2015-12-04, 19:14
Medlem
shitmagnets avatar
Freak Juice

Då man ju som bekant blir lite resistens efter en tids användande av PWO så kan det kanske vara intressant att dela erfarenheter ang detta, så...
Delar lite erfarenhet ang överdosering här då...

1 skopa: Fungerar bra men efter ett tag känner man inte så mycket och ökar då till två.
2 skopor: Perfekt, när man blivit lite van med denna produkt, bra fokus/tryck/träningsglädje.
3 skopor: Ungefär som två fast med lätt illamående till och från och mer lättirriterad (småont i huvudet) samt märkbart svårare att "komma till ro" och sova på natten.
4 skopor: Rekommenderas _inte_ ! Detta var andra dagen i rad jag tog denna dos och det började mola på ganska bra bakom pannbenet, på vägen till gymmet (~en kvart efter intag), kände mig lätt vimmelkantig för en stund. Jävlar vad irriterad jag var på gymmet, minsta lilla skit som kom i vägen fick skallen att kännas som om den skulle explodera; skorna som inte gick på direkt, att jag glömde ta ut hänglåset ur jackfickan innan jag kastade in den i skåpet... Skrek rakt ut i vrede när öronpluggarna ramlade ur pga att vikterna i famnen stramade åt sladden när jag körde ryggresningar. Usch, på mig!
Som jag nämnt tidigare så har jag problem med depression och känslorna i övrigt, typ, men med det här skiten i mig så stegrades det hela klart märkbart flera nivåer.
Kommer inte ta 4 skopor, igen. Har fortfarande småont i skallen, f.ö och det stramar lite över bröstet, när jag andas djupt... nu, 4-5 timmar senare.

Har strax gjort slut på 2 burkar av den här produkten, så är ganska van vid den nu. Tog 10 dagars uppehåll vid ett tillfälle och vid påbörjandet igen så gjorde den faktiskt märkbart mer nytta.
Som någon skrev tidigare, det kan vara bra att cycla; 1 vecka on 1 vecka off, fan vet jag
Citera
2015-12-04, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitmagnet
Freak Juice

Då man ju som bekant blir lite resistens efter en tids användande av PWO så kan det kanske vara intressant att dela erfarenheter ang detta, så...
Delar lite erfarenhet ang överdosering här då...

1 skopa: Fungerar bra men efter ett tag känner man inte så mycket och ökar då till två.
2 skopor: Perfekt, när man blivit lite van med denna produkt, bra fokus/tryck/träningsglädje.
3 skopor: Ungefär som två fast med lätt illamående till och från och mer lättirriterad (småont i huvudet) samt märkbart svårare att "komma till ro" och sova på natten.
4 skopor: Rekommenderas _inte_ ! Detta var andra dagen i rad jag tog denna dos och det började mola på ganska bra bakom pannbenet, på vägen till gymmet (~en kvart efter intag), kände mig lätt vimmelkantig för en stund. Jävlar vad irriterad jag var på gymmet, minsta lilla skit som kom i vägen fick skallen att kännas som om den skulle explodera; skorna som inte gick på direkt, att jag glömde ta ut hänglåset ur jackfickan innan jag kastade in den i skåpet... Skrek rakt ut i vrede när öronpluggarna ramlade ur pga att vikterna i famnen stramade åt sladden när jag körde ryggresningar. Usch, på mig!
Som jag nämnt tidigare så har jag problem med depression och känslorna i övrigt, typ, men med det här skiten i mig så stegrades det hela klart märkbart flera nivåer.
Kommer inte ta 4 skopor, igen. Har fortfarande småont i skallen, f.ö och det stramar lite över bröstet, när jag andas djupt... nu, 4-5 timmar senare.

Har strax gjort slut på 2 burkar av den här produkten, så är ganska van vid den nu. Tog 10 dagars uppehåll vid ett tillfälle och vid påbörjandet igen så gjorde den faktiskt märkbart mer nytta.
Som någon skrev tidigare, det kan vara bra att cycla; 1 vecka on 1 vecka off, fan vet jag

4 skopor är ju 1,6g koffein
Citera
2015-12-05, 00:24
Medlem
endaghenderdets avatar
Har precis tagit slut på min The curse och tyckte den var så där men har köpt en ny som heter HemoPump Adrenaline Rush.

Någon som vet hur mycket starkare den är?

Så jag vet att kanske ta mindre dos i början..
Citera
2015-12-06, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lhukinen
Efedrin är inte mycket starkare än dmaa. Det har dessutom funnits inom läkemedel tiotals år innan jack3d och craze framställdes. Och varför skulle tidspunkten av reglering spela någon roll? Det finns "testade" EC(A) kurer där personer glatt använt det i 3 veckor utan någon större påverkan mer än tecken på abstinens. På vilken dos låg du om jag får fråga? Det är absolut inte i klass som dmaa eller etylamfetamin (craze) så blir spännande att höra hur många hundra mg om dagen du tog Det är dessutom ephedra, växtextraktet, i produkten. Och inte efedrin hcl, som är syntetiskt framställt. Stor skillnad.

Ja det var givetvis en sk. ECA-stack jag använde. Även om acetylsalicylsyran (blodförtunnande) inte gjorde varken till eller från enligt mig så den skippade jag ganska fort. Började köra med fiskleverolja istället, vilket dessutom är nyttigare av flera skäl.

