Citat:
Ursprungligen postat av Maoth
Nu spånar jag fritt: Han är en manipulativ kvinnotjusare och dessutom intelligent! Av någon anledning behöver Eva försvinna ur hans liv och det smartaste vore att manipulera sin sambo att bli delaktig i det.
Du har förmodligen rätt i som jag skrivit förrut att S är en manipulativ kvinnotjusare och förmodligen mkt intelligent. Men att han manipulerat sin nuvarande sambo (för vilken i ordningen?) att bli delaktig i att röja Eva hur vägen finns bara inte. Jag gissar och tror att sambon är helt ovetande om vad som pågått bakom ryggen på henne. Trots att hon förmodligen vet om hans brokiga historia med alla kvinnor som han officiellt har haft ihop det med. Hon vill nog mer tro på, att det är hon som behövs för att S ska bli lugn och harmonisk. Att det är henne som han har väntat på eftersom han med all säkerhet har snackat skit om alla sin dåvarande kvinnor. De har gjort si eller så , sagt än det eller detta och varit elaka mot honom. Som sagt, den kvinna som blir kär går på allt skitsnack utan att granska hur det egentligen är.
En vaken kvinna - borde nog granskat S före hon flyttade ihop med S efter alla hans förhållanden. Något borde göra att hon blev på sin vakt - men likt förbannat upprepas historien gång efter gång.