Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-07, 00:22
  #3109
Medlem
49450s avatar
Higenamine pwosss
Citera
2017-05-14, 21:24
  #3110
Medlem
Askenars avatar
Har Agmatin blivit förbjudet och varför?

Tre produkter som innehåller det:

NO-Drive av Pro Supps
Pump Hardcore från Chained Nutrition
Agmatine från Star Nutrition

http://foodmonitor.se/index.php/bran...vara-otillaten (betalvägg)
Citera
2017-06-15, 22:17
  #3111
Medlem
Tipsar om https://www.bosssportsnutrition.com/.../products/fury

för er som provat craze back in the days..

Good shit, fast gillar du inte tjackrusningar så beställ inte
Citera
2017-06-17, 17:31
  #3112
Medlem
Någon som testat Berzerk Ragnarok? Isåfall hur var den?
Citera
2017-06-20, 15:44
  #3113
Medlem
Började träna igen med mitt gamla hockeylag för några veckor sen och säsongen avslutades sedvanligt med match mot vår kompisklubb från Finland. Efter matchen så åkte jag in i en dopningskontroll (antar att min comeback var så lovande)

Utöver kreatin, beta-alanin (stavning?) och vanligt proteinpulver så hade jag tagit Aldrig Vila Gateway PWO innan matchen och testet gjordes väl cirka 4h efter intaget.

https://www.mmsports.se/Kosttillskot...eway-Pure.html

Bör jag vara orolig? Helt ärligt så bryr jag mig inte så mycket om jag åker fast då comebacken mest var på kul och jag förmodligen inte lär vara taggad o köra i höst men mest trist för klubben i sig som får dåligt rykte om det skulle bli så. Dosen var över det rekommenderade intaget också.
Citera
2017-06-20, 22:21
  #3114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux
Började träna igen med mitt gamla hockeylag för några veckor sen och säsongen avslutades sedvanligt med match mot vår kompisklubb från Finland. Efter matchen så åkte jag in i en dopningskontroll (antar att min comeback var så lovande)

Utöver kreatin, beta-alanin (stavning?) och vanligt proteinpulver så hade jag tagit Aldrig Vila Gateway PWO innan matchen och testet gjordes väl cirka 4h efter intaget.

https://www.mmsports.se/Kosttillskot...eway-Pure.html

Bör jag vara orolig? Helt ärligt så bryr jag mig inte så mycket om jag åker fast då comebacken mest var på kul och jag förmodligen inte lär vara taggad o köra i höst men mest trist för klubben i sig som får dåligt rykte om det skulle bli så. Dosen var över det rekommenderade intaget också.

Shit mannen det finns chans att du åker fast! På GG står det att din Pwo är dopningsklassad.
Citera
2017-06-21, 00:12
  #3115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueRazz1
Shit mannen det finns chans att du åker fast! På GG står det att din Pwo är dopningsklassad.

De är så? Okej inte så att jag är rädd för att "straffas" utan mer trist för klubben om de blir ett liv utav de, men men. That's life.