Jag blir enormt mkt mer speedad av ECA än av dmaa + koffein eller av Jack 3d etc. Det går inte ens att jämföra. Uthålligheten är också enormt mkt större. Man orkar ju nästan vad som helst. Hungerdämpande som fan, och även lite smärtstillande eftersom alla signalsubstanser sprutar på högfart. Jag har aldrig provat amfetamin och kommer inte göra det heller men testade Ecstasy på Ibiza när jag var ung och dum och det är väl det enda som varit starkare än den gamla starka effen (atom etc.) som fanns för 10-15 år sedan (tillsammans med koffein.) Idag finns inte så stark effe längre, men det finns hyfsat bra grejer i alla fall...
Senast redigerad av Nirgendwo 2015-12-06 kl. 03:24.
Citera
2015-12-06, 03:17
Medlem
.
Senast redigerad av Nirgendwo 2015-12-06 kl. 03:22.
Citera
2015-12-06, 07:11
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nirgendwo
Ja det var givetvis en sk. ECA-stack jag använde. Även om acetylsalicylsyran (blodförtunnande) inte gjorde varken till eller från enligt mig så den skippade jag ganska fort. Började köra med fiskleverolja istället, vilket dessutom är nyttigare av flera skäl.

Jag blir enormt mkt mer speedad av ECA än av dmaa + koffein eller av Jack 3d etc. Det går inte ens att jämföra. Uthålligheten är också enormt mkt större. Man orkar ju nästan vad som helst. Hungerdämpande som fan, och även lite smärtstillande eftersom alla signalsubstanser sprutar på högfart. Jag har aldrig provat amfetamin och kommer inte göra det heller men testade Ecstasy på Ibiza när jag var ung och dum och det är väl det enda som varit starkare än den gamla starka effen (atom etc.) som fanns för 10-15 år sedan (tillsammans med koffein.) Idag finns inte så stark effe längre, men det finns hyfsat bra grejer i alla fall...
Anledningen till varför jag tycker att dmaa är mer potent (inte möjligtvis bättre i kvalitet) än efedrin p.g.a att det krävs betydligt mindre dmaa för att få "samma" effekt som med efedrin. Grova bieffekter kommer uppåt 40mg+ med otur (utan koffein), jämfört med efedrin där du kan stacka upp 25mg+ med 200mg koffein och klara dig relativt bra. En vanlig dos med dmaa är 10-20mg i början tills du fått tolerans och kan ta 40-60mg. Med koffein vet jag inte då det inte testats direkt och har haft dödsfall relaterat till okända doser (20-60mg). Jack3d (gamla) hade ca 25mg dmaa + 70mg koffein i en skopa. De har olika effekter ihop med koffein och dmaa verkar bli väldigt boostat av koffein och på vilket sätt är inte mer känt än att man får en starkare kick (mest dåligt skulle jag tro, då det funkar i princip som koks, minus serotonin). Dmaa är inget "rent" om man säger så, det är lite skum kick man får, men jag tyckte jack3d var riktigt bra innan jag fick tolerans. Skulle inte rekommendera amfetamin (vanligt, dvs. ej något derivat) till att träna direkt, för lång halveringstid och värre psykologiska bieffekter. Och för att inte tala om att det är olagligt om du inte har det receptbelagt och inte vill vara på fel sida av lagen.
Senast redigerad av Lhukinen 2015-12-06 kl. 07:22.
Citera
2015-12-10, 21:56
Medlem
Hodurs avatar
Någon som testat nikotin (specifikt plåster eller tuggumi) utan tolerans till nikotin?
Citera
2015-12-11, 21:49
Medlem
ojtbss avatar
Tycker att The Butcher är helt okej. Förvisso ganska dyr, men för den med hälsosam ekonomi inget att gråta över. Känner mig inte supertaggad, men lite mer ork än vanligt, lite starkare (placebo?) och det kliar lite i benen. Träningen är 5% bättre än utan produkten. Värt pengarna? njaaa kanske.
Citera
2015-12-18, 10:41
Medlem
krigsoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krigsoffret
Kan ge en liten feedback på pwon Mr.Hyde.

Kan børja med att sæga att jag inte "egentligen" brukar køpa/anvænda pwo, men pga. hypen och lite extra pengar i fickan beslutade jag mig før att prøva denna. Det ångrar jag inte.

Jag ær en van kaffedrickare som snittar 4,5koppar om dagen. Vid intag kænde jag hur det direkt børjar klia lite mysigt på læpparna, får efter 20min ish bra med stickningar och fokusen ær på topp!

Påminner næstan som att jag kænner mig påtænd på något haha Lågare dos av cola!

Kort och gott så rekomenderar jag denna pwon!

tog 2 skopor med råge igår och fick en mærklig kænsla, kliade i kroppen som vanligt men mer eufori kænsla, vart næstan så att man kliade sig mer på ryggen och ansikten æn att lyfta vikter, lol

Men bra pump får jag ge den!
Citera
2015-12-18, 11:54
Medlem
Fenjal888s avatar
Vad tycker ni om ration mellan koffein och beta-alanin? Jag tycker det är bra med 180-280 mg koffein och 1,5-2,5 g BA.

Om man tar en skopa Mutant Madness så får man i dig 500 mg koffein och 1,25 mg BA. Det är ju fan helt sinnessjuk fördelning. Eller är jag ensam om det här?
Citera
2015-12-18, 13:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Vad tycker ni om ration mellan koffein och beta-alanin? Jag tycker det är bra med 180-280 mg koffein och 1,5-2,5 g BA.

Om man tar en skopa Mutant Madness så får man i dig 500 mg koffein och 1,25 mg BA. Det är ju fan helt sinnessjuk fördelning. Eller är jag ensam om det här?

Nej jag håller med dig. Den ration tycker jag är en aning skev.
Citera
2015-12-20, 11:04
Medlem
Någon som har testat Gateway? Kör Mutant Madness just nu och känner inget speciellt av den. Innan tog jag redweiler och den funkade bra men är sugen på att vidga vyerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in