2026-09-24, 19:14
Medlem
Hade hon inte en trea i Sollentuna tidigare som hon bott i länge och nu bor hon i en etta på 19kvm!!!

Vilket otroligt nedköp, en skokartong, så trångt bodde jag inte ens när jag flyttade hemifrån.
Citera
2026-09-24, 19:19
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
Fick hon betalt för det hon la ut på Ds?

Jag är en glad hora, så ja det är konstigt för mig att höra det.

Slipper iaf att, precis som Skugge, ångra mig sen på hemmet.

Härligt.

Hur vet du om hon kommer ångra sig eller inte?
Citera
2026-09-24, 19:22
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalabaliken1
Hade hon inte en trea i Sollentuna tidigare som hon bott i länge och nu bor hon i en etta på 19kvm!!!

Vilket otroligt nedköp, en skokartong, så trångt bodde jag inte ens när jag flyttade hemifrån.

Det kanske var ungarna som fick nog? Fatta att bo med en morsa som håller på som Skugge.

- Vad jobbar din mamma med?

- Hon är en glad hora! Skriver om sitt horliv i Expressen!
Citera
2026-09-24, 21:13
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DittMuppHelvete
Det kanske var ungarna som fick nog? Fatta att bo med en morsa som håller på som Skugge.

- Vad jobbar din mamma med?

- Hon är en glad hora! Skriver om sitt horliv i Expressen!

Jadu, hur kul var det att se 50-åriga morsan lägga ut bilder på hela nätet när hon får en massa ansiktssprut, poserar i offentliga miljöer iförd buttplug, blir rödpiskad över hela kroppen, käkar flugsvamp, suger massa olika snoppar, blir uttänjd av tortyrredskap, o.s.v. Dessa bilder låg länge öppna på Darkside för alla att se.

Hon vann faktiskt utmärkelsen årets morsa en gång i tiden. Numera får hon Lennart Bladh att framstå som normal. Vad hände, egentligen?
Citera
2026-09-24, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Jadu, hur kul var det att se 50-åriga morsan lägga ut bilder på hela nätet när hon får en massa ansiktssprut, poserar i offentliga miljöer iförd buttplug, blir rödpiskad över hela kroppen, käkar flugsvamp, suger massa olika snoppar, blir uttänjd av tortyrredskap, o.s.v. Dessa bilder låg länge öppna på Darkside för alla att se.

Hon vann faktiskt utmärkelsen årets morsa en gång i tiden. Numera får hon Lennart Bladh att framstå som normal. Vad hände, egentligen?
Man frågar sig om hon alltid var sån. Kanske hennes sjukdom har gjort henne psykiskt sjuk? Den i kombination med att pengarna inte forsade in som de skulle gjorde att hon fläkte ut sig inför världens ögon?
Citera
2026-09-24, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Man frågar sig om hon alltid var sån. Kanske hennes sjukdom har gjort henne psykiskt sjuk? Den i kombination med att pengarna inte forsade in som de skulle gjorde att hon fläkte ut sig inför världens ögon?
50-års kris gissar jag på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in