edit: Fast det är faktiskt Gateway Omega som är dopningsklassad, inte Pure. Men skillnaderna kanske inte är så stora sinsemellan förstås.
__________________
Senast redigerad av v.giroux 2017-06-21 kl. 00:17.
Citera
2017-06-22, 23:38
  #3116
Medlem
2big4yous avatar
Har nu testat "Kraken" från Sparta och jag måste säga att det var länge sedan jag haft en sådan bra Pwo.
Efter OG Craze har jag provat en hel rad olika men har inte hittat något med det där extra.
Mesomorph var det bra drag i men alldeles för stimmig för min smak och resulterade i en duktig krasch.
En skopa Kraken på tom mage och man kände av den klassiska Pwo känslan med stim och varm i kroppen men efter ca: 1timme övergick känslan i ett lugn och ro i sinnet och övergick mer och mer i ett fokus och snabbtänkthet,eufori och ren energi utan jitter vilket ni som använde OG Craze kommer känna igen.
Denna känsla sätt i under hela dagen så det är inte att rekommendera om man tränar sent på kvällen.
Nackdelen är att det bara är 20 servings men med 250mg Eria Jarensis och 200mg DMHA är det värt det.
Serving Size: 1 Scoop (15.13g)
Servings Per Container: 20
Vitmain B3
Niacin 30mg
Vitamin B12 1000mcg
L-Citrulline 4g
Beta Alanine 3.2g
Hydromax 2g
Taurine 1g
Agmatine Sulfate 1g
N-Acetyl-L-Tyrosine 500mg
Eria Jarensis Extract 250mg
Caffeine Anhydrous 200mg
2-Aminoisoheptane 200mg
L-Norvaline 100mg
Citera
2017-07-02, 16:53
  #3117
Medlem
intervalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolfson
Tipsar om https://www.bosssportsnutrition.com/.../products/fury

för er som provat craze back in the days..

Good shit, fast gillar du inte tjackrusningar så beställ inte
Meh, han har väl skippat DMAA i alla sina produkter nu. Alltså hans egna. Plus i det andra som säljs på sidan har inte angivna någon mängd av ingredienserna - bara sk "proprietary blend" så man vet inte vad man köper. Gillar inte det.
Citera
2017-07-11, 20:40
  #3118
Medlem
-spitzlix-s avatar
Tips på PWOs som gör en till ett 2.0 monster i gymmet? Helst med en redig stimulant i, inge jävla koffein å häxblandning bara.
Citera
2017-07-13, 14:29
  #3119
Medlem
-spitzlix-s avatar
Btw angående ett äldre inlägg om Redweiler, såg igår att jag användt fel skopa hela tiden, blandat ihop den man får med i burken med en som är 3ggr större, kan det bero på att effekterna uteblev? Tog deras största dos+lite till alla gånger kanske 12skopor som max också det gånger 3 "vanlig" dos ( 108+g pulver ) iomed fel skopa, fick illamående bara, inget stick eller annat men i måndags körde jag med rätt skopa och dos å fick bra resultat? Sorry för luddigt skrivande, helt slut efter nattpass å inte fått en blund än.
Citera
2017-07-19, 19:16
  #3120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Har nu testat "Kraken" från Sparta och jag måste säga att det var länge sedan jag haft en sådan bra Pwo.
Efter OG Craze har jag provat en hel rad olika men har inte hittat något med det där extra.
Mesomorph var det bra drag i men alldeles för stimmig för min smak och resulterade i en duktig krasch.
En skopa Kraken på tom mage och man kände av den klassiska Pwo känslan med stim och varm i kroppen men efter ca: 1timme övergick känslan i ett lugn och ro i sinnet och övergick mer och mer i ett fokus och snabbtänkthet,eufori och ren energi utan jitter vilket ni som använde OG Craze kommer känna igen.
Denna känsla sätt i under hela dagen så det är inte att rekommendera om man tränar sent på kvällen.
Nackdelen är att det bara är 20 servings men med 250mg Eria Jarensis och 200mg DMHA är det värt det.
Serving Size: 1 Scoop (15.13g)
Servings Per Container: 20
Vitmain B3
Niacin 30mg
Vitamin B12 1000mcg
L-Citrulline 4g
Beta Alanine 3.2g
Hydromax 2g
Taurine 1g
Agmatine Sulfate 1g
N-Acetyl-L-Tyrosine 500mg
Eria Jarensis Extract 250mg
Caffeine Anhydrous 200mg
2-Aminoisoheptane 200mg
L-Norvaline 100mg

Varifrån beställde du? Jag beställde från ebay eftersom det stod att den skulle innehålla DMHA. När jag får burken märker jag att de bytt ut DMHA mot "K African Extract". Lagom less.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback