2011-01-07, 20:27
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cerwin
Hur gick det?

Den är grym ja, därför vill jag inte sluta använda den men jag värderar min sömn högre än bli lite extra taggad. Provade halv dos i går och det gick bättre, ska utvärdera lite mer och se hur det går.

Känner verkligen inget alls utav det du säger.
Jag mår sjukt bra, får bra energi utav den. Blir väl lite trött efteråt, men mår inte illa utav den som jag gör utav rage, viper, eller NO.

Tar dessutom dubbeldos och där har jag hållt mig sen jag började med Jack.
Hur mår du med andra PWOs? Utan 1,3 demutjsakjnhahdadsk ämnet?
Citera
2011-01-07, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
Känner verkligen inget alls utav det du säger.
Jag mår sjukt bra, får bra energi utav den. Blir väl lite trött efteråt, men mår inte illa utav den som jag gör utav rage, viper, eller NO.

Tar dessutom dubbeldos och där har jag hållt mig sen jag började med Jack.
Hur mår du med andra PWOs? Utan 1,3 demutjsakjnhahdadsk ämnet?

Jag har kört med en hel del PWOs, måste säga att jag blev fan bäng på jack3d, den kickade riktigt fint, riktig skön endorfi känsla när man gled runt på gymmet. Kom ibland på mig själv stå och tänka på exakt ingenting och bara njuta till någon nice låt på mp3n, vart lite väl stimulerad ibland kanske, hehe.

Sist köpte jag en ny som heter Berzerk, den är också väldigt nice om någon behöver tips, annars är nog jack3d på toppen ändå.

Mvh
Citera
2011-01-07, 20:44
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crankshaft5
Jag har kört med en hel del PWOs, måste säga att jag blev fan bäng på jack3d, den kickade riktigt fint, riktig skön endorfi känsla när man gled runt på gymmet. Kom ibland på mig själv stå och tänka på exakt ingenting och bara njuta till någon nice låt på mp3n, vart lite väl stimulerad ibland kanske, hehe.

Sist köpte jag en ny som heter Berzerk, den är också väldigt nice om någon behöver tips, annars är nog jack3d på toppen ändå.

Mvh

Hahaha, börjar bli rädd för vad som egentligen är i den ibland...

Snubben på MM sports sa att han brukade ta den när han och hans tjej skulle knulla dessutom, ska testas någon gång!
Citera
2011-01-07, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
Hahaha, börjar bli rädd för vad som egentligen är i den ibland...

Snubben på MM sports sa att han brukade ta den när han och hans tjej skulle knulla dessutom, ska testas någon gång!

Haha vadfan, dunder pulver det där jack3d
Citera
2011-01-08, 19:38
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Hur gick det?

Den är grym ja, därför vill jag inte sluta använda den men jag värderar min sömn högre än bli lite extra taggad. Provade halv dos i går och det gick bättre, ska utvärdera lite mer och se hur det går.
Samma skit här, då glömde jag ändå av att jag hade tagit den. Kom på det nu efteråt alltså.

Jag vaknar upp och känner mig helt klarvaken, men ändå så somnar jag om fort som fan. Vaknade säkert 5 ggr på natten.

Jag tog två skopor.
Citera
2011-01-09, 13:37
Medlem
Res-Qs avatar
Shake'a kontra blanda PWO's!?!?!? Spelar det någon som helst roll?
Brukar alltid stå att det inte ska skakas utan blandas!
Citera
2011-01-09, 17:23
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Res-Q
Shake'a kontra blanda PWO's!?!?!? Spelar det någon som helst roll?
Brukar alltid stå att det inte ska skakas utan blandas!

Jag shakar ändå. Jag tror inte att det är hela världen om man gör ditt eller datt, vad jag märkt dock är att det ibland kan förekomma ett litet ''tryck'' ungefär som en champagne, ''plopp'' har svårt att tro att det spelar någon roll.
Citera
2011-01-09, 18:05
Medlem
NirvanAs avatar
Hört att StarChem labs Armageddon är olaglig i Sverige men går den att få tag i nånstans i sverige ändå? om inte vart är smidigast, snabbast o billigaste från utlandet?
Citera
2011-01-10, 22:37
Medlem
Cerwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Samma skit här, då glömde jag ändå av att jag hade tagit den. Kom på det nu efteråt alltså.

Jag vaknar upp och känner mig helt klarvaken, men ändå så somnar jag om fort som fan. Vaknade säkert 5 ggr på natten.

Jag tog två skopor.

Kände du av nåt med drömmarna?
Citera
2011-01-11, 19:59
Medlem
Hur länge värkar jack3d?
Skulle ni rekommendera jack3d till kampsportsträning?
Citera
2011-01-12, 01:04
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Kände du av nåt med drömmarna?
Nepp
Citera
2011-01-12, 19:31
Medlem
Cerwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Nepp

Okej.

Jag har provat att sänka dosen till en skopa nu och öka koffeinet istället och nu verkar jag slippa drömmarna men sover fortfarande lite halvdåligt.

Men det får man leva med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in