2011-01-27, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rohanna
Men enligt denna artikeln har det framkommit att SB har eller har haft någon form av missbruk
"Enligt två poliskällor har mannen haft en form av missbruk. Flera kompisar och släktingar har fått frågor om just den problematiken, enligt ytterligare en uppgiftslämnare."
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8459397.ab
Men att det skulle vara heroin SB missbrukade är ju svårt att tro.Om det inte varit ett tidigare missbruk som han ex.vis fått metadonbeh.för och kommit ur.Inte troligt att man kan sköta ett arbete och vara golfare och skidåkare om man missbrukar heroin.Det är en alltför destruktiv drog.Undrar om det var SB hon talade om?Eller om uppgiftlämnaren missuppfattat kokain och heroin?

Nej nej, dom har fått frågor om missbruk i Evas umgänge, hennes ev älskare/nya kärlek. Det har blivit ett ihopblandat missförstånd, alt att tidningarna blandar allt till en sörja.
SB är oskyldig, det är en manipulativ empatistörd heroinist som är GM.
TROR jag
Citera
Medlem
Rohannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lofaszasegedben
Var hon med i gruppen i egenskap av anhörig till mannen hon var kär i eller som anhörig till annan missbrukare?
Bra fråga.Hur är det med sönerna?Det där hon sa om mannen hon var kär i var det bara något hon sa i förbifarten, eller var det anledningen till att hon var på mötet?Eller var hon på mötet som stödperson/anhörig till någon annan?
Citera
Medlem
Citat:
Men enligt denna artikeln har det framkommit att SB har eller har haft någon form av missbruk
"Enligt två poliskällor har mannen haft en form av missbruk. Flera kompisar och släktingar har fått frågor om just den problematiken, enligt ytterligare en uppgiftslämnare."
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8459397.ab
Men att det skulle vara heroin SB missbrukade är ju svårt att tro.Om det inte varit ett tidigare missbruk som han ex.vis fått metadonbeh.för och kommit ur.Inte troligt att man kan sköta ett arbete och vara golfare och skidåkare om man missbrukar heroin.Det är en alltför destruktiv drog.Undrar om det var SB hon talade om?Eller om uppgiftlämnaren missuppfattat kokain och heroin?

Spekulerades det inte om att det skulle handlat om ett sexmissbruk?
Heroinmissbruk tror jag vi kan stryka i alla fall.
Citera
2011-01-27, 23:30
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Torsdag 19:00 [Detaljer]
Grupp: NorA-gruppen

Adress, stad: Svartälvsgatan 13 (källaren), Nora

|Öppet möte||Mansmöte||Kvinnomöte||Handikappanpassat|

--------------------------------------------------------------------------------
http://www.nasverige.org/moten.php

Se där... samma adress som AL-Anon.

Så då återstår frågan... Vem pratar hon om på mötena?
Citera
2011-01-27, 23:30
Medlem
Rohannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantHilda
Nej nej, dom har fått frågor om missbruk i Evas umgänge, hennes ev älskare/nya kärlek. Det har blivit ett ihopblandat missförstånd, alt att tidningarna blandar allt till en sörja.
SB är oskyldig, det är en manipulativ empatistörd heroinist som är GM.
TROR jag
Ja men då kan dom ju släppa ut SB på en gång.Vad väntar dom på?
Citera
2011-01-27, 23:31
Medlem
Citat:
Ja det har jag undrat länge
Citera
2011-01-27, 23:32
Medlem
Rohannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefansson
Det spekuleras en hel del härinne Men jag har väldigt svårt att tro att SB skulle vara heroinist
Citera
2011-01-27, 23:33
Medlem
Findmypasts avatar
Hur är en anhöriggrupp sammansatt och vem räknas som anhörig?

EM kan väl knappast räknas som anhörig till SB om det handlar om honom. Han har väl personer som står honom närmare. Tänker på sambo och barn, de måste väl vara delaktiga i rehabiliteringen om den skall ha några utsikter att lyckas.

Jag vet för lite om detta men kastar ut en fackla.
Citera
2011-01-27, 23:36
Medlem
Citat:

Det är med spänning man ser fram mot förhörsresultaten.
Det är bara för mycket som verkar knas i denna soppa för att jag skall kunna känna mig säker på utgången, även om all statistik i världen talar mot SB.
Citera
2011-01-27, 23:37
Medlem
Kams avatar
Var inte detta om "ny kärlek" något som spekulerades om. Någon karibisk romans. DET vet vi väl inget om.
Tror ni att vi får veta något i morgon? Om han inte erkänner alltså. Eller kommer locket att ligga på även fortsättningsvis?
Citera
Medlem
underhands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefansson
He he... Nu har vi ALLA: En heroin, sexmissbrukande golfande, klorintvättande psykopat som väntar på sin dom.....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findmypast
Hur är en anhöriggrupp sammansatt och vem räknas som anhörig?

EM kan väl knappast räknas som anhörig till SB om det handlar om honom. Han har väl personer som står honom närmare. Tänker på sambo och barn, de måste väl vara delaktiga i rehabiliteringen om den skall ha några utsikter att lyckas.

Jag vet för lite om detta men kastar ut en fackla.
Det beror väl på vem missbrukaren vill ha med som anhörig.
Men nu tror ju inte jag att SB är heroinist, absolut inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in