Citat:
Ursprungligen postat av 0xdeadbabe
Wakie wakie själv. Det flödar av antaganden, rykten och moralkakor baserade på vad? En vän sa till en vän som sa till...
Blir bara larvigt och befängt att sätta någonsomhelst betydelse i det hela. Kom igen när ett påstående inte kan motbevisas, då kanske man kan beakta det hela. Som jag ser det hela kan det lika gärna vara SB som stått emot EM hela vägen, men EM inte velat släppa taget utan insuerat det ena med det andra till sina väninnor som nu gör sig lite extrainkomster via kvällsblaskorna.
Jag tror som du. Det är bara fånigt att tro att Eva "inte hade en aning" om att SB hade ett samboförhållande därtill i en liten stad som Örebro. De var dessutom kollegor och träffades varje dag.
Borde Eva isf inte ställt sig frågan vad han gjorde under semestern 2010, julen samma år etc? I tråden står det att Eva skulle på en långsemester i januari till Karibien. Vid samma tid skulle SB på semester med sambon, skulle Eva inte hört något om det? Det måste väl ha planerats med ledigheter under lång tid tillbaka.
Om Eva nu var orsaken till SB´s skilsmässa, separation redan 2005, måste hon ju veta exakt hur det är att vara "den andra kvinnan".Hon måste ju veta hur hon och SB fick smyga så att frun inte skulle få veta. Någon av dessa signaler borde hon ju känt igen om det nu fanns "den andra kvinnan" som var dold för henne.
Nej, det där ger jag inte ett vitten för..
Om de nu hade en relation igen så måste hon varit väl medveten att SB levde men en annan.
Eftersom det är så populärt att framställa det som ett faktum att SB är psykopat så undrar jag på vilka grunder?
Vad som upprepas hela tiden är:
gammal otrohet
guldkedja
cadillac
lite mer substans för ett sådant påstående tack.
Många skriver också "jag känner precis igen den typen av man" eller "mitt ex var precis en sån psykopat" -----men faktum är ju att ingen av oss känner SB och tidningarna har ju varit mycket snåla med uppgifter, så varifrån kommer dessa psykopatpåståenden ifrån?