2024-09-14, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonhh
Är supplements4muscle en grön fungerande sida? utgår ifrån vart? bodyshock låg i UK vilket gör det dyrare med imort osv. även till andra EU länder tror jag
Har du testat och beställa från de ?
Citera
2024-10-02, 19:29
Medlem
Nån som vet en bra sida där man kan köpa pow med DMHA? Kollat på bodyshock, är dom gröna?
Citera
2024-10-03, 10:54
Medlem
Mambous avatar
Bra informativ tråd! Tack. Jag hade funderat på att köpa PWO (stimfri / koffeinfri) men inser att det för mig blir onödigt. Det finns även andra negativa apskter av vissa tillsatser i PWO som kan ge mindre önskvärda hälsoeffekter (insåg jag när jag läste vidare på varje enskild ingrediens som vanligtvis förekommer i vanlig och stimfri).
Tack vare att jag nu också läste din post insåg jag att det verkligen inte är för mig. Jag har redan nedsatt njur och leverfunktion vilket inte är att rekommendera i samband med vissa ingredienser i PWO (ex, taurin och kreatin kan ge skada på dessa organ OBS! För oss som redan har nedsatt funktion, det krävs höga doser för fullt friska).
Det är dessutom dyrt och egentligen bara som att dricka lite saft med socker och få en snabb energiboost som jag kan göra och är billigare samt skonsammare mot just min kropp.

Som sagt tack för att du hjälpte mig göra ett val som jag kan känna mig trygg i. BCAA / EAA är något jag tidigare provat men jag tror inte heller att det ger effekt. Det som dock har gett effekt för mig är Kollagen pulver
Citera
2024-10-11, 10:42
Medlem
cetniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Den innehåller DMAA. Någon timme efter träningspassen så är jag sjuk i ett par timmar. Helt slut i hjärnan. Och sjuk känsla i kroppen. Det tycker jag väldigt mycket om. Så det ska vara.

Klart det går och köpa. Bara för något är olagligt så stoppar det inte försäljningen. PWO butiken har sålt olagliga PWOs i över 10år.

Jag överdoserar den. En del kör bara halv skopa. Jag tar två skopor. Jag tar inte PWO på tom mage. Utan oftast tillsammans med en rejäl kött, ost och snabbmakaroner måltid.

Är det någon annan som blir "korkad" efter att ha tagit Angel Dust? Om jag tagit det på morgonen så har jag svårt att få något gjort på jobbet efter träningen eftersom jag kan tex läsa en text och fattar inte vad jag läser och tappar ord när jag ska prata osv
Citera
2024-10-11, 15:54
Medlem
jonte500s avatar
Tips på någon bra, koffeinfri PWO?
Citera
2024-10-11, 17:14
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cetnik
Är det någon annan som blir "korkad" efter att ha tagit Angel Dust? Om jag tagit det på morgonen så har jag svårt att få något gjort på jobbet efter träningen eftersom jag kan tex läsa en text och fattar inte vad jag läser och tappar ord när jag ska prata osv

Tar jag PWO på jobbet så får jag en jävla massa gjort. Inte testat det mer än en gång på ett par decennier. Men för 25år sedan tog jag OFTA 1-2 kapslar efedrin/koffein på jobbet.

Men... testade det på jobbet för några veckor sedan.

Vart galnare än normalt. Och arbetskamraterna är ju redan rädda så ska inte göra om det. Har jag lovat.

Jag kraschar bara efter träningspass. Inte på jobbet. Kanske bra det. Då jag kör truck.

Ett rött piller...https://www.imgbly.com/ib/TIVCopZthv.png
Citera
2024-10-14, 10:33
Medlem
cetniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Ett rött piller...https://www.imgbly.com/ib/TIVCopZthv.png

Vilken produkt är det?
Citera
2024-10-16, 22:30
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cetnik
Vilken produkt är det?

Producerat av "18åringen". Han är 19år men var 18år när han började jobba här. Ett kryddmått DMAA i den kapseln. Inget annat. Svalde ner det med kaffe och mycket vatten.
Citera
2024-10-23, 23:27
Medlem
_b0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paperboy00
Nån som vet en bra sida där man kan köpa pow med DMHA? Kollat på bodyshock, är dom gröna?

Ja, stack3d från pwobutiken.net
Citera
2024-10-24, 16:12
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _b0
Ja, stack3d från pwobutiken.net
Den sidan känns suspekt, är Stack3d dopingklassad?
Citera
2024-10-24, 19:33
Medlem
_b0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Den sidan känns suspekt, är Stack3d dopingklassad?

Har handlat därifrån massor, andra också, som även dom, grönat sidan i denna tråden. Nä, inget är dopingklassat.
Senast redigerad av _b0 2024-10-24 kl. 19:36.
Citera
2024-10-25, 00:54
Medlem
Någon som har testat red alert pwo?

Eftersom en del PWO på svenska marknaden har stuckit iväg i priset så letar jag efter nya spännande/bättre PWO
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in