Citat:
Ursprungligen postat av TorkelSnorkel
Hur många relationer då?
EM har ju också gått ut och in i relationer.
Vem har gått in och ut ur flest?
SB bannas för att han vänstrar. Men är EM bättre som har ett förhållande med en man som är sambo?
Är män alltid svin och kvinnor alltid offer? Tror man det blir det nog inte lättare att hitta rätt motiv och gärningsman.
Vad vi kunnat utläsa av media och här på tråden som finns inget som pekar på att det skulle vara så att hon har stöttat honom. Kan lika gärna vara hon som stöttat honom.
Antingen känner du de inblandade så bra att du vet vad du talar om. Eller också har du förutfattade meningar.
Kvinnor är absolut sällan offer - och jag har som sagt ingen aning om hur många relationer Eva eller S har haft när de vänstrade.
Det som utmålas i media är att SB´s liv har varit mkt rörigt med många relationer - Evas har det varit mer lugnt med.
Nej jag känner inte personerna ifråga - men engagerar mig ändå att någon man kan döda och stycka en kvinna han sagt sig älska - förmodar jag.
Vad Eva har svikit vet jag absolut inte - men det kommer väl fram så småningom.
Det enda vi vet är - att de har haft en relation som aldrig avslutats - trots det funnits andra kring deras liv. Det går överstyr - men att gå så långt som S har gjort - det kanske vi får leva med alltid som en otroligt konstig gåta. Ett hat som inte många besitter - lät hon inte honom vara ifred med sin senaste kärlek? Den kvinnan måste känna sig otroligt bitter idag - och mkt sorgsam - för att hon gick på SB´s skitsnack...
Älskar man - så håller man sig till en ....