2011-01-14, 02:10
Medlem
Rohannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forestman
Vet inte alls hur styckningen är utförd.Knutby så fanns det en sekt som inte är aktuell i detta fall. Det jag ville med mitt förra inlägg är att man inte ska låsa sig vid en gärningsman.Jag tror att SB var med om att föra bort BO,men tror inte han var GM(mördaren)han som tog henne av daga.Trodde det först men har fått ändra uppfattning beroende på saker som framkommit här och annorstädes.

Har min uppfattning klar om vem som mördade EM,men den saken behåller jag för mig själv sålänge.

OT.Har tydligen de senaste 60 åren förekommit,tror det var 6 offensiva styckningar i Sverige,är inte säker på den siffran då jag läste det igår som hastigast på text-tv.Om ab har rätt,vilket jag betvivlar,är det en till.

Och isåfall skiter sig min teori för då har vi med en riktig tokfrans att göra.Det är det väl iofs ändå som tar livet av en annan människa,men då pratar vi en eller 2 nivåer till.

Det verkar som om polis/åklagare låst sig vid en gärningsman.Jag tror inte de gör det utan anledning faktiskt. Jag tror att de har mer på honom än de går ut med..
Citera
2011-01-14, 02:12
Medlem
GoddagYxskafts avatar
Citat:
Vet inte alls hur styckningen är utförd.Knutby så fanns det en sekt som inte är aktuell i detta fall. Det jag ville med mitt förra inlägg är att man inte ska låsa sig vid en gärningsman.Jag tror att SB var med om att föra bort BO,men tror inte han var GM(mördaren)han som tog henne av daga.Trodde det först men har fått ändra uppfattning beroende på saker som framkommit här och annorstädes.

Har min uppfattning klar om vem som mördade EM,men den saken behåller jag för mig själv sålänge.

OT.Har tydligen de senaste 60 åren förekommit,tror det var 6 offensiva styckningar i Sverige,är inte säker på den siffran då jag läste det igår som hastigast på text-tv.Om ab har rätt,vilket jag betvivlar,är det en till.

Och isåfall skiter sig min teori för då har vi med en riktig tokfrans att göra.Det är det väl iofs ändå som tar livet av en annan människa,men då pratar vi en eller 2 nivåer till.

For your information: När socialt välanpassade kvinnor mördas är det nästan alltid maken/pojkvännen/ex-maken/ex-pojkvännen som är gärningsmannen.
Citera
2011-01-14, 02:13
Medlem
urkinhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissSoFo
Men snälla Urkinha. Nu är det du som blir titulerad så.
Om nån ställer en fråga i tråden om sambon och "någon annan" genast hugger och skriker med stora bokstäver så drar sej nästa man som kanske ville svara för det.
Tror kanske att den huggande har fakta om att hon är helt ovetande och ett offer.
Därför blir det tyst.
Got it?
Jag har aldrig frågat i tråden kan jag tillägga.

H@n som skriker OFFER är den med två inlägg. Den ska du skita i (är kanske sambon själv? )

Den andra däremot har förmodligen fakta men också legitima anledningar att inte vilja/kunna lägga fram dem. Därom är jag övertygad.

Därför, en gång till: låt er inte skrämmas av random användarna. Den enda man inte får reta här är modsen.
Citera
2011-01-14, 02:14
Medlem
Rohannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissSoFo
Det där är intressanta frågeställningar.
Hon kan ju ha känt till Evas önskemål om en gemensam framtid med SB och stöttat honom i hans mångåriga kamp mot den rovgiriga lejoninnan Eva (obs ironi)
När hon då fått reda på att hon är mördad måste ju chocken ha blivit stor.
Hon är ju faktiskt den som har mest upplysnignar att lämna om SB.
Konstigt att hon lyckats hålla sej undan mediadrevet? Visar de verkligen sån hänsyn?

Mycket mycket märkligt. Är hon ålagd munkavle?
Tala ut skägget någon.Det måste finnas uppgifter om henne. Ut med det.
Citera
2011-01-14, 02:19
Medlem
MissSoFos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rohanna
Ja,det är hon förmodligen..men nån annan borde ju känna till nåt om henne?
Vi vill veta!
Citera
2011-01-14, 02:19
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rohanna

Kanske få som kan säga nej till media och div tidningshyenor, men hon kan faktiskt vara en av dom. Toni Alldéns fru en annan, tror inte hon sa ett knyst till media vad jag minns.
Senast redigerad av wonderland 2011-01-14 kl. 02:21.
Citera
2011-01-14, 02:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoddagYxskaft
For your information: När socialt välanpassade kvinnor mördas är det nästan alltid maken/pojkvännen/ex-maken/ex-pojkvännen som är gärningsmannen.
Vi utgår ifrån att BO var socialt välanpassad,som vi känner till,allt är relativt.Varför,om nu polisen är säker på att man har rätt GM,anlitar man gärningsmannaprofilgruppen,viklet jävla namn?
Citera
2011-01-14, 02:22
Medlem
Sigrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoddagYxskaft
Jag har en känsla av att flera av hennes bekanta är aktiva i den här tråden.

Därför är man nyfiken vad det är för slags kvinna som lever ihop med en man som är notoriskt otrogen.

Ju mer de/någon försöker stoppa info om sambon ju mer spännande blir det.
Citera
2011-01-14, 02:25
Medlem
MissSoFos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urkinha
H@n som skriker OFFER är den med två inlägg. Den ska du skita i (är kanske sambon själv? )

Den andra däremot har förmodligen fakta men också legitima anledningar att inte vilja/kunna lägga fram dem. Därom är jag övertygad.Därför, en gång till: låt er inte skrämmas av random användarna. Den enda man inte får reta här är modsen.

Källa på det?
Mej skrämmer man aldrig. Men jag frågar heller aldrig nåt när jag vet att jag inte får nåt svar.
Citera
2011-01-14, 02:26
Medlem
urkinhas avatar
Citat:
Varför,om nu polisen är säker på att man har rätt GM,anlitar man gärningsmannaprofilgruppen,viklet jävla namn?

Av samma anledningen som vi undrar här vilken sorts människa bor med den misstänkta GM:en? Vill de profilera sambon?
Citera
2011-01-14, 02:26
Medlem
MissSoFos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigrid
Därför är man nyfiken vad det är för slags kvinna som lever ihop med en man som är notoriskt otrogen.

Ju mer de/någon försöker stoppa info om sambon ju mer spännande blir det.

Ja..det triggar oss till stordåd.
Citera
2011-01-14, 02:27
Medlem
MissSoFos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Kanske få som kan säga nej till media och div tidningshyenor, men hon kan faktiskt vara en av dom. Toni Alldéns fru en annan, tror inte hon sa ett knyst till media vad jag minns.

Nej, sant. Men andra hade iaf lite upplysningar om henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in