2026-09-24, 18:05
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Då är alltså den andra varianten att hon inte är dum fjortis - utan något värre; en fucking kommersiell posör som säger det som ger mest pengar.
Fast det är det nog egentligen inga tvivel om.

Håller med och det har jag ju skrivit i tråden också = att Skugge varit vedervärdig.

Citat:
Sen tror jag dock att du har rätt, och det har jag själv uttryckt. Kanske inte i detalj men att Linda, likt många andra kvinnor, drivs att av ses som knullbar - och då hon var rätt.. menlös som ung, så sågs hon aldrig riktigt som det. Så hon valde då istället att spela rollen som bitterfittig kulturarbetare (läs: professionell hycklare) och körde det in i kaklet.

Det hon höll på med var således nån slags barnslig revansch mot sin ungdomstid. Ett 'Titta nu hur många som vill ha sex med mig! Ha!'

Och givet att jag tror att Linda är en rätt laglydig kvinna så kan vi nog sluta oss till att hon bor i sin etta, där hon är folkbokförd.

Det där med hur det började kan vara svårt att reda ut, men att motsatta sidan är intressant så är det förstås. Nysvenska damer är högintressanta för nazister eftersom de är förbjuden frukt och porr är superhett för tokreligiösa och vänsterfeministiska porrmotståndare.

En dag kapitulerade Skugge, livet sprang iväg från henne kände hon. så hon bestämde sig för att byta sida och vara sann mot sig själv.

Att vara knullbar / att vilja knulla = potayto, potahto. Skugge vill väl leva innan hon blir för gammal, det var så jag tänkte när jag äntrade swingerslivet en gång i tiden. Men jvlar vad hon kör med gasen i botten.

Kul att det provocerar så många "lyckligt gifta" incels på Flashback som inte själva fått något de senaste decennierna.
Citera
2026-09-24, 18:06
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat, håll er till saken och ge fan i personangrepp bara för att ni tappar argument.
//mod
Citera
2026-09-24, 18:13
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DittMuppHelvete
Hon ligger ute på ratsit, det är en offentlig uppgift. Hon är skriven i Tureberg i Sollentuna.

Vidare är hennes produktionsbolag också i Sollentuna. Hon har nämligen bott hela sitt liv i Sollentuna. Det står till och med på hennes wikipediasida.

Varför försöker du sprida osanna uppgifter i tråden?

"Fuck pad" är signifikativt, det var jag som skrev den posten. Det ordet fastnade tydligen.

Jättebra trollat. Verkligen.

Har hon något att dölja finns en jättebra tråd om hur man tar bort sina uppgifter från nätet om man vill skydda sig.

Det bevisar inte att det inte är en fuck pad (inte du som hittat på terminologin hombre). Jag skrev att vi vet inte om det är där hon bor eller om hon bara skrivit sig på sin fuck pad.

Förmodligen bor hon där och tjänar inte särskilt mycket stålar, den svenska porrbranschen är inte direkt imponerande.
Citera
2026-09-24, 18:14
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
Det bevisar inte att det inte är en fuck pad (inte du som hittat på terminologin hombre). Jag skrev att vi vet inte om det är där hon bor eller om hon bara skrivit sig på sin fuck pad.

Förmodligen bor hon där och tjänar inte särskilt mycket stålar, den svenska porrbranschen är inte direkt imponerande.

Det är däremot du som projicerar ditt eget swingersliv här och försöker rättfärdiga Skugges liv för du kan inte hålla isär potato och potato.

Gillar hon inte negativ uppmärksamhet och hur det får henne att känna så kan hon alltid komma ihåg alla kvinnor som hon själv drevade mot och hur de kände.

Om hon någon gång känner rädsla eller oro när hon är ute på kvällen och har en ordentlig horstämpel i pannan.

Hon har ju trots allt inte blivit ordentligt uthängd med personnummer och familjens adress skit och sånt som pågick på vissa forum för 20 år sen.

Tar du betalt också? Kanske poserar i porr? Det är lite skillnad på swingersliv och sexbranschen. Du kanske ska läsa på lite?
Senast redigerad av DittMuppHelvete 2026-09-24 kl. 18:18.
Citera
2026-09-24, 18:21
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Det är däremot du som projicerar ditt eget swingersliv här och försöker rättfärdiga Skugges liv för du kan inte hålla isär potato och potato.

Gillar hon inte negativ uppmärksamhet och hur det får henne att känna så kan hon alltid komma ihåg alla kvinnor som hon själv drevade mot och hur de kände.

Jag har skrivit att jag inte vill leva Skugges liv, knappast = rättfärdiga Skugges liv.

Jag menar att Skugge varit sann mot sig själv när hon börjat med porr oavsett tidigare gärningar (som även jag har en negativ uppfattning om).

Oklart var du vill komma med dina subtila hot mot Skugge, väljer att inte citera detta då det kan vara ett brott.
Citera
2026-09-24, 18:25
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Jag har skrivit att jag inte vill leva Skugges liv, knappast = rättfärdiga Skugges liv.

Jag menar att Skugge varit sann mot sig själv när hon börjat med porr oavsett tidigare gärningar (som även jag har en negativ uppfattning om).

Oklart var du vill komma med dina subtila hot mot Skugge, väljer att inte citera detta då det kan vara ett brott.

Det är du som läser in hot i vad jag skrev. Hotade Skugge kvinnor när hon drevade mot dem?

Precis som din sort alltid tar till offerretorik när skon sitter på andra foten. Nuförtiden har jag hört att nämda forum följer svensk lag så den risken är rätt liten, vilket den inte var på den tiden hon satt och gapade i media.

Det är du som jämför att leva som swingers med att bli pissad på i en park för pengar.
Citera
2026-09-24, 18:29
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Det är du som läser in hot i vad jag skrev. Hotade Skugge kvinnor när hon drevade mot dem?

Precis som din sort alltid tar till offerretorik när skon sitter på andra foten. Nuförtiden har jag hört att nämda forum följer svensk lag så den risken är rätt liten, vilket den inte var på den tiden hon satt och gapade i media.

Det är du som jämför att leva som swingers med att bli pissad på i en park för pengar.

Kan inte komma ihåg att jag gjort den jämförelsen.

Jag är dock för en legalisering av prostitution (eftersom jag är tämligen libertariansk).

Har hon lagt ut wet-scener på sin OF eller bara skrivit om det?
Citera
2026-09-24, 18:32
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:

Jag är dock för en legalisering av prostitution (eftersom jag är tämligen libertariansk).

Det är bara att läsa tråden vad hon lagt ut. Vad som däremot är spännande för dig är att det var svensk lagstiftning mot vad som pågick på Onlyfans som fick henne att lämna den plattformen och hon välkomnade den lagen.

Den här tråden handlar inte om vad du tycker om sexköpslagen. Now please do fuck off. Du är OT.
Citera
2026-09-24, 18:38
Medlem
Citat:

LS eller LadyLazarus eller vad hon kallade sig på DS la ut bla wet-scener där.

Fullständigt gränslös och exhibitionist ut i fingerspetsarna.
Citera
2026-09-24, 18:42
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
LS eller LadyLazarus eller vad hon kallade sig på DS la ut bla wet-scener där.

Fullständigt gränslös och exhibitionist ut i fingerspetsarna.

Just det, det har jag hört talas om. Har själv inget konto på Ds.

Hahaha härligt, då ångrar hon sig inte sen på hemmet som många andra över allt man borde ha vågat i livet men inte vågade implementera.
Citera
2026-09-24, 18:57
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Just det, det har jag hört talas om. Har själv inget konto på Ds.

Hahaha härligt, då ångrar hon sig inte sen på hemmet som många andra över allt man borde ha vågat i livet men inte vågade implementera.

Hon gjorde det enligt egen uppgift för att hon inte hade pengar.

Alla vill inte bli horor, jag fattar om det är konstigt för dig att få höra det.
Citera
2026-09-24, 19:10
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Hon gjorde det enligt egen uppgift för att hon inte hade pengar.

Alla vill inte bli horor, jag fattar om det är konstigt för dig att få höra det.

Fick hon betalt för det hon la ut på Ds?

Jag är en glad hora, så ja det är konstigt för mig att höra det.

Slipper iaf att, precis som Skugge, ångra mig sen på hemmet.

Härligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in