Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Ja det finns två sidor av myntet GM har sina vänner och BO har sina
Så deras vänner glorifierar båda
Det som däremot stör mig det är att försöka få Bo till något klistrat påhäng som man ska göra sig av med och att han därför mördade henne en stalker bland annat har nämnts i tråden.
Sen provar man med att få till det om henne att inte ha klippt navelsträngen med sina söner
Vilket vi inte vet ett dugg om
Och inte nog med det hon bär ansvaret hela vägen fram till sin död.
Låter som en dålig skräckfilm där pyskopatkvinnan härjar runt.
Nej alltså skulle BO vara allvarligt psykiskt sjuk skulle hon inte arbeta varken på ÖU eller nya bolags affärer eller sina barn och va hon dessutom en besatt person skulle hon inte haft tid med annat än bevakning
Så deras vänner glorifierar båda
Det som däremot stör mig det är att försöka få Bo till något klistrat påhäng som man ska göra sig av med och att han därför mördade henne en stalker bland annat har nämnts i tråden.
Sen provar man med att få till det om henne att inte ha klippt navelsträngen med sina söner
Vilket vi inte vet ett dugg om
Och inte nog med det hon bär ansvaret hela vägen fram till sin död.
Låter som en dålig skräckfilm där pyskopatkvinnan härjar runt.
Nej alltså skulle BO vara allvarligt psykiskt sjuk skulle hon inte arbeta varken på ÖU eller nya bolags affärer eller sina barn och va hon dessutom en besatt person skulle hon inte haft tid med annat än bevakning
Vill bara understryka att jag inte är av denna åsikt om BO.
Man behöver inte var allvarligt psykiskt sjuk för att ha dragning åt "farliga förbindelser".
Som kuriosa OT : Har du ett arbete som inbegriper användning av datorer kan du gott och väl vara besatt av någon och hålla total koll på dennes förehavanden genom nätuppkopplingar och inloggningar där man kan se om ngn är on-line osv, och samtidigt sköta ditt eget jobb.
Återigen, jag söker svar på motiv, och hur förhållandet dem emellan kan ha sett ut.
Vi kommer ju inte ifrån faktum att det rör sig om ett förhållande som visat sig vara såpass destruktivt på endera sättet att det lett till mord och styckning, varför man måste söka svar utanför de "vanliga" vägarna om impulshandlingar , ekonomi, osv., - om det nu egentligen finns några "vanliga" och "normala" sätt att lösa mord.