Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-22, 15:47
  #2161
Medlem
Sponnes avatar
Nån som har något bra förslag på pwo?
Har kört Jack3d (Den riktiga) länge nu och tycker att den är bäst helt klart, men dom kostar ju skjortan nu och verkar som att dom är påväg att ta slut
Gärna någon med rätt mycket stickningar och bra fokus!

(Sry för dubbelpost blev fel!!)
Citera
2015-03-22, 17:04
  #2162
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sponne
Nån som har något bra förslag på pwo? Har kört Jack3d (Den riktiga) länge nu och tycker att den är bäst helt klart, men dom kostar ju skjortan nu och verkar som att dom är påväg att ta slut

Koffeintabletter och kolhydrater är full tillräckligt i min mening. Om man nu ska envisas med att äta någon PWO.
Citera
2015-03-22, 17:23
  #2163
Medlem
Sponnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Koffeintabletter och kolhydrater är full tillräckligt i min mening. Om man nu ska envisas med att äta någon PWO.
Blir inte så mycket stickningar av de
Citera
2015-03-22, 22:38
  #2164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Inte säkert att det ger samma effekt men helt klart värt att testa om det är en känsla du vill uppnå. Du ska inte behöva må illa och känna yrsel efter varje pass.

Nä det är inte roligt, ska försöka äta bättre innan varje pass istället så slipper man tänka på pwo. Ibland kanske man kan köra på det jag skrev innan, även lite snabba kolhydrater ner i en shake med vatten innan.
Citera
2015-03-23, 14:00
  #2165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sponne
Nån som har något bra förslag på pwo? Har kört Jack3d (Den riktiga) länge nu och tycker att den är bäst helt klart, men dom kostar ju skjortan nu och verkar som att dom är påväg att ta slut

Du kan göra din egen, köp sakerna i pulver billigast så.
Egentligen räcker bara koffein och kreatin, men citrulline-malate, beta-alanine är något du kan lägga till i din pwo-stack och kan ge lite extra energi om du tränar ofta och intensivt men förvänta dig inga mirakel..
Citera
2015-03-23, 14:09
  #2166
Medlem
49450s avatar
Är det lugnt att ta in Frenzy från England fortfarande?
Citera
2015-03-23, 14:20
  #2167
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 49450

Detsamma!
Om du vill lägga pengar på en pwo som är på tok för dyr med tanke på innehåll. + massa ineffektiva fillers så be my guest haha
__________________
Senast redigerad av Gulax 2015-03-23 kl. 14:37.
Citera
2015-03-24, 13:37
  #2168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 49450
Är det lugnt att ta in Frenzy från England fortfarande?


http://energyfys.se/pwo-prestationsh...-sports-frenzy

plockade in två burkar frenzy förra månaden från prozis, portugal antar jag att de skickades ifrån, och det var lugnt, därmed inte sagt att dina burkar inte fastnar i tullen om du beställer från england
Citera
2015-03-24, 17:25
  #2169
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego
http://energyfys.se/pwo-prestationsh...-sports-frenzy

plockade in två burkar frenzy förra månaden från prozis, portugal antar jag att de skickades ifrån, och det var lugnt, därmed inte sagt att dina burkar inte fastnar i tullen om du beställer från england
Sett dem men de priserna är så galet höga...
Citera
2015-03-24, 17:52
  #2170
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sponne
Blir inte så mycket stickningar av de
Ska du ha stickningar så behöver du inte jack3d. Ta en liten överdos på beta alanin bara.
Citera
2015-03-24, 21:13
  #2171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 49450
Sett dem men de priserna är så galet höga...

måste väl ändå vara billigare nu när pundet är så högt? tror för övrigt att vi har "craze v.20" att vänta oss snart... https://www.facebook.com/DrivenSports
Citera
2015-03-24, 22:35
  #2172
Medlem
Jag kastar mig rakt in i tråden här och ställer en ny fråga.

Jag har läst på om PWO och vill gärna använda någon själv. Dock har jag insett att de flesta innehåller kreatin, vilket jag inte vill få i mig för tillfället. Anledningen till detta är eftersom jag inte vill binda vatten.

Finns det något bra PWO utan kreatin? Eller är det kört för min del?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback