2011-05-10, 02:34
Medlem
ArturoBandinis avatar
Nu ger jag folk chansen att håna mig lite (igen), men men. Så får det bli. Surfade runt lite på GG och hittade något som verkar ha släppts för inte så jättelängesedan. Det är BMR Ketoz. Är det någon som har testat det? Jag vet att tumregeln här brukar vara "är det lagligt så funkar det inte", men det känns ju spontant som att allt är lite för svart/vitt. Nog måste det väl finnas lagliga preparat som hjälper en lite på vägen i alla fall, och nu är frågan om Ketoz är ett sådant?

Citat:
"KETOZ

"Den Ultimata Diet Formulan"

* Anti-Katabolisk (Muskelsparande)

* Anti-Kortisol (Minskad utsöndring av stresshormoner)

* Fettförbrännande

* Dämpad Aptit

* Ökad Energi Förbrukning & Mental Fokus

BMR Sports Nutrition höll en rikstäckande tävling med Gymgrossisten.com för att ha dig - kunden - komma med de bästa idéerna för en ny BMR produkt. Vi fick massor av bra idéer och fick reda på vad du ville ha med i en produkt. BMR's forskargrupp sammansatte de nödvändiga ingredienserna för att uppnå detta. BMR Sports Nutrition har i samarbete med våra kunder och BMR's forskare skapat den ultimata dietprodukten som hjälper dig att bränna fett samtidigt som den förhindrar muskelförlust och sänker stressnivåer under hård träning och strikt diet. Våra kunder ville ha den ultimata diet produkten och BMR skapade KETOZ!

Ketoz är en produkt designad för seriösa personer som vill bygga muskler och bränna fett. Oavsett om du vill få väl definierade och synliga magrutor eller om du enbart vill bygga muskler. Ketoz kommer hjälpa dig att gå ner i vikt samtidigt som man bevarar och till och med ökar muskelmassa. Ketoz innehåller bara de mest potenta och effektiva, anaboliska-, fettförbrännande- och kortisolsänkande ingredienserna.

Det är ju en väldig ostig beskrivning, men tänkte ändå höra om någon har hunnit testa det ännu.

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...ketoz-120-caps
Citera
2011-05-13, 21:55
Medlem
Tjena!

Beställde min första PWO för ca 1 månad sen, det fick bli Super Pump 250 eftersom den fick väldigt bra betyg av både vänner och olika hemsidor. Tyvärr så hade den ingen bra effekt på mig. Jag gick in med en sjukt bra inställning och var till 110% säker på att jag skulle bli pumped men det blev tyvärr helt tvärtom!

Medans jag körde bänkpress så fick jag sura uppstötningar, kännde inte av nånting heller av "effekten" man skulle få. Blev väldigt besviken efter gympasset var över och efter någon timma så satt jag på toaletten med rännskita dessutom.

Ska jag pröva någon annan PWO eller funkar det helt enkelt inte för mig?
Citera
2011-05-14, 00:03
Medlem
Jyckees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fun_University
Varför skulle man vilja det?

PWO's tar man 30-60 minuter innan träning, EAA precis innan träningen (läs: 1 minut innan).

Det räknar jag som att kombinera
Citera
2011-05-14, 14:56
Medlem
Fun_Universitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jyckee
Det räknar jag som att kombinera

Allright, man kan kombinera. Men det är bortkastade pengar att blanda dessa två för ett gemensamt intag, det var så jag uppfattade frågan.
Citera
2011-05-14, 15:01
Medlem
Sintzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antewevo
Tjena!

Beställde min första PWO för ca 1 månad sen, det fick bli Super Pump 250 eftersom den fick väldigt bra betyg av både vänner och olika hemsidor. Tyvärr så hade den ingen bra effekt på mig. Jag gick in med en sjukt bra inställning och var till 110% säker på att jag skulle bli pumped men det blev tyvärr helt tvärtom!

Medans jag körde bänkpress så fick jag sura uppstötningar, kännde inte av nånting heller av "effekten" man skulle få. Blev väldigt besviken efter gympasset var över och efter någon timma så satt jag på toaletten med rännskita dessutom.

Ska jag pröva någon annan PWO eller funkar det helt enkelt inte för mig?
Hade samma upplevelse med Hemo Rage Black concentrated.
Men när jag bytta till Jack3d så blev det andra bullar. Det är dock fjantigt lite koffein i båda varianterna.
Citera
2011-05-19, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sintzu
Hade samma upplevelse med Hemo Rage Black concentrated.
Men när jag bytta till Jack3d så blev det andra bullar. Det är dock fjantigt lite koffein i båda varianterna.
Jack3d är den bästa jag själv testat. Även testat Hemo Rage, Rage x2, NO Xplode, Crack och ett par till, men Jack3d har gett bäst effekt. Tyvärr bygger man upp en tolerans, så nu märker jag inte så mycket av det. Sista burken tog slut igår, så nu håller jag upp i ungefär två månader innan jag testar igen.

Största anledningen att jag drar i mig PWO är att jag blir pigg och får lite bättre fokus på träningen. Tränar alltid efter 8 timmars arbetsdag, då är det rätt skönt med en boost..
Citera
2011-05-22, 22:14
Medlem
Någon som har provat gymvaruhusets egna pwo Brutal FX?

http://www.gymvaruhuset.com/brutal-fx-750g-fx.html

Sen undrar jag om det är någon som har kört med både jack3d och No xplode som kan skriva ner lite om skillnaderna.
Citera
2011-06-12, 00:55
Medlem
Någon som vet om det är kasst att köra på PWO (hemo rage black) när man jobbar från ca 12:00 slutar 21:00 och sen ska man träna efter...sova ca 00:00

Somnar man lätt eller kommer jag ligga med för mycket energi kvar?

Tacksam för svar!
Citera
2011-06-12, 11:31
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harboe91
Någon som vet om det är kasst att köra på PWO (hemo rage black) när man jobbar från ca 12:00 slutar 21:00 och sen ska man träna efter...sova ca 00:00

Tacksam för svar!

Du får väl testa dig fram. Alla svarar vi olika på oilka PWO.
Citera
2011-06-12, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harboe91

Tacksam för svar!

En polare körde hemo rage. Han berättade att han blev ett riktigt odjur under själva "kuren". Men efter kuren så blev han deprimerad och orkade knappt ta sig till gymmet. Han gick ner lika snabbt som han gick upp.

Menmen, alla reagerar olika..
Citera
2011-06-12, 11:42
Medlem
Deprimerad? Vilka jävla mängder doserade snubben? Inte köpt det ännu och funderar på om jag ska göra det nu så man har extra energi nu när man jobbar kväll Men tack för ''tipset''
Citera
2011-06-13, 14:26
Medlem
jakcc3s avatar
Många blir lite deppiga efter ett PWO, men det är en bieffekt som vissa upplever har jag för mig. Inget att oroa sig för
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in