2017-02-16, 12:49
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ddaaniel
Du skulle kunna prova nya från Athletech Nutrition, lägger en länk nedan!
Tycker mig få bra fokus och pump från den! Dock bara kört ett antal gånger hitills

https://www.kroppsbygget.com/store/p...w,-220g-704097
Åfan, hur länge ger det pump och fokus? brukar dra grisspass på 1¼/2 timmar så vore bra om den höll under den tiden.
Citera
2017-02-16, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Åfan, hur länge ger det pump och fokus? brukar dra grisspass på 1¼/2 timmar så vore bra om den höll under den tiden.
En timme och sju minuter är garanterat.
Skämt och sido. Skall du ha sverige vänliga pwos så köp en celsius hos din närmsta ica handlare istället. Och det är inget skämt.
Citera
2017-02-16, 13:47
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coheed123
En timme och sju minuter är garanterat.
Skämt och sido. Skall du ha sverige vänliga pwos så köp en celsius hos din närmsta ica handlare istället. Och det är inget skämt.
Nej sant, har märkt att det är klent :/
Körde Mr Hyde förr, sockervaddsmak.. Fyfan, spydde på den smaken
Citera
2017-02-16, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coheed123
Nån som provat både mesomorph och blackstones dust extreme och skulle vilja göra en jämnförelse?

Japp, har kört båda ett längre tag. Dust Extreme var jag tvungen att ta nästan 3 skopor för att känna något fokus av. Mesomorph däremot ger mig laserfokus på 1 skopa.
Citera
2017-02-16, 21:25
Medlem
ddaaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-

Jag har aldrig problem med att få bra pump, då funkar vilken PWO som helst och det brukar hålla i sig ungefär hela passet! Jag kör lika länge som dig dessutom

Fokuset tycker jag är bra, brukar hålla i stortsätt hela passet.
Vill du ha extra pump så kan man slänga in "Agma pump" från samma märke, där har vi en go kombo!
Citera
2017-03-01, 16:02
Medlem
Hallå hallå Tråden! Funderar om någon här har testat köpt Freak Juice från den här sidan:http://www.powersupps.org/product/freak-juice/
Använde den mycket förut och tänkte jag skulle testa den igen men ser att dem tagit bort orginalet. Dock så finns det denna som jag antar är ersättaren. Ska vara i princip samma ingredienser så tänkte kan ju vara värt att testa.=)
Citera
2017-03-01, 17:32
Medlem
Theberzerkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaGGGen
Hallå hallå Tråden! Funderar om någon här har testat köpt Freak Juice från den här sidan:http://www.powersupps.org/product/freak-juice/
Använde den mycket förut och tänkte jag skulle testa den igen men ser att dem tagit bort orginalet. Dock så finns det denna som jag antar är ersättaren. Ska vara i princip samma ingredienser så tänkte kan ju vara värt att testa.=)

Köp https://www.half-life.biz/product/3c...gs-sour-apple/ istället

Bostin Loyds nya som är bättre än föregångaren.
Den kostar även mindre och pengarna går direkt till honom och inte till ett stort företag.
Citera
2017-03-03, 15:41
Medlem
Aston-Martins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aston-Martin
Sneglar också på Fittness-Stack:s PRE-STACK med hela 75mg DMAA och 50mg DMHA5 (vad nu det är). Ser riktigt grym ut men lite dåligt med omdömen kring produkten.

https://fitness-stacks.com/products/pre-stack-ultimate

Någon som har provat den ännu?
Citera
2017-03-04, 07:07
Medlem
tappat bort måttet till min the butcher. står att man ska ta 20 gram pulver men har ingen aning hur mycket det är i ml. nån som vet ? hittade ett mått hemma där det står 25 ml och tog så mycket the butcher nu men är rädd att det var för mycket? rädd för att jag tagit en överdos nu
Citera
2017-03-04, 09:58
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
tappat bort måttet till min the butcher. står att man ska ta 20 gram pulver men har ingen aning hur mycket det är i ml. nån som vet ? hittade ett mått hemma där det står 25 ml och tog så mycket the butcher nu men är rädd att det var för mycket? rädd för att jag tagit en överdos nu

1 gram är väl ca 1 ml, om jag inte är fel ute. Så 25 gram på ett ungefär om du tagit 25 ml.

Som sagt är jag inte helt säker på detta. Men har för mig att det är så.
Citera
2017-03-19, 21:14
Medlem
Någon som har erfarenhet av DMHA/Octodrine som gillade det?
Vart beställde ni ifrån då?
Har kikat lite på Adrenex från Key Nutrition, är det något att lita på?

Tack på förhand!
Citera
2017-03-19, 21:44
Medlem
Klacksparkan86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jpettersson1991
1 gram är väl ca 1 ml, om jag inte är fel ute. Så 25 gram på ett ungefär om du tagit 25 ml.

Som sagt är jag inte helt säker på detta. Men har för mig att det är så.
Nej, så är det verkligen inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in