Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Nja. SB har bevisligen jonglerat med tre relationer samtidigt, varav han var gift med en, utan att damerna var medvetna om varandra. Riktigt så gör faktiskt inte vilken normalkåt medelålders man som helst som befinner sig mellan förhållanden Vi vet inte om just det beteendet var habituellt. Men också utfört bara en gång, är det anmärkningsvärt.
Jag sparade ner något som jag postade tidigare i tråden... och har fyllt på lite.
Om man lägger ihop lite info så blir det så här...
Han var gift från 1995-2007. Han skilde sig 2007-04-04 men separerade från frun redan i augusti 2005.*
Han flyttade officiellt ihop med nuvarande sambon i december 2009.*
Henne ska han ha haft en relation med i 4 år... från slutet av 2005 eller början av 2006 alltså.
Men det finns uppgifter på att det fanns 2 älskarinnor under slutet av hans äktenskap... och då kan det inte vara den nuvarande sambon.
Sen har vi också uppgifter på att han var sambo innan den nuvarande sambon.
Edit: Enligt uppgift i tråden med en studierektor från Lekebergsskolan.
Var den första sambon en av älskarinnorna från slutet av hans äktenskap?
Edit: Nej inte enligt info jag har fått.
Hur länge var han sambo med den studierektorn... och mötte han nuvarande sambon när han var sambo med den första?
Han hade en relation med Eva 2002-2009 (om sju år stämmer) + i smyg 2010.*
Kan ha varit 7 år bakåt från nu. Alltså från 2003.
Sen finns det uppgifter om en kvinna till... under våren/sommaren 2008.
En kvinna som jobbar på handelshögskolan i Örebro.
Har han umgänge med Eva samtidigt då kör han ju en trippel till.
Hur hinner han med alla dessa kvinnor?
Hur lyckas han dölja allt detta för sina vänner?
Hur lyckas han spela med flera kvinnor samtidigt utan att bli upptäckt?
Det som förvånar mig är att det inte är SB som ligger i delar i skogen... för han måste ha gjort en hel del kvinnor rasande...
Edit: Vad driver honom?
Det här verkar ju inte vara en vanlig medelålders knullaruntare som ska leka av sig rommen efter skilsmässan.
Har han en ovanligt stort bekräftelsebehov... eller vad?