Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-30, 17:49
  #1
Medlem
vi vet att alla män nånstans i själen har nåt slags hat /avsky mot sin flickvän / hustru whatever trots att ni älskar dom mer än allt annat, så nämn NÅNTING ni hatar med era partners.

själv hatar jag när min flickvän sjunger, inte för att det låter falskt, men hon tror att hon är absolut bäst på att sjunga, vilket hon tyvärr inte är

sen hatar jag när hon säger "jag älskar dig" allt för mycket, i alla situationer så kommer det fram ett "jag älskar dig" trots att det absolut inte passar, vilket jag alltid låtsas inte höra. don't get me wrong, jag älskar henne, men känner inte att jag måste säga det 24/7

er tur
Citera
2010-12-30, 17:55
  #2
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rävenn
vi vet att alla män nånstans i själen har nåt slags hat /avsky mot sin flickvän / hustru whatever trots att ni älskar dom mer än allt annat, så nämn NÅNTING ni hatar med era partners.

själv hatar jag när min flickvän sjunger, inte för att det låter falskt, men hon tror att hon är absolut bäst på att sjunga, vilket hon tyvärr inte är

sen hatar jag när hon säger "jag älskar dig" allt för mycket, i alla situationer så kommer det fram ett "jag älskar dig" trots att det absolut inte passar, vilket jag alltid låtsas inte höra. don't get me wrong, jag älskar henne, men känner inte att jag måste säga det 24/7

er tur

Ja ni "män" (obsevera fnuttarna) har alltid något att gnälla på på era flickvänner.

Varföre är du ihop med en kvinna som du bevisligen inte älskar, då du sitter och hävdar att hon gör vissa grejer som du säger rent ut att du hatar hos henne.. Och så sitter och försöker övertyga dig själv och andra samtidigt att du älskar henne "över allt annat"?

Hoppas att du ser ditt hyckleri..

Sedan är det verkligen hon som anser att hon är "väldsbäst" på att sjunga eller är det DU som sitter i all din "hat" och tillskriver henne det egentligen.
__________________
Senast redigerad av Empress 2010-12-30 kl. 17:57.
Citera
2010-12-30, 17:55
  #3
Medlem
Lögner och svepskäl
Citera
2010-12-30, 18:02
  #4
Medlem
Hoozts avatar
Sjungande är alltid lite sådär... ansträngt att lyssna på. Ungefär samma rätt av jobbig pinsamhet man serveras då man ser folk som tror de är bra på de där idol-auditions när de i själva verket agerar skrattmoment för tv-tittarna. Den där pinsamheten man skänner trots att man själv inte gör något...
Citera
2010-12-30, 18:04
  #5
Medlem
alla meningar som börjar med "jaha så du tycker...."
Citera
2010-12-30, 18:10
  #6
Medlem
Klagar på min "övervikt" (som inte är övervikt) och sedan äter chips 3 dagar i veckan för det är jobbigt att vara "överviktig". Suck!
Citera
2010-12-30, 18:13
  #7
Medlem
Nu har jag visserligen ingen flickvän för tillfället men något som jag stör mig något fruktansvärt på är när dom ska kalla än älskling hela tiden. Jag har för helvete ett namn.
Citera
2010-12-30, 18:18
  #8
Medlem
SilentBleedings avatar
Min senaste tjej jag hade, "hatade" när jag sa något som inte hon tyckte så kunde hon bli skit sne på mig. Så var det dära med ölen också.. Hon tyckte att jag hade för stor "kärlek" till att dricka öl.. Tyvärr har jag inte henne kvar för jag verkligen älskade henne över allt annat.
Citera
2010-12-30, 18:21
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Ja ni "män" (obsevera fnuttarna) har alltid något att gnälla på på era flickvänner.

Varföre är du ihop med en kvinna som du bevisligen inte älskar, då du sitter och hävdar att hon gör vissa grejer som du säger rent ut att du hatar hos henne.. Och så sitter och försöker övertyga dig själv och andra samtidigt att du älskar henne "över allt annat"?

Hoppas att du ser ditt hyckleri..

Sedan är det verkligen hon som anser att hon är "väldsbäst" på att sjunga eller är det DU som sitter i all din "hat" och tillskriver henne det egentligen.


vettefan vad du lever i för jävla drömvärld men aldrig hört uttrycket "ingen är perfekt"? kanske en bra respons på din världsbild, ledsen men du saknar säkerligen självdistans då du är ruggigt ful och en dag hoppas på att möta drömprinsen, men lyssna, han kommer inte, ledsen hörru du.
Citera
2010-12-30, 18:22
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Ja ni "män" (obsevera fnuttarna) har alltid något att gnälla på på era flickvänner.

Varföre är du ihop med en kvinna som du bevisligen inte älskar, då du sitter och hävdar att hon gör vissa grejer som du säger rent ut att du hatar hos henne.. Och så sitter och försöker övertyga dig själv och andra samtidigt att du älskar henne "över allt annat"?

Hoppas att du ser ditt hyckleri..

Sedan är det verkligen hon som anser att hon är "väldsbäst" på att sjunga eller är det DU som sitter i all din "hat" och tillskriver henne det egentligen.

Måste man älska allt med en person för att älska denne?

Slutar du älska din son/man om du får reda på att de regelbundet knullar hästar? Nej, du hatar troligtvis det de håller på med men jag har svårt att se att du skulle sluta älska dem direkt.
Citera
2010-12-30, 19:18
  #11
Avstängd
gottmoss avatar
När hon ser nåt gulligt. och säger typ "naaw" hatar det där ordet! fy fan.
jag klarar inte av att lyssna på't =)
Citera
2010-12-30, 20:10
  #12
Medlem
Proteinpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Ja ni "män" (obsevera fnuttarna) har alltid något att gnälla på på era flickvänner.

Varföre är du ihop med en kvinna som du bevisligen inte älskar, då du sitter och hävdar att hon gör vissa grejer som du säger rent ut att du hatar hos henne.. Och så sitter och försöker övertyga dig själv och andra samtidigt att du älskar henne "över allt annat"?

Hoppas att du ser ditt hyckleri..

Sedan är det verkligen hon som anser att hon är "väldsbäst" på att sjunga eller är det DU som sitter i all din "hat" och tillskriver henne det egentligen.

Det är du som är en jävla hycklare.
Man kan hata beteenden eller saker personen säger, men fortfarande älska personen.
Det är stor skillnad på att hata personen och hata saker personen gör.
Om min flickvän sköt heroin skulle jag inte sluta älska henne.
Tänk efter nästa gång du skriver.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback