2015-11-29, 15:04
Medlem
shitmagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Correns
Bästa PWO'n hos Gymgrossisten?

Ingen. Inga riktiga stimprodukter i deras pwo:er
Fan, vad du verkar såld på Gymgrossisten, förresten.

Gillar du koffeinets effekt så kan jag iofs rekommendera "Fucked up hardcore" (eller kanske efterföljaren ´The Butcher´), _mycket_ koffein däri.
Citera
2015-11-30, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitmagnet
Usch, ja skicka tillbaks. Synefrin i det där skiten, det tappar man ju aptiten av
L-dopa också, vilket ska vara lite "stimulerande".
Kanske annat skit i också, vem vet.
Konstigt att de skickar det och sen vill ha tillbaka det, verkar lite barnsligt eller nåt.

Själv har man precis lagt beställning på mer "Freak Juice". Vetifan varför jag tog "surt äpple" den här gången, dock. Låter inget gott.

Fick hem 4 burkar Freakjuice äpple idag och det är den bästa pwo efter Craze, äpple smakar inte så mycke...väldigt lättdrucken emot många som smakar kemikalier.
Citera
2015-12-01, 02:51
Medlem
shitmagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epomannen
Fick hem 4 burkar Freakjuice äpple idag och det är den bästa pwo efter Craze, äpple smakar inte så mycke...väldigt lättdrucken emot många som smakar kemikalier.

Sweet
Citera
2015-12-03, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epomannen

Vart beställde du freak juice? Pma om du inte vill outa.
Citera
2015-12-03, 09:39
Medlem
shitmagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wikipeder
Vart beställde du freak juice? Pma om du inte vill outa.

Bossportsnutrition.com
Ingen hemlighet.
Citera
2015-12-03, 15:29
Medlem
shitmagnets avatar
Tycker det är lite dåligt med kommentarer gällande feedback på olika produkter och doser här, av vana användare... Så tänkte typ försöka diskutera lite ang. den här "Freak Juice", som verkar vara lite av en dark horse, men som många verkar använda... eller har jag missuppfattat det hela?

Har väl kanske blivit lite resistent mot denna då jag är uppe på 4 skopor nu (överskrid inte 1 per 24 timmar står det på burken) och det jag känner är en lättare irritation varvat med påträngande gråt (vilket förmodligen har med min eviga/kroniska depression att göra), ena stunden känner jag mig taggad nog för att klappa till någon, i nästa känner jag mig så trött så jag bara vill sätta mig ned eller rentav lägga mig ned. Alltså, är detta vanligt med sådant här?
Måste fråga eftersom att jag trots allt är lite sjuk i huvudet (paranoid/hämndlysten/etc etc)
Någon annan som ev överdoserar och upplever liknande, eller kanske inte överdoserar men upplever det ändå?
Har börjat typ campa på gymmet på senaste tid (ev i samband med ökad dos av denna pwo), gått från typ 5 set bänk till typ 20 på kort tid (vilket också kan vara ett symtom på depression enl min tidigare erfarenhet iaf... Vill inte lämna det jag mår bra av... Gymmet är faktiskt det _enda_ jag mår bra av nu för tiden).
Blev lite förvånad idag då jag gjorde 4 reps på samma vikt i militärpressen som jag bara klarade 1 rep på förra passet (gick från 3 skopor ´freak juice´till 4 idag, f.ö.)

Jaja, mycket svammel här. Någon som har _någonting_ att säga om den här produkten, hur det fungerar etc?!
Citera
2015-12-03, 17:56
Medlem
Det är efedrinet som är boven i dramat. Det är enligt mig mkt starkare än dmaa och blev ju förbjudet långt innan craze och jack 3d blev det.

Enligt min mening bör man inte använda efedrin mer än 1-2 ggr per vecka om man ska bruka det under en längre tid. Annars får du köra en vecka på, två veckor av. Att köra efedrin varje dag under ett halvår kommer att fucka upp dig fullständigt både psykiskt och fysiskt. Jag har testat så jag vet. Kommer aldrig någonsin att göra det igen. Blev som en zombie i några månader efteråt.
Citera
2015-12-03, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shitmagnet
Tycker det är lite dåligt med kommentarer gällande feedback på olika produkter och doser här, av vana användare... Så tänkte typ försöka diskutera lite ang. den här "Freak Juice", som verkar vara lite av en dark horse, men som många verkar använda... eller har jag missuppfattat det hela?

