2011-01-27, 21:23
Medlem
Helmuthss avatar
Helena Eckerrot Flodin är en mycket kompetent Åklagare!
Citera
2011-01-27, 21:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VVatson
Är det ett större misstänkt utsläpp av Klorin passar det väl bra med en miljöåklagare...

Klorin är inte miljöfarligt eftersom det snabbt bryts ned till koksalt efter användning. Däremot tar klorin bort lukt, vilket försvårar för hundar att spåra dofter.
Citera
2011-01-27, 21:30
Medlem
sWeePerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helmuths
Helena Eckerrot Flodin är en mycket kompetent Åklagare!
Men herregud, det enda jag kan se är att hon lämnat efter sig en lång rad nedlagda miljömål. Finns det ingen tillstymmelse till internkritik inom åklagarkåren? (frågan behöver inte besvaras n.b. )
Citera
2011-01-27, 21:35
Medlem
zedisdeads avatar
Kollade just igenom tråden lite och inser att jag sitter på lite information som inte nämnts i tråden så vitt jag kan se... Det är ganska känslig information om vad EM gjort och sagt innan hon blivit mördad. Polisen i Örebro vet dock om detta. Men bara för att inte göra mig själv till åtlöje och repetera gammal information för er så undrar jag om ni hört om Grindstugan i Nora?
Citera
2011-01-27, 21:37
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zedisdead
Kollade just igenom tråden lite och inser att jag sitter på lite information som inte nämnts i tråden så vitt jag kan se... Det är ganska känslig information om vad EM gjort och sagt innan hon blivit mördad. Polisen i Örebro vet dock om detta. Men bara för att inte göra mig själv till åtlöje och repetera gammal information för er så undrar jag om ni hört om Grindstugan i Nora?

Nej vi vet ingenting om Grindstugan.
Är det något du kan berätta för oss?
Citera
2011-01-27, 21:39
Medlem
sWeePerrs avatar
Citat:
Det är väl ett alkohol- och drogbehandlingsprojekt. Nu blev vi intresserade. Kom gärna med mer.
Citera
2011-01-27, 21:41
Medlem
rullerojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sWeePerr
Det är väl ett alkohol- och drogbehandlingsprojekt. Nu blev vi intresserade. Kom gärna med mer.

Var hon beroende?
Citera
2011-01-27, 21:44
Medlem
sWeePerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rulleroj
Var hon beroende?
Eller tillhörde verksamheten som anställd? Var SB intagen där, vilket jag betvivlar då verksamheten hör till Nora kommun.
Citera
2011-01-27, 21:45
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Kolla på den här bilden!

Lövstagatan, Lidl, Golf och Grustag, allt på samma bild.

http://img375.imageshack.us/img375/3378/lvstaglidlgolfgrusgropg.jpg

Nu ska jag ut och kolla blodprovet, en timme gammalt.
Citera
2011-01-27, 21:51
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Kolla på den här bilden!

Lövstagatan, Lidl, Golf och Grustag, allt på samma bild.

http://img375.imageshack.us/img375/3378/lvstaglidlgolfgrusgropg.jpg

Nu ska jag ut och kolla blodprovet, en timme gammalt.

Det är ju inga avstånd alls.
Tänk om hon ändå låg gömd i grusgropen medan SB skaffade grejor
Citera
2011-01-27, 21:56
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Det är ju inga avstånd alls.
Tänk om hon ändå låg gömd i grusgropen medan SB skaffade grejor

7-8 km från Lövstagatan 5 till grusgropen. Både golfhallen och Lidl ligger på vägen dit.
Citera
2011-01-27, 21:57
Medlem
rabarberpinglans avatar
Citat:

Har du information så kan du väl berätta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in