generationer, men bara besläktats med andra Afrikaner (om vi antar att det är en Afrikan). Han är välutbildad, smart, laglydig och snäll. Om du såg honom på gatan skulle han se ut som en Svensk, men egentligen är det en Afrikan rakt igenom. Skulle du ändå känna större gemenskap med Dansken vi pratade om tidigare?

Hatar du folk enbart för deras ras, eller ligger det någonting mer i ditt grundlösa hat?

Ha ha ha... dina inlägg är ju då bra komiska.. hur kan någon person se ut som en svensk och vara en afrikan rakt igenom? Det är ju en omöjlighet..

Och även om en negroid skulle ha ett pigment-fel så att hans hud skulle se helt vit ut, så skulle jag fortfarande enkelt kunna skilja negern från en nordbo.. för du förstår, rasskillnaderna sitter inte enbart i hudfärgen..
Citera
2004-09-05, 02:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Ha ha ha... dina inlägg är ju då bra komiska.. hur kan någon person se ut som en svensk och vara en afrikan rakt igenom? Det är ju en omöjlighet..

Och även om en negroid skulle ha ett pigment-fel så att hans hud skulle se helt vit ut, så skulle jag fortfarande enkelt kunna skilja negern från en nordbo.. för du förstår, rasskillnaderna sitter inte enbart i hudfärgen..
Jag vet, vem bryr sig om inläggen är komiska? Det är intressant.

Men ponera att han ser ut som en europé då?
Citera
2004-09-05, 02:45
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Jag vet, vem bryr sig om inläggen är komiska? Det är intressant.

Men ponera att han ser ut som en europé då?

Inser du inte det smått absurda i antagandet att en neger ser ut precis som en europé..? Hela den här hypotetiska frågeställningen är ju rent löjlig.. Anti-rasister är så löjliga.. en variant på samma tema lyder: "vem skulle du hellre vilja ha sex med, ett 55-årigt gammalt fetto med mjäll och håriga vårtor på näsan, eller en ung negress"?... Rena sandlåde-nivån.

Återgå till att försvara dina judar, det är det du är bäst på..
Citera
2004-09-05, 14:27
Bannlyst
Jag tycker bara det är fult att nazister aldrig kan se på individen. Det är människorasen du ska känna en gemenskap med, inte sub-raserna..
Citera
2004-09-05, 16:10
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Jag tycker bara det är fult att nazister aldrig kan se på individen. Det är människorasen du ska känna en gemenskap med, inte sub-raserna..

Du och dina judiska bröder skall inte komma och försöka bestämma vem jag skall känna gemenskap med. Schas.
Citera
2004-09-05, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Du och dina judiska bröder skall inte komma och försöka bestämma vem jag skall känna gemenskap med. Schas.
Läsfel? Jag skrev Jag tycker..

Menmen. Denna tråd har redan blivit låst pga. OT en gång. Vi kan lika gärna låta den dö en naturlig död nu.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in