2017-03-19, 21:56
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klacksparkan86
Nej, så är det verkligen inte.

Det jag har läst var att 1 gram är 1 ml vatten, vad det blir i pulver vet jag inte. ;p
Senast redigerad av jpettersson1991 2017-03-19 kl. 22:06.
Citera
2017-03-20, 23:04
Medlem
strugglingfrees avatar
Då har man testat N.O Xplode XE Edge och måste säga att den är bättre än vanliga N.O Xplode! Dock inte bättre än första generationens.. Ni som kommer ihåg dessa vet vad jag menar Har köpt mina senaste pwos på samma ställe och har bara gott att säga om företaget. Här kommer en länk till XE Edge för den intresserade: https://www.preworkouts.se/store/p/b...xe-edge-717633

Om ni vet någon pwo som har en lagom dos DMAA i sig, hojta gärna till!
Citera
2017-03-22, 18:12
Medlem
Aritzos avatar
Söker bra PWO som är ganska billig variant. Jag vill inte att den innehåller Kreatin då jag sportar fotboll vid sidan om och vill inte gå upp i vätska.

Vill att de ska bara ge bra fokus, pump och orka mer i prestanda.

Någon som har tips?
Citera
2017-03-24, 14:26
Medlem
mrtowlies avatar
Jag vill blanda min egen PWO så det blir rätt dos och jag slipper onödiga ingredienser.

Jag har köpt en burk EAA som "bas".

Vad ska jag tillsätta? Jag har hört att 5 gram Citrulline Malate ska vara bra tex.

Jag vill ha bättre pump och känna mig skönt "speedad" på gymmet.
Citera
2017-03-24, 14:40
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Söker bra PWO som är ganska billig variant. Jag vill inte att den innehåller Kreatin då jag sportar fotboll vid sidan om och vill inte gå upp i vätska.

Vill att de ska bara ge bra fokus, pump och orka mer i prestanda.

Någon som har tips?

Lite OT kanske, men är inte kreatin det absolut vanligaste kosttillskottet hos fotbollsspelare?
Citera
2017-03-24, 17:00
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Lite OT kanske, men är inte kreatin det absolut vanligaste kosttillskottet hos fotbollsspelare?

Aldrig hört att det ska va det. När jag tog kreatin så gick jag upp i vätska och fick dubbelhaka och massa annat. Så nja tror inte det.
Citera
2017-03-24, 17:19
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Aldrig hört att det ska va det. När jag tog kreatin så gick jag upp i vätska och fick dubbelhaka och massa annat. Så nja tror inte det.

Troligtvis inte kreatinet som orsaka detta.
Citera
2017-03-25, 02:56
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jpettersson1991
Troligtvis inte kreatinet som orsaka detta.

Alltså de va PWO som hade en hel del kreatin i sig. Och jag vet att det var det för att när jag sluta ta de så såg jag att jag tappade dubbelhakan.
Citera
2017-03-25, 21:00
Medlem
Gonzo12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
tappat bort måttet till min the butcher. står att man ska ta 20 gram pulver men har ingen aning hur mycket det är i ml. nån som vet ? hittade ett mått hemma där det står 25 ml och tog så mycket the butcher nu men är rädd att det var för mycket? rädd för att jag tagit en överdos nu
Bör ju funka med en matsked... brukar själv variera med rågade skopor och slätstrukna beroende på humör.
Citera
2017-03-26, 09:28
Medlem
starkefars avatar
Kört Vigor precis från Swedish supplement och tycker det var bra tryck i den!
Nu började jag med Redweiler från Olimp. Lite mer fokus och bra för kondis upplever jag. Gillar nästan mer då jag inte vill bli för grötig
Citera
2017-03-26, 19:13
Medlem
Askenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starkefar
Kört Vigor precis från Swedish supplement och tycker det var bra tryck i den!
Nu började jag med Redweiler från Olimp. Lite mer fokus och bra för kondis upplever jag. Gillar nästan mer då jag inte vill bli för grötig
Vad smakar den? Är själv sugen men 399 känns lite mastigt för tillfället.
Citera
2017-04-03, 17:25
Medlem
-spitzlix-s avatar
Tips på någon hemsida inom Europa som har billig PWO? Sneglat på predatornutrition, skapligt billiga tycker jag.

Köpte även Redweiler limited edition idag 2för1 så ren impuls typ, en gammal behandlare körde på den fast gråa burken och tipsa. Är väl samma innehåll? Vill minnas att hans PWO stack i näsan när man drog ett andetag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in