Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-20, 17:42
  #337
Medlem
Prollus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fbback
Fyfan vad aktien dyker hela tiden, årets sämsta aktie alltså, suck!

Den ligger ju 50+ iår? ; )
Citera
2014-10-20, 17:44
  #338
Medlem
-Mystics avatar
Förhoppninvis var detta bara en tillfällig svacka... passade på att köpa på mig fler aktier med dagens nedgång dock. Hoppas det var ett bra beslut.
Citera
2014-10-20, 18:11
  #339
Medlem
Syversens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fbback
Fyfan vad aktien dyker hela tiden, årets sämsta aktie alltså, suck!

I år har den gått 55%+ och på 12 månader 138,6%+, ja usch vilket usel aktie!!

Tror och hoppas att nersidan är rätt begränsad nu, det vi får hoppas på är att den orkar hålla sig uppe även om inga nyheter kommer inom det absolut närmsta, tyvärr har den ju inte riktigt klarat av det tidigare. Bara att lägga i byrolådan och köpa på sig på dessa nivåerna!
Citera
2014-10-22, 13:16
  #340
Medlem
En liten återhämtning idag och demo igen.
Citera
2014-11-01, 11:55
  #341
Medlem
LzHms avatar
Saxat från avanzas placera forum angående fråga till isp:

"Jag tolkar det som ny order. Fick det svaret "gratis" när jag frågade om Kina-ordern"

Svaret i sin helhet:
"Jag tolkar din fråga som att du undrar om en ansökan om utförseltillstånd till Kina har inkommit sedan avslaget från ISP den 17 oktober. Ingen sådan ansökan har inkommit till ISP.

CybAero AB har den 27 oktober inkommit med en ansökan om förhandsbesked för export av produkter med dubbla användningsområden (PDA)."
Citera
2014-11-01, 11:56
  #342
Medlem
LzHms avatar
Spännande. Kanske ännu en order?
Citera
2014-11-18, 17:30
  #343
Medlem
Vad hände precis nu?

Aha!!
Citera
2014-11-20, 15:17
  #344
Medlem
Tyvärr är det som skrevs i det numera raderade inlägget på Avanza forum sant. Det gör att hädanefter så är bolagets framtid enbart gambling precis som alla andra små uppstickarbolag. Många blundar för det som skrevs. Jag vet att det är sant och kommer köpa in mig på chans till och från vid förväntade händelser, men inte ligga och trycka på aktien längre.
Citera
2014-11-20, 15:33
  #345
Medlem
Lordshins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topproll
Tyvärr är det som skrevs i det numera raderade inlägget på Avanza forum sant. Det gör att hädanefter så är bolagets framtid enbart gambling precis som alla andra små uppstickarbolag. Många blundar för det som skrevs. Jag vet att det är sant och kommer köpa in mig på chans till och från vid förväntade händelser, men inte ligga och trycka på aktien längre.

Vad stod det i det raderade inlägget då?
Citera
2014-11-20, 20:54
  #346
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lordshin
Vad stod det i det raderade inlägget då?

Lite mera jordnära info kring företaget. Det gillades inte av användarna som driver hypen och efter mail till Hult så raderades inlägget av moderatorer. Informationen går att hitta om man ser sig om och försöker dra lite objektiva slutsatser.

Det behöver inte kortsiktigt betyda någonting.
Citera
2014-11-23, 21:17
  #347
Medlem
Vad tror ni om framtiden?
Jag tycker det ser rätt så bra ut ändå..
Citera
2014-11-24, 19:17
  #348
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBankMan
Vad tror ni om framtiden?
Jag tycker det ser rätt så bra ut ändå..

Framtiden för marknaden som sådan ser hur bra ut som helst. Frågan är nog hur mogna Cybaero är som företag. Mer tiggande om pengar igen är ju inget man blir glad över, och kund-spridningen verkar lite begränsad. Skall erkänna att jag har fått kalla fötter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback