Citat:
Håller med och det har jag ju skrivit i tråden också = att Skugge varit vedervärdig.
Citat:
Sen tror jag dock att du har rätt, och det har jag själv uttryckt. Kanske inte i detalj men att Linda, likt många andra kvinnor, drivs att av ses som knullbar - och då hon var rätt.. menlös som ung, så sågs hon aldrig riktigt som det. Så hon valde då istället att spela rollen som bitterfittig kulturarbetare (läs: professionell hycklare) och körde det in i kaklet.
Det hon höll på med var således nån slags barnslig revansch mot sin ungdomstid. Ett 'Titta nu hur många som vill ha sex med mig! Ha!'
Och givet att jag tror att Linda är en rätt laglydig kvinna så kan vi nog sluta oss till att hon bor i sin etta, där hon är folkbokförd.
Det hon höll på med var således nån slags barnslig revansch mot sin ungdomstid. Ett 'Titta nu hur många som vill ha sex med mig! Ha!'
Och givet att jag tror att Linda är en rätt laglydig kvinna så kan vi nog sluta oss till att hon bor i sin etta, där hon är folkbokförd.
Det där med hur det började kan vara svårt att reda ut, men att motsatta sidan är intressant så är det förstås. Nysvenska damer är högintressanta för nazister eftersom de är förbjuden frukt och porr är superhett för tokreligiösa och vänsterfeministiska porrmotståndare.
En dag kapitulerade Skugge, livet sprang iväg från henne kände hon. så hon bestämde sig för att byta sida och vara sann mot sig själv.
Att vara knullbar / att vilja knulla = potayto, potahto. Skugge vill väl leva innan hon blir för gammal, det var så jag tänkte när jag äntrade swingerslivet en gång i tiden. Men jvlar vad hon kör med gasen i botten.
Kul att det provocerar så många "lyckligt gifta" incels på Flashback som inte själva fått något de senaste decennierna.