Jag har testat massa PWOs, kan göra en liten topp 5 lista och vars jag köpte dom och varför.
Vad jag har märkt är att det spelar roll hur mycket man väger och vilken inställning man har, t.ex min polare som väger 105kg och jag väger 70, Det slog betydligt snabbare på mig + att han tog 1 skopa extra.
1. Crack, GG.
Kände att jag ville testa något nytt hade pengarna så jag och en polare köpte hem en burk var, kan säga att det var nästan samma effekt varje gång man tog den före träningen, Ett grymt tagg, stickningar i kroppen och outtröttlig hela passet, man ville inte lämna gymmet helt enkelt!

. Efter passet vart man lite illamående men det hör till, man kan inte bara få den bra biten! Hade inga problem med att sova heller eftersom man körde sig helt slut.
2. Nano Vap0r pro series, GG
Har testat både den gamla och nya nan0 vap0r, och det märktes att det var skillnad, Samma som ovan har Vap0r ungefär samma effekt, fast du slipper stickningar av denna, jag kände inte utav det, får en sjuk pump och man nästan känner hur blodet strömmar i ådrorna! Den enda negativa effekten jag kände utav den här var att jag vart tvungen skita lite oftare. Samma effekt varje pass.
3. Rage X2, GG
Väldigt bra PWO, Rekomenderas! Fast denna ger stickningar som vissa kan finna obehagligt, det smyger på en lite lätt, för mig börja det sticka i ansiktet och det var ett par hemska minuter men gick över sen, men det är sånt man får tåla! Verkligen värt det pga vad jag fick ut på gymmet!
Samma effekt varje pass.
4. No xplode, GG
Helt okej produkt, Tyvärr så upplevde jag inte samma effekt varje gång, Pumpen fanns ju där och koffeinet som gjorde sin effekt, Inget märkvärdigt.
5. Hemorush, GG
Funkar bra, bara det att man var tvungen skita diarre som satan!
Upplevde inte heller samma effekt varje pass.