Citat:
Ursprungligen postat av PDec
Något annat som slog mig från början var de här två försvinnandenas likhet. Den här Marina Johansson har inte hittats ännu, vad jag vet.
Hemska tanke!
Och vilket försprång GM har fått, om det visar sig att de har häktat fel person.
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
SB ska enligt uppgift i tidningarna på nya förhör i dag... men jag tror inte han kommer att säga något om vad som har hänt... om han är inblandad.
En man som har varit notoriskt otrogen och har haft flera älskarinnor på gång... samtidigt som han har varit gift och sambo med andra kvinnor... den mannen kan nog hålla masken och han har ju tränat på det i många år. Han knäcks nog inte så lätt.
Det är för tyst nu från polisen...
Har vi ingen flashbackare som kan åka ut och ge rapport?
Jag antar att det beror på att jag är en genomhederlig

medborgare som det för mig är obegripligt hur nån kan ljuga om en sån sak. Jag tycker att man borde bryta ihop, speciellt om det gäller nån man har haft ett gott öga till.
Jag kan förstå att man kan ta kål på en person, men att inte direkt ringa polisen och erkänna, det övergår mitt förstånd.
Likaså om det har hänt av misstag, vid sexuella lekar t.ex., då larmar man väl istället för att dölja, eller?