Flashback bygger pepparkakshus!
2012-12-03, 17:29
Medlem
Hallå, Har fått en burk Rage nitro av en polare, Men sett att dom inte säljs längre så då undrar jag iaf dom är olagliga nu? Kommer det visas på dopningstester på skolan?
Citera
2012-12-03, 20:10
Medlem
Acetates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wehrmacht1488
Hallå, Har fått en burk Rage nitro av en polare, Men sett att dom inte säljs längre så då undrar jag iaf dom är olagliga nu? Kommer det visas på dopningstester på skolan?

Verkar som att en mod har varit i farten och flyttade din trådstart hit, iallafall här följer mitt svar på din fråga igen:

Googlade snabbt och fann denna tråd på Kolozzeum - http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=187775
Ska alltså inte vara några problem alls, så det är bara att köra på!
Citera
2012-12-03, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acetate
Verkar som att en mod har varit i farten och flyttade din trådstart hit, iallafall här följer mitt svar på din fråga igen:

Googlade snabbt och fann denna tråd på Kolozzeum - http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=187775
Ska alltså inte vara några problem alls, så det är bara att köra på!

Tack för svaret, Ja jag fick lite panik eftersom jag fick reda på att vi ska testas för dopning imorgon i skolan men då är det ju lugnt haha Tack återigen.
Citera
2012-12-04, 11:33
Medlem
Körde med Jack3d förut, totalt älskade den.

Inte tränat på 2mån nu, och den är slut. Vad ska man satsa på istället? Tack på förhand!
Citera
2012-12-04, 12:21
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumma
Körde med Jack3d förut, totalt älskade den.

Inte tränat på 2mån nu, och den är slut. Vad ska man satsa på istället? Tack på förhand!

Craze?
Citera
2012-12-04, 17:23
Medlem
Är det någon som vet hur många gram kreatin det är i en skopa craze?
Citera
2012-12-05, 13:22
Medlem
När man ska ta sitt pwo (craze)ska man då blanda med tex en sked eller fungerar det att använda en shaker?
Citera
2012-12-05, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heltveck
När man ska ta sitt pwo (craze)ska man då blanda med tex en sked eller fungerar det att använda en shaker?

Du måste blanda med en gaffel för maximal effekt.
Citera
2012-12-05, 14:08
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heltveck

Så länge PWOn är utspädd i vattnet så spelar det ingen roll.
Citera
2012-12-05, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Så länge PWOn är utspädd i vattnet så spelar det ingen roll.

Du får det att låta som att det inte går/blir lika bra att ta pulvret direkt i munnen (som jag vet många gör) för att sedan efteråt dricka vatten.
Citera
2012-12-05, 18:15
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Du får det att låta som att det inte går/blir lika bra att ta pulvret direkt i munnen (som jag vet många gör) för att sedan efteråt dricka vatten.

Eftersom PWO:n inte tas upp om den inte är utspädd i vatten så visst är det dåligt.
Citera
2012-12-05, 18:46
Medlem
globglobas avatar
Ny jacked på gång

funderar på att testa då jag mår riktigt dåligt utav craze.

http://www.mmsports.se/Jacked-Jacked...r-Edition.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in