Flashback bygger pepparkakshus!
2013-11-09, 13:00
Medlem
ALXALXs avatar
Finns det något stalltips för att få en PWO att smaka bättre?
Bryr mig inte så mycket om smak men min nya (Black Powder fruit punch) smakar som om någon har kräkts upp lösviktsgodis, så fruktansvärt vidrigt att jag faktiskt mådde illa hela passet. Dessutom är det en rätt stor skopa (20 g) så det går inte att svepa i ett shotglas eller dylikt.

Jag kan ju prova mig fram med olika juicer osv men någon kanske sitter på ett ännu bättre alternativ.
Citera
2013-11-10, 19:00
Medlem
Jag har testat lite olika sorter PWO, men den första Jack3d och Craze har utan tvekan varit bäst hittills.

Någon som vet om dessa två har någon gemensam nämnare och om någon tillåten produkt som finns på marknaden just nu innehåller samma?

Har verkligen inte fått effekt av de andra jag provat. Bland annat F#cked up och Ripped Freak. Även testat olika koffeintabletter, men mår illa av dem..

Funderar på att testa Jack3d Advanced eller Rage Extreme som förövrigt fått väldigt bra omdömen. Något värt att testa?

Vill ha grymt pump som håller i sig, sen älskar jag den kliande/stickande känslan.
Citera
2013-11-10, 21:31
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cherrycherrybooom
Jag har testat lite olika sorter PWO, men den första Jack3d och Craze har utan tvekan varit bäst hittills.

Någon som vet om dessa två har någon gemensam nämnare och om någon tillåten produkt som finns på marknaden just nu innehåller samma?

Har verkligen inte fått effekt av de andra jag provat. Bland annat F#cked up och Ripped Freak. Även testat olika koffeintabletter, men mår illa av dem..

Funderar på att testa Jack3d Advanced eller Rage Extreme som förövrigt fått väldigt bra omdömen. Något värt att testa?

Vill ha grymt pump som håller i sig, sen älskar jag den kliande/stickande känslan.
Jack3d hade DMAA i sig, numera klassat som hälsofarligt, tror att Craze är på G eftersom det finns misstankar om att det fanns etylamfetamin i Craze. Det är bara att prova nya sorter och se ifall de har något roligt extrakt som fungerar som det i Jack3d eller Craze.

Du kan köpa någon valfri pwo och dosera med agmatin och citrullin för pump samt beta alanin för kliet.
Citera
2013-11-11, 20:04
Medlem
Hur är Brutal FX som produkt och smak?

Har kört tidigare med NO-xplode då troligtvis innan 2.0 då jag köpte den för ett par år sedan.
Smaken var lime vilket var drickbart men inte gott

Vill bara ha nåt som ger det där lilla extra när man är trött från jobbet och ska träna.
Eller finns det någon annan som ger bra effekt och är god i smak?
Citera
2013-11-12, 19:13
Medlem
PappaCools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ALXALX
Finns det något stalltips för att få en PWO att smaka bättre?
Bryr mig inte så mycket om smak men min nya (Black Powder fruit punch) smakar som om någon har kräkts upp lösviktsgodis, så fruktansvärt vidrigt att jag faktiskt mådde illa hela passet. Dessutom är det en rätt stor skopa (20 g) så det går inte att svepa i ett shotglas eller dylikt.

Jag kan ju prova mig fram med olika juicer osv men någon kanske sitter på ett ännu bättre alternativ.
Jag köpte en burk av den första Jacked XX (Lemon/lime) som smakade riktigt vidrigt. Löste det genom att blanda fun light i en shaker (ganska mycket vatten dvs) tillsammans med pwon, tog bort nästan hela smaken från den. Kan ju vara värt att testa.
Citera
2013-11-14, 15:43
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delta13
Hur är Brutal FX som produkt och smak?

Har kört tidigare med NO-xplode då troligtvis innan 2.0 då jag köpte den för ett par år sedan.
Smaken var lime vilket var drickbart men inte gott

Vill bara ha nåt som ger det där lilla extra när man är trött från jobbet och ska träna.
Eller finns det någon annan som ger bra effekt och är god i smak?

Jag gillar Brutal FX. Okej smak, och relativt billigt. Inte lika billigt som förr men fortfarande prisvärd. Känns som denna har mer beta-alanin (det som sticks i huden) än andra PWO's, så gillar du det, kör på.
Citera
2013-11-14, 19:17
Medlem
är det nån mer här som skiter efter intag av craze ? brukar gå och träna 7 på morgonen när gymmet öppnar, kör typ 45 minuter o e hemma kl 8 , skiter alltid då om jag har tagit craze och jag känner liksom innan att någonting händer i magonken , är de nåt i de som sätter fart i magen lr ?

körde först för 2 år sen jack3d o de va grymt, sen togs de ju bort så testade jack3d micro och kände inte ett skit av de, sen testa jag nån svart burk som gav likvärdiga resultat som jack3d micro, sen hittade jag craze och har varit kär ända sen dess
Citera
2013-11-17, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErwinRommel
är det nån mer här som skiter efter intag av craze ? brukar gå och träna 7 på morgonen när gymmet öppnar, kör typ 45 minuter o e hemma kl 8 , skiter alltid då om jag har tagit craze och jag känner liksom innan att någonting händer i magonken , är de nåt i de som sätter fart i magen lr ?

körde först för 2 år sen jack3d o de va grymt, sen togs de ju bort så testade jack3d micro och kände inte ett skit av de, sen testa jag nån svart burk som gav likvärdiga resultat som jack3d micro, sen hittade jag craze och har varit kär ända sen dess

Blev samma för mig gällande craze. Åkte aldrig hemifrån förrän jag varit på toa. Men med det välbefinnandet som craze gav så blev jag gärna lite skitnödig
Citera
2013-11-17, 12:11
Medlem
p1ck4chus avatar
Testar nya Jack3d idag för första gången, får väl se om det ger någon effekt öht!
Citera
2013-11-17, 14:58
Medlem
cellucor c4 @ sverige

Tänkte fixa en PWO, och har läst lite om cellucor c4, och den innehåller tydligen olagliga grejer i sverige, och ska därmed inte gå att köpa i sverige, men andå när jag googlar, så hittar jag svenska webbshops som säljer denna PWO

Exempel: http://www.proteinbutiken.se/Produkter/leverantorer/cellucor/cellucor-c4-extreme

http://www.bigstuff.se/store/p/kategori-164607/cellucor-c4-extreme-268479

http://www.gymnordic.com/se/c4-extreme.html

står så här på google: Olyckligtvis så är denna PWO olaglig att sälja i Sverige då den innehåller kombinationen koffein/Synefrin samt L-dopa från Mucuna pruriens vilket tenderar att bedömas som läkemedel i Sverige enligt läkemedelsverket.

Då är alltså frågan, är dessa ämnen borttagna? Vill ju inte beställa något och sen får man inte det man betalar för, eller är det så att dem säljer den andå? Någon som provat?

gjorde en likadan tråd på kolozzeum där tråden blev borttagen och jag fick en varning.. så provar här ist!

Tack Pusshej
Citera
2013-11-17, 15:18
Medlem
nyabfns avatar
Det verkar ju vara varierande innehållsförteckningar i alla 3..

Den dyra från Gymnordic verkar innehåll dem "otillåtna" ämnerna men som inte står i med i dem andra 2. Eller har jag missat det?
Citera
2013-11-17, 15:46
Medlem
ah mailade gymnordic då det var där jag hittade den först

fick svar på danska, och sa att det inte var några problem att den skulle fastna i tullen !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in