Har väl kanske blivit lite resistent mot denna då jag är uppe på 4 skopor nu (överskrid inte 1 per 24 timmar står det på burken) och det jag känner är en lättare irritation varvat med påträngande gråt (vilket förmodligen har med min eviga/kroniska depression att göra), ena stunden känner jag mig taggad nog för att klappa till någon, i nästa känner jag mig så trött så jag bara vill sätta mig ned eller rentav lägga mig ned. Alltså, är detta vanligt med sådant här?
Måste fråga eftersom att jag trots allt är lite sjuk i huvudet (paranoid/hämndlysten/etc etc)
Någon annan som ev överdoserar och upplever liknande, eller kanske inte överdoserar men upplever det ändå?
Har börjat typ campa på gymmet på senaste tid (ev i samband med ökad dos av denna pwo), gått från typ 5 set bänk till typ 20 på kort tid (vilket också kan vara ett symtom på depression enl min tidigare erfarenhet iaf... Vill inte lämna det jag mår bra av... Gymmet är faktiskt det _enda_ jag mår bra av nu för tiden).
Blev lite förvånad idag då jag gjorde 4 reps på samma vikt i militärpressen som jag bara klarade 1 rep på förra passet (gick från 3 skopor ´freak juice´till 4 idag, f.ö.)

Jaja, mycket svammel här. Någon som har _någonting_ att säga om den här produkten, hur det fungerar etc?!

Du använder en produkt som ändå varit ganska tydliga med att det innehåller effe... Du är medveten om vad det är hoppas jag?...

Anledningen till att det inte är lika bra fart i tråden längre är väl pga att det i dagsläget inte finns några "roliga" produkter. Freak juice fungerar säkert men bör köras i cykler med tanke på innehållet.
Citera
2015-12-03, 23:38
Medlem
shitmagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nirgendwo
Att köra efedrin varje dag under ett halvår kommer att fucka upp dig fullständigt både psykiskt och fysiskt. Jag har testat så jag vet. Kommer aldrig någonsin att göra det igen. Blev som en zombie i några månader efteråt.

Vad hände?

Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarmat
Du använder en produkt som ändå varit ganska tydliga med att det innehåller effe... Du är medveten om vad det är hoppas jag?...

I stora drag, vet jag det. Vet att man blir "speedad" samt vad det kan innebära för nackdelar.
Är dock inte så insatt i den fysiologiska påverkan, steg för steg, om det är det du menar.
Citera
2015-12-04, 06:52
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nirgendwo
Det är efedrinet som är boven i dramat. Det är enligt mig mkt starkare än dmaa och blev ju förbjudet långt innan craze och jack 3d blev det.

Enligt min mening bör man inte använda efedrin mer än 1-2 ggr per vecka om man ska bruka det under en längre tid. Annars får du köra en vecka på, två veckor av. Att köra efedrin varje dag under ett halvår kommer att fucka upp dig fullständigt både psykiskt och fysiskt. Jag har testat så jag vet. Kommer aldrig någonsin att göra det igen. Blev som en zombie i några månader efteråt.
Efedrin är inte mycket starkare än dmaa. Det har dessutom funnits inom läkemedel tiotals år innan jack3d och craze framställdes. Och varför skulle tidspunkten av reglering spela någon roll? Det finns "testade" EC(A) kurer där personer glatt använt det i 3 veckor utan någon större påverkan mer än tecken på abstinens. På vilken dos låg du om jag får fråga? Det är absolut inte i klass som dmaa eller etylamfetamin (craze) så blir spännande att höra hur många hundra mg om dagen du tog Det är dessutom ephedra, växtextraktet, i produkten. Och inte efedrin hcl, som är syntetiskt framställt. Stor skillnad.
Senast redigerad av Lhukinen 2015-12-04 kl. 07:07.
Citera
2015-12-04, 07:48
Medlem
Har någon testat Black AMP Stack ?
Citera
2015-12-04, 13:01
Medlem
krigsoffrets avatar
Kan ge en liten feedback på pwon Mr.Hyde.

Kan børja med att sæga att jag inte "egentligen" brukar køpa/anvænda pwo, men pga. hypen och lite extra pengar i fickan beslutade jag mig før att prøva denna. Det ångrar jag inte.

Jag ær en van kaffedrickare som snittar 4,5koppar om dagen. Vid intag kænde jag hur det direkt børjar klia lite mysigt på læpparna, får efter 20min ish bra med stickningar och fokusen ær på topp!

Påminner næstan som att jag kænner mig påtænd på något haha Lågare dos av cola!

Kort och gott så rekomenderar jag denna pwon!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in