Flashback bygger pepparkakshus!
2014-01-20, 23:42
Medlem
Hej,

Jag har inte använt mig av PWO tidigare utan hållit mig till koffeintabletter men känner att jag är ute efter lite mer effekt nu och skulle behöva lite tips på någon bra PWO.
Jag är inte ute efter någon helt galen (likt det man hört om jack3D osv). Utan jag är ute efter någon som gör mig piggare, bättre fokus under passet samt ger mig lite pump.

Någon som har något förslag?

Mvh
Citera
2014-01-21, 01:00
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuuq
Hej,

Jag har inte använt mig av PWO tidigare utan hållit mig till koffeintabletter men känner att jag är ute efter lite mer effekt nu och skulle behöva lite tips på någon bra PWO.
Jag är inte ute efter någon helt galen (likt det man hört om jack3D osv). Utan jag är ute efter någon som gör mig piggare, bättre fokus under passet samt ger mig lite pump.

Någon som har något förslag?

Mvh
Koffein och kolhydrater fungerar bra.
Citera
2014-01-21, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lhukinen
Koffein och kolhydrater fungerar bra.

Nja får inte effekten jag är ute efter enbart av koffein och kolhydrater. Nu för tiden äter jag även så lite kolhydrater som möjligt under dagen (innan passet och öser på med kolhydrater efter).
Citera
2014-01-21, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolfson
ah mailade gymnordic då det var där jag hittade den först

fick svar på danska, och sa att det inte var några problem att den skulle fastna i tullen !

Jag har med beställt där. Paketet lyste med sin frånvaro efter 1 vecka så jag tog kontakt med dem och undrade om det kan fastnat i tullen och fick svaret att det skickades inrikes! Det gick inte tracka paketet så de skickade 1 ny som kom på 2 dagar, och hör o häpna så dök den andra upp ytterligare 3 dagar efter :-)
Citera
2014-01-21, 10:58
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuuq
Nja får inte effekten jag är ute efter enbart av koffein och kolhydrater. Nu för tiden äter jag även så lite kolhydrater som möjligt under dagen (innan passet och öser på med kolhydrater efter).
Du är du ute efter något i stil med Jack3d. Allt annat är i princip som koffein.
Citera
2014-01-21, 17:24
Medlem
Rolf-Davids avatar
Är N.O. Explode något att ha?
Citera
2014-01-21, 23:50
Medlem
Citat:
Du är du ute efter något i stil med Jack3d. Allt annat är i princip som koffein.

Okej, någonting att rekommendera?

Mvh
Citera
2014-01-22, 01:09
Medlem
Smakarsprits avatar
Citat:
Det jag tycker skall alltid finnas med är Citruline malate, agmatin, koffein och beta alanin. Resten är gimmick ingredienser. Har du mycket koffein eller någon annan stimulant som gör dig överstimulerad så tror jag att du kan balancera ut effekterna med lite taurin.
Hur menar du att taurin balanserar ut effekterna? Om man inte har taurin, får man en starkare effekt då?
Citera
2014-01-22, 19:39
Medlem
usmccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolf-David
Är N.O. Explode något att ha?

Ja det funkar som vilken annan bra pwo som helst. I alla fall för mig. Dock är smaken väldigt söt, inte det bästa för tänderna. Smakar lite kolsyrat dvs.
Citera
2014-01-22, 22:48
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smakarsprit
Hur menar du att taurin balanserar ut effekterna? Om man inte har taurin, får man en starkare effekt då?
Tyckte att jag hade läst någonstans att taurin hjälper till att "kontra" effekterna (dock bieffekter vid överstimulering) för tex. koffein.
Citera
2014-01-23, 01:20
Medlem
http://www.tigerfitness.com/

Vilken är den mest sjuka PWO:n här jag vill ha den som liknar craze mest eller den som ger mest stickningar och den här sjuka explosiviteten som bara gör att du måste gå loss.

Snabbt svar tröttnat på alla dåliga PWO:s köp efter köp och bara dåligt allting..
Citera
2014-01-23, 01:43
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fimpforskaren
http://www.tigerfitness.com/

Vilken är den mest sjuka PWO:n här jag vill ha den som liknar craze mest eller den som ger mest stickningar och den här sjuka explosiviteten som bara gör att du måste gå loss.

Snabbt svar tröttnat på alla dåliga PWO:s köp efter köp och bara dåligt allting..
Top 4 på bäst-säljande pwo's funkar perfekt. Du kan även köpa hem beta alanin i lösvikt och lägga till för extra mycket stickningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in