2015-02-22, 22:58
Medlem
Prövat dom flesta PWO men mina favoriter är c4 och frenzy här kommer en lite review av dom

C4 Extreme:
Humör- boostare glad
Energi&Fokus- bra energi, bra fokus
Pump- helt ok
Smak- riktigt god&lätt blandat, inga floaters
Pris- oerhört prisvärd 380kr @ 60serveringar massa goda smaker

+Pris,Smak, humör boostaren
-inte den starkaste pwo

Frenzy:
Humör- aggressivare
Energi&Fokus- bra energi, grym fokus
Pump- helt ok,
Smak- bitter&kemisk smak, floaters&lite kolsyrad
Prisvärdhet- dyrare 480kr @ 40serveringar endast 2 smaker

-dipp efter träning, priset och smaken
+en av dom starkare pwo
Citera
2015-02-24, 09:22
Medlem
Testade ripped från gg för typ halvår sedan fick sjukt ont i magen problemet då var att jag tog det på tommage :/ provade nu igen för 1 vecka sedan, fast tog efter jag ätit frukost. Fick bra effekt i form av mer energi och lite dämpad hunger. Nu 1 vecka senare är jag typ "immun" 1 kapsel känner inte så mycket och toalett besök varierar. Måste ta 2 kapslar nu för att få samma energi som förra veckan. Känner mig sjukt trött och seg om jag inte tar ripped. Kommer bli jobbigt att avvänja sig från det så småningom?
Citera
2015-02-24, 13:44
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kobran88
Testade ripped från gg för typ halvår sedan fick sjukt ont i magen problemet då var att jag tog det på tommage :/ provade nu igen för 1 vecka sedan, fast tog efter jag ätit frukost. Fick bra effekt i form av mer energi och lite dämpad hunger. Nu 1 vecka senare är jag typ "immun" 1 kapsel känner inte så mycket och toalett besök varierar. Måste ta 2 kapslar nu för att få samma energi som förra veckan. Känner mig sjukt trött och seg om jag inte tar ripped. Kommer bli jobbigt att avvänja sig från det så småningom?
Kroppen blir beroende (men även resistent) av energiboosten och högre doser innebär djupare dalar när du inte förbrukar produkten. Det kan ta någon vecka eller dylikt tills du inte är jättetrött längre. Du kan byta till kaffe med högt koffeininnehåll eller koffeintabletter. Minska stegvis varje dag och försök att inte gå till samma nivå igen :P
Citera
2015-02-24, 14:58
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lhukinen
Har provat D-stunner för ett bra tag sedan när jag fick ett par smakprov. Smaken är väl duglig och energin var absolut inget fel på. Kan vara lite "smutsig" energikick som jack3d hade men det är ifrån person till person hur det känns. Värda att nämna annars är också 1MR Vortex och Mr Hyde (båda med yohimbe extrakt). De är i princip de bästa inom kategorin "lätta att få tag på".
tycker du D-STUNNER är bättre än Mr Hyde? För Mr Hyde utan yohimbe som finns i Sverige var bland det sämsta jag testat. D-Stunner kan jag tänka mig testa annars.
Citera
2015-02-24, 15:10
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 49450
tycker du D-STUNNER är bättre än Mr Hyde? För Mr Hyde utan yohimbe som finns i Sverige var bland det sämsta jag testat. D-Stunner kan jag tänka mig testa annars.
Skulle tro att det mesta är bättre än mr hyde utan yohimbine.
Citera
2015-02-25, 10:58
Medlem
Jag tror fan inte att det är bra att PWO har blivit en standard i folks kosttillskottpaket som man bara ska ha inför varje pass. När PWO började slå sig in på marknaden på riktigt så tog de flesta PWO om de verkligen skulle köra extremt hårt, typ en maxning man gått och laddat för alternativt om man var riktigt sliten. Nu häller folk i sig det så fort de ska ut och jogga.

Jag har efter att ha experimenterat med väldigt många olika PWOs märkt att effekterna i längden bara är negativa. Visst, man blir pigg som fan av dem ett tag men sedan så känner jag att jag blir tröttare och tröttare av dem och snarare behöver PWO för att nå upp till min normala nivå.

Det blir som om man dricker mycket kaffe i kombination med mycket snus eller cigaretter. I början får man en kick av det men efter ett tag så behöver man dem för att komma till sin normala nivå.
Citera
2015-02-25, 11:19
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Largerthanahouse
Jag tror fan inte att det är bra att PWO har blivit en standard i folks kosttillskottpaket som man bara ska ha inför varje pass. När PWO började slå sig in på marknaden på riktigt så tog de flesta PWO om de verkligen skulle köra extremt hårt, typ en maxning man gått och laddat för alternativt om man var riktigt sliten. Nu häller folk i sig det så fort de ska ut och jogga.

Jag har efter att ha experimenterat med väldigt många olika PWOs märkt att effekterna i längden bara är negativa. Visst, man blir pigg som fan av dem ett tag men sedan så känner jag att jag blir tröttare och tröttare av dem och snarare behöver PWO för att nå upp till min normala nivå.

Det blir som om man dricker mycket kaffe i kombination med mycket snus eller cigaretter. I början får man en kick av det men efter ett tag så behöver man dem för att komma till sin normala nivå.

Håller med till 100%. Fler borde vara konsekventa till vägningen mellan för- och nackdelar, inte bara se en svartvit fördel. Jag själv kör lite för mycket PWO också, har några burkar hemma nu som i princip är tomma och ska inte köpa fler efter det. Kanske någon enstaka någon gång men för att använda den vid tyngre/längre pass.
Citera
2015-02-25, 17:15
Medlem
Askenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Håller med till 100%. Fler borde vara konsekventa till vägningen mellan för- och nackdelar, inte bara se en svartvit fördel. Jag själv kör lite för mycket PWO också, har några burkar hemma nu som i princip är tomma och ska inte köpa fler efter det. Kanske någon enstaka någon gång men för att använda den vid tyngre/längre pass.

Jag har provat som sagt Mutants Mayhem som jag tar med Stim-U-Tant och Kreatin (blandning av olika sorter).

Vilken/Vilka av de tre ska jag fortsätta med när det tar slut?
Citera
2015-02-25, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888

Jag kan verkligen rekommendera dig att göra det. Efter att ha varit PWO-junkie till och från i flera år så är att sluta helt med PWO det bästa jag har gjort för min träning på länge. Jag har enbart en burk hemma om jag känner för att maxa och försöka slå något PB som jag känner börjar närma sig.

Problemet för mig var att det kändes som att jag både blev helt utbränd och samtidigt beroende av den extrema mängden koffein som finns i många PWOs för att verkligen kunna tagga till. Till slut så blev det som att jag låg på minus hela tiden och behövde ta PWO för att komma upp till 0 igen.

Något annat som jag tycker är värt att fråga sig är också varför man är så trött eller har svårt att tagga till utan PWO. Det känns som att något är fel i återhämtningen och kosten då.
Citera
2015-02-27, 13:59
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Largerthanahouse
Jag kan verkligen rekommendera dig att göra det. Efter att ha varit PWO-junkie till och från i flera år så är att sluta helt med PWO det bästa jag har gjort för min träning på länge. Jag har enbart en burk hemma om jag känner för att maxa och försöka slå något PB som jag känner börjar närma sig.

Problemet för mig var att det kändes som att jag både blev helt utbränd och samtidigt beroende av den extrema mängden koffein som finns i många PWOs för att verkligen kunna tagga till. Till slut så blev det som att jag låg på minus hela tiden och behövde ta PWO för att komma upp till 0 igen.

Något annat som jag tycker är värt att fråga sig är också varför man är så trött eller har svårt att tagga till utan PWO. Det känns som att något är fel i återhämtningen och kosten då.
Det är exakt så det blir. Får kroppen stimulans varje dag (exempel) så kommer den förvänta sig stimulans och kompensera för det så att du inte blir överstimulerad. Tar ett tag att få bort vanan. Sedan kommer du bli som normal. Du gör riktigt bra i att inte förbruka pwo för ofta.
Citera
2015-02-28, 13:35
Medlem
Så jävla bedrövligt att PWO-djungeln verkligen är en djungel nu.

Allt jag vill ha är en PWO som ger erkänt bra stim, helst utan kreatin
Citera
2015-02-28, 14:15
Medlem
Askenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose
Så jävla bedrövligt att PWO-djungeln verkligen är en djungel nu.

Allt jag vill ha är en PWO som ger erkänt bra stim, helst utan kreatin

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...-7-30-servings

Har ej prövat den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in