Citat:
Ursprungligen postat av Kaveldun
Gällande bolag stod det för en tid sedan i ett inlägg av TorkelSnorkel [#7216]:
"U21 Partner´s verksamhet är: "bedriva konsultverksamhet inom företagsledning, äga och förvalta fast och lös egendom och därmed förenlig verksamhet."
Ifall jag inte är ute och cyklar så innebär fast egendom bland annat fastigheter.
Känner någon till om Örebro Universitet äger någon fritidsanläggning i närheten av Örebro?
Vidare tror jag att det är tämligen lätt för Polisen att göra en okulärbesiktning kring stugor/kojor/what ever i området. Tack vare den myckna snön borde det gå att se om någon tagit sig fram med bil eller pulsat i djup snö för att ta sig till någon byggnad. Även om det har snöat efteråt så brukar sådana spår synas mycket väl jämfört med helt orörd snö.
Såg ett inlägg om en parkerad Cadillac på universitetsområdet.
Lite lustigt att inte reagera över annat än att den har en 9-3-motor, när det inte har talats, skrivits eller visats andra bilmärken än Cadillac de senaste tre veckorna i media eller här på Flashback.
Hade jag sett en svart Cadillac BLS hade jag tvärnitat och skrivit ner bilnummer samt tagit kort med mobilen, just med tanke på vad jag läst och hört i media.
Eva Magnusson Konsult AB, där EM var styrelseledamot - Bolaget skall bedriva nationell och internationell konsult- verksamhet inom affärsutveckling, information, international- isering, utbildning, projektutveckling' projektledning, bedriva konsult- och entreprenadverksamhet inom byggbranschen,
handel med marina produkter samt i alla ovanstående branscher förenlig verksamhet.
Varför marina produkter, var hon en båtmänniska? Hade hon marina produkter i lager, och isf var